abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 september 2014 @ 21:48:51 #1
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_144468715

SPOILER: kijken op eigen risico
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: De verhalen van Niels de Opperdinges
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voel u vrij om als authentiek geschiedkundige dit verhaal aan te vullen.

Wij zijn MW2 wij zijn de beste!
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_144469111
http://community.eveonlin(...)bloodbath-of-b-r5rb/

Lees dit pieter. Daarna zul je het er wel mee eens zijn dat mooi spel is.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_144469566

Vooral dit soort shit michiel.

Die paarse in dit geval dat zijn factional militia's, daar zit ik nu ook bij. Die oranje zijn gigantische corporations die zich niks van factions aantrekken omdat ze zo rijk zijn dat ze niemandsland kunnen kopen en vanuit daar opereren. Maar soms gaan die dan dus alles kapot maken wat door een bepaald systeem heenreist zoals hier. Die militia's waren er zo klaar mee dat ze hun oorlog opzij hebben gezet en met 2 vijandige militia's dus een vloot hebben gevormd om een titan (wat een schip is van 13 km lang en 3 maanden duurt om te bouwen) van die corporation kapot te maken en het lukt ze gewoon. _O- :D
pi_144469671
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 september 2014 22:07 schreef Kutmanager het volgende:

Vooral dit soort shit michiel.

Die paarse in dit geval dat zijn factional militia's, daar zit ik nu ook bij. Die oranje zijn gigantische corporations die zich niks van factions aantrekken omdat ze zo rijk zijn dat ze niemandsland kunnen kopen en vanuit daar opereren. Maar soms gaan die dan dus alles kapot maken wat door een bepaald systeem heenreist zoals hier. Die militia's waren er zo klaar mee dat ze hun oorlog opzij hebben gezet om een titan (wat een schip is van 13 km lang en 3 maanden duurt om te bouwen) van die corporation kapot te maken en het lukt ze gewoon. _O- :D
Ja ik heb al die big ass battles wel een beetje gevolgd, vind het wel vet :D
Aan de andere kant heb ik, zoals met praktisch alle MMO's, weer bijna niemand om mee te spelen. Dan wordt het snel saai man ;(
pi_144469786
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 september 2014 22:10 schreef Michhas het volgende:

[..]

Aan de andere kant heb ik, zoals met praktisch alle MMO's, weer bijna niemand om mee te spelen. Dan wordt het snel saai man ;(
Gast, maak gewoon een trial account en dan een profiel in de gallente federation, dan zorg ik dat je bij mijn corp in kan springen. Die zijn heel chill tegen rookies en hebben allerlei trainingen zodat je snel mee kan. En de meeste gasten komen uit europa, dus van een uur of 4 tot 2 uur 's-nachts zijn er sowieso altijd genoeg mensen om dingen mee te doen.
pi_144469817
Ik vind dc universe best geinig, ik heb vroeger reteveel city of heroes gespeeld en dc is daar een ripoff van :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_144469973
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 september 2014 22:10 schreef Michhas het volgende:

[..]

Same here, ik heb helaas nog een leven. Zo raakte ik bij borderlands etc. ook altijd te extreem achter :(
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_144470049
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 22:17 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Same here, ik heb helaas nog een leven. Zo raakte ik bij borderlands etc. ook altijd te extreem achter :(
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 september 2014 21:45 schreef Kutmanager het volgende:

Maar het is heel chill omdat het een stuk minder verslavend is dan standaard MMO's, je hoeft namelijk niet te grinden, aangezien je skills in real time beter worden. Je hoeft in principe zolang je een betaald account hebt alleen maar zo nu en dan in te loggen om nieuwe skills in de queue te gooien.
w/ Anders was ik er ook allang weer mee gekapt hoor. Heb helemaal geen tijd om hele fucking avonden te gaan zitten grinden. Ook helemaal geen zin in.
pi_144470051
Ik heb wel zin in de nieuwe borderlands trouwens :D Alleen geen zin om daar weer speciaal live voor te kopen...
pi_144470198
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 22:18 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb wel zin in de nieuwe borderlands trouwens :D Alleen geen zin om daar weer speciaal live voor te kopen...
ga denk ik op PC spelen, live vind ik ook zonde momenteel.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_144470630
quote:

[..]

quote:
6s.gif Op vrijdag 12 september 2014 22:18 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

[..]

w/ Anders was ik er ook allang weer mee gekapt hoor. Heb helemaal geen tijd om hele fucking avonden te gaan zitten grinden. Ook helemaal geen zin in.
Ja ik wil dus juist wél hardcore gaan spelen :P Dan is het leuk om met een groep gelijkgezinde mensen naar een doel toe te werken.
pi_144470660
Ga sowieso een trial account maken binnenkort Mau, ben wel benieuwd :)
pi_144475429
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 september 2014 22:18 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

[..]

Je hoeft niet te grinden, maar alles heeft een timer.

quote:

[..]

Skills train je door ze te kopen en in een queue te zetten. Ik weet niet hoelang het nu duurt om ze te trainen, maar toen ik het speelde duurden sommige skills maanden.

Het enige waarmee je achter gaat lopen is inkomsten.

[ Bericht 36% gewijzigd door KoningStoma op 13-09-2014 00:41:06 ]
pi_144477802
Als jullie eve doen ga ik het ook proberen. .hwb al redelijk account
pi_144478013
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 00:29 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Je hoeft niet te grinden, maar alles heeft een timer.

[..]

Skills train je door ze te kopen en in een queue te zetten. Ik weet niet hoelang het nu duurt om ze te trainen, maar toen ik het speelde duurden sommige skills maanden.

Het enige waarmee je achter gaat lopen is inkomsten.
Als je factional warfare PvP doet valt dat dus wel mee. Sure als je niet speelt ga je een beetje achter lopen, maar als je een avondje in een fleet zit en gaat o-plexen of d-plexen verdien je zoveel loyalty points dat je ineens miljoenen isk aan spullen kunt kopen met je LP's. Dat is het mooie aan factional warfare.
pi_144478145
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 september 2014 05:16 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Als je factional warfare PvP doet valt dat dus wel mee. Sure als je niet speelt ga je een beetje achter lopen, maar als je een avondje in een fleet zit en gaat o-plexen of d-plexen verdien je zoveel loyalty points dat je ineens miljoenen isk aan spullen kunt kopen met je LP's. Dat is het mooie aan factional warfare.
Ik denk dat als je plex wilt kopen een paar miljoen niet genoeg is. Dan moet je er iig in het begin veel voor doen.
  zaterdag 13 september 2014 @ 10:58:30 #17
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_144479940
Mimi gefeliciteerd met je 34e verjaardag!
  zaterdag 13 september 2014 @ 11:08:03 #18
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_144480056
Gefeliciteerd Mich! *O*
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_144480960
gefeliciteerd mich!
pi_144481838
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 september 2014 06:54 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Ik denk dat als je plex wilt kopen een paar miljoen niet genoeg is. Dan moet je er iig in het begin veel voor doen.
Als je een maand aan plex wil kopen ben je nu geloof ik rond de 700 miljoen isk kwijt. Dusja, je moet wel een redelijk maandelijks inkomen hebben ingame om daaraan te komen en nog wat over te houden maar ja het kan dus wel. Aan de andere kant, wat is 15 euro nou.
pi_144482609
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 september 2014 12:43 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Aan de andere kant, wat is 15 euro nou.
1.5 kg kaas jong belegen
pi_144482925
GTA 5 next gen. *;

En btw Destiny _O_ O+
pi_144483557
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 10:58 schreef Rossdale het volgende:
Mimi gefeliciteerd met je 34e verjaardag!
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 11:08 schreef PierreTT het volgende:
Gefeliciteerd Mich! *O*
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 11:59 schreef Bozz187 het volgende:
gefeliciteerd mich!
Thanks jongens!
pi_144483563
Nieuwe pc is binnen Mau, vanavond/morgen even EVE proberen :)
pi_144484587
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:59 schreef Michhas het volgende:
Nieuwe pc is binnen Mau, vanavond/morgen even EVE proberen :)
_O_

Mijn character heet Maurice Shepard. Stuur maar een ingame mail, dan voeg ik je toe als connectie. Oh en als je via buddy invite inschrijft, dan krijg je 21 dagen extra gratis trial.

[ Bericht 5% gewijzigd door Kutmanager op 13-09-2014 14:44:39 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')