SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ExitsSPOILER: ExitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van oktober:
DI 30-09 Nominatie
WO 1-10 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 5-10 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 6-10 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
En hij kan niet wachten om de microfoon over te pakken en een grapje te maken. Alleen ..... hij weet niks. Maar Billy lacht toch wel.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:13 schreef Baconbus het volgende:
Ruud kan nooit waardering opbrengen als iemand anders echt grappig is. Je ziet 'm dan bedreigd en beteuterd kijken.![]()
![]()
quote:
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan geven nu maar het woord aan de Isa-fanclub.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan geven nu maar het woord aan de Isa-fanclub.![]()
![]()
LaurA noemt Collie een befteckel. Ze schijnt één of andere befwedstrijd gewonnen te hebben. Nico denkt dat het over een dartwedstrijd gaat. Collie: "Ik ben wel vingervlug."
Wat een ordi wijf.![]()
Ze luistert naar Wake me up, en lacht tussendoor en zegt " hoe bedoel je, zenuwachtig".... tegen wie heeft ze het dan eigenlijk???quote:![]()
![]()
Joey aan Mark: Vraag 1. Liet jij je vroeger ook al makkelijk overhalen?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:20 schreef Mirjam152 het volgende:
LaurA noemt Collie een befteckel. Ze schijnt één of andere befwedstrijd gewonnen te hebben. Nico denkt dat het over een dartwedstrijd gaat. Collie: "Ik ben wel vingervlug."
Wat een ordi wijf.
Ik wil het allemaal niet weten....SOONY![]()
Gadverdamme.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:20 schreef Mirjam152 het volgende:
Wat een ordi wijf.wooblabalurg![]()
ik heb geen idee waar Ivan is als je die bedoelt met galbakquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:22 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ah, ze zit erachter. Dus die galbak zit nu iig niet te jennen?![]()
Ja vaag figuur.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:23 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Saai is ie hè. Hij houdt van cijfertjes.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Je mag nooit meer radenquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar Ivan is als je die bedoelt met galbak![]()
![]()
Ik kijk nog even de Voice af en dan kom ik solidair met je zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Huub? Je beste vriend Scrutinizer hier. Kunnen we even stream wisselen? Isa naar 3?![]()
Dat is toch zoń achterlijk leijke onderwater vis .... met langwerpig lichaam?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:24 schreef Mirjam152 het volgende:
Billy lijkt hier wel een murene.
[ afbeelding ]![]()
Cumshotquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:26 schreef DKUp het volgende:
Dit niveau is wel heel laag met die idioten![]()
![]()
Ach, iedereen is wel eens melig....quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:26 schreef DKUp het volgende:
Dit niveau is wel heel laag met die idioten![]()
Altijd nog beter dan een bovenwatervis. Die gaan na een tijdje behoorlijk stinken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is toch zoń achterlijk leijke onderwater vis .... met langwerpig lichaam?![]()
Ik zie de gelijkenis jaquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:24 schreef Mirjam152 het volgende:
Billy lijkt hier wel een murene.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zeker.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is toch zoń achterlijk leijke onderwater vis .... met langwerpig lichaam?
De B&B gasten vinden het ook gezellig.![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:27 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ach, iedereen is wel eens melig....
SOONY![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:27 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Lekker neusje.
Ze is dan ook het neusje van de zalm he.
Ik heb ook maar 1 stream en dat weet ie, de vraag is wat groter is, zijn vriendschap voor jou of zijn haat jegens mij ....... Ik denk dat ik winquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Huub? Je beste vriend Scrutinizer hier. Kunnen we even stream wisselen? Isa naar 3?![]()
![]()
Die rechter had liever naar The Voice gekeken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:27 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Zeker.
De B&B gasten vinden het ook gezellig.
[ afbeelding ]![]()
Ik dacht dat ik meer voor je betekende, Huubquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 1 stream en dat weet ie, de vraag is wat groter is, zijn vriendschap voor jou of zijn haat jegens mij ....... Ik denk dat ik win![]()
![]()
En bedankt he? Mogen we naar een Rene op bed kijkenquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Huub? Je beste vriend Scrutinizer hier. Kunnen we even stream wisselen? Isa naar 3?Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath![]()
Billy heeft zin om bier in het gezicht van Ruud te gooien
Joey: Is zonde van het bier
Billy: Dit bier is niet te zuipenOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Poging gedaan om verslag te leggen
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Ik moet zeggen dat ik me hier erg vermaakquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:32 schreef Kaleddi het volgende:
Je zou als gast bij dat zooitje op de bank zitten![]()
![]()
Mij viel ineens de twee dames op.. wie zijn dat?Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Verschrikkelijk is het hèquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:32 schreef AnneLo het volgende:
[..]
En de andere streams trouwens ook niet, hoef niet steeds dat zingen van Isa te zien.?
SOONY![]()
Isa soppers?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:33 schreef Dottey het volgende:
Mij viel ineens de twee dames op.. wie zijn dat?![]()
![]()
Isa en LauBquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:33 schreef Dottey het volgende:
Mij viel ineens de twee dames op.. wie zijn dat?Don't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
B&B gasten ofzo?quote:Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Bok op en ga vingeren op je eigen topicquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:33 schreef sararaats het volgende:
Huub, zeg eens tegen Colinda dat ik haar graag zie. Grtjs Sara![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Bok op en ga vingeren op je eigen topic![]()
![]()
Gûte Nacht, du falsche Welt ?quote:Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Bewaar je 'm wel luchtdicht?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb een boxer met handtekening. Die was ik nooit. Lievelings.![]()
quote:
Het hapert hier als een malle trouwens.Don't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
Vroeger moest je daar nog echt voor werken Een paar schoenen enzquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:32 schreef Ransjih het volgende:
lot wordt heeeelemaal blij van de schoenen die morgen komen, daar wordt ze zoooo gelukkig van![]()
Bij mij ook.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:36 schreef Rica het volgende:
[..]
Het hapert hier als een malle trouwens.![]()
Hij hangt boven de tv. Veel aanbiedingen gehad van schuimpjes, maar de emotionele waarde krijg ik er natuurlijk nooit meer voor terug.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bewaar je 'm wel luchtdicht?wooblabalurg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |