Flikken Maastricht.....quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is in desneeuw, give hima break..
Wie is Esmee?
Speciaal voor jouquote:
quote:
get a room you twoquote:
hehquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
We laten voxs en jou toch ook gewoon.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
heh![]()
ik gun jullie gewoon ene leuke avond
hoe moeten wij weten wat jij gemist hebtquote:
Ik neem aan dat jullie mij accuut missen als ik er niet ben, dus zodoende weet je wat ik dan zoal gemist heb...quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe moeten wij weten wat jij gemist hebt
miss lees je bijquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie mij accuut missen als ik er niet ben, dus zodoende weet je wat ik dan zoal gemist heb...
missen van missen is niet gemistquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie mij accuut missen als ik er niet ben, dus zodoende weet je wat ik dan zoal gemist heb...
Het is jou vast opgevallen wat voor mooie telefoons er weer in deze aflevering te bewonderen warenquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Tragisch my dear, tragischen we zijn nog niet van 'm af ....
Nou .... en die sprankelende kleurenquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is jou vast opgevallen wat voor mooie telefoons er weer in deze aflevering te bewonderen waren![]()
Weekend modus... please let me...quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
missen van missen is niet gemist
acceptedquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weekend modus... please let me...
Jaren 80 waren top.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:43 schreef Ygritte het volgende:
Ik zit met een schuin oog 'NPO2' te kijken... het is hilarisch... de jaren 80 waren top!
quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:45 schreef ChocoFan het volgende:
ik ga zo weg, net zoals vorige week.
Raar.![]()
Toestand.
Huhquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:45 schreef ChocoFan het volgende:
Raar.![]()
Toestand.
Wat is de toestand?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:45 schreef ChocoFan het volgende:
Raar.![]()
Toestand.
quote:
Vorige week wilde mijn zoon en zijn vrienden dat ik meeging chillen.quote:
OMG! Groeten aan Rienk en sterktequote:Op vrijdag 12 september 2014 21:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Vorige week wilde mijn zoon en zijn vrienden dat ik meeging chillen.![]()
Nu weer.![]()
Onder de brug.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
OMG! Groeten aan Rienk en sterkte
Gezellig.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vet raar man. Die gasten zijn niet wijs. Ik dacht na 1 keer, die doen dat niet meer.
Neequote:Op vrijdag 12 september 2014 21:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Die wil geen zwerver meer zijn, heb je het stukje krant niet gelezen.
En dank je. Ik zal het nodig hebben.
Leuk tochquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wel, ik heb in een deuk gelegen vorige week.
Dat wel en dan hebben jullie ook weer even rust van mij. Alhoewel, fok op mijn telefoon met wifi van mijn zoon werkt ook heb ik ontdekt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:51 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Leuk tochBelangrijk dat je het naar je zin hebt.
LoL... nee gewoon druk, werk afspraken, afspraken, sociaal doen enzv. enzv. ... geen geheime minnaars, second love toestanden of andere 'rare' dingen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vertel want ik heb nog 10 minuten. Of gewoon, druk je weetz.
Normaal dus.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
LoL... nee gewoon druk, werk afspraken, afspraken, sociaal doen enzv. enzv. ... geen geheime minnaars, second love toestanden of andere 'rare' dingen.
stifflers momquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:54 schreef Baconbus het volgende:
Sowieso verwacht ik een romance tussen Choco en één van de vrienden van haar zoon.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:54 schreef Baconbus het volgende:
Sowieso verwacht ik een romance tussen Choco en één van de vrienden van haar zoon.
Met harde staafmixers.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Gatverdamme, puberige rotjong zijn het.
geil als konijnenn blijft maar doorgaanquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:55 schreef ChocoFan het volgende:
Zit er altijd wel eentje bij die zijn leeftijdgenoten ver vooruit isquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:55 schreef ChocoFan het volgende:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
geil als konijnenn blijft maar doorgaan
quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zit er altijd wel eentje bij die zijn leeftijdgenoten ver vooruit is
Kijk je NL1?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
LoL... nee gewoon druk, werk afspraken, afspraken, sociaal doen enzv. enzv. ... geen geheime minnaars, second love toestanden of andere 'rare' dingen.
Toch snap ik dat beter dan als het een vrouw is.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:56 schreef ChocoFan het volgende:
Echt gatver, dat een man dat kan, een vrouw met de leeftijd van zijn dochter doen, ik snap het niet, ik zie gewoon allemaal vervelende 18 jarige snotapen erin.
Wat?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:57 schreef isax het volgende:
[..]
Toch snap ik dat beter dan als het een vrouw is.
senoritaquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:57 schreef isax het volgende:
[..]
Toch snap ik dat beter dan als het een vrouw is.
Sowieso is er één van die jongens wel geïnteresseerd. Aan jou de taak om 'm te vinden. Wie is de Mol?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou, ieuw ieuw ieuw ieuw, nou durf ik niet meer.
HOe kan ik nou nog met die gasten mee, ik ga natuurlijk zo denken nu en dat is jullie schuld.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Sowieso is er één van die jongens wel geïnteresseerd. Aan jou de taak om 'm te vinden. Wie is de Mol?
Nee is al afgelopen geloof ik. Was een man die een dagje op een KDV ging werken. Het schijnt dat het één van de beroepen is waar je slim van wordt.quote:
toen ik 18 was heb ik ook gesexed met een vrouw van toen 38quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
HOe kan ik nou nog met die gasten mee, ik ga natuurlijk zo denken nu en dat is jullie schuld.![]()
Wat moet ik nu doen.![]()
Dit is heel eng.
Geeft nietquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat niet. Ik snap er geen fuck meer van.
Ik wist hetquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee is al afgelopen geloof ik. Was een man die een dagje op een KDV ging werken. Het schijnt dat het één van de beroepen is waar je slim van wordt.
go granny goquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:01 schreef isax het volgende:
[..]
Als een vrouw van 80 met een jongen van 18 doet.
JIj helpt ook niet echt mee.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:00 schreef Pavement het volgende:
[..]
toen ik 18 was heb ik ook gesexed met een vrouw van toen 38
fucking goede avond, veul geleerd
Mooi.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geeft niet
Was antwoord op Ygritte's opmerking
Ik voel je pijn.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik reageerde op jou, maar dan in het verkeerde topic, ........ geloof ik
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |