Flikken Maastricht.....quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is in desneeuw, give hima break..
Wie is Esmee?
Speciaal voor jouquote:
quote:
get a room you twoquote:
hehquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
We laten voxs en jou toch ook gewoon.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
heh![]()
ik gun jullie gewoon ene leuke avond
hoe moeten wij weten wat jij gemist hebtquote:
Ik neem aan dat jullie mij accuut missen als ik er niet ben, dus zodoende weet je wat ik dan zoal gemist heb...quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe moeten wij weten wat jij gemist hebt
miss lees je bijquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie mij accuut missen als ik er niet ben, dus zodoende weet je wat ik dan zoal gemist heb...
missen van missen is niet gemistquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie mij accuut missen als ik er niet ben, dus zodoende weet je wat ik dan zoal gemist heb...
Het is jou vast opgevallen wat voor mooie telefoons er weer in deze aflevering te bewonderen warenquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Tragisch my dear, tragischen we zijn nog niet van 'm af ....
Nou .... en die sprankelende kleurenquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is jou vast opgevallen wat voor mooie telefoons er weer in deze aflevering te bewonderen waren![]()
Weekend modus... please let me...quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
missen van missen is niet gemist
acceptedquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weekend modus... please let me...
Jaren 80 waren top.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:43 schreef Ygritte het volgende:
Ik zit met een schuin oog 'NPO2' te kijken... het is hilarisch... de jaren 80 waren top!
quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:45 schreef ChocoFan het volgende:
ik ga zo weg, net zoals vorige week.
Raar.![]()
Toestand.
Huhquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:45 schreef ChocoFan het volgende:
Raar.![]()
Toestand.
Wat is de toestand?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:45 schreef ChocoFan het volgende:
Raar.![]()
Toestand.
quote:
Vorige week wilde mijn zoon en zijn vrienden dat ik meeging chillen.quote:
OMG! Groeten aan Rienk en sterktequote:Op vrijdag 12 september 2014 21:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Vorige week wilde mijn zoon en zijn vrienden dat ik meeging chillen.![]()
Nu weer.![]()
Onder de brug.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
OMG! Groeten aan Rienk en sterkte
Gezellig.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vet raar man. Die gasten zijn niet wijs. Ik dacht na 1 keer, die doen dat niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |