Ik studeer nog, maar mocht ik na mijn master een baan vinden in het buitenland zou ik er niet zo lang over hoeven na te denken.quote:
Ouderenzorg gaat achteruit, wie nu nog jong is moet echt voor z'n eigen pensioen enzo al sparen want van de overheid moet je het niet hebben in de toekomst vrees ik echt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:42 schreef Scuidward het volgende:
Ja we doen hier iets heel erg fout. Bejaarden verplegen bijvoorbeeld.
De zalm was er goedkoop, maar goed, die ving ik dan weer zelf met die vliegvishengel. Lekker roosteren/roken boven een vuurtje aan het water.quote:
In België 60 euro per jaar zoiets. In Denemarken zit het in de inkomstenbelasting.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Zorgverzekering in Duitsland is duurder.
Ja ik ga sowieso door tot mijn 70e.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:44 schreef ntm het volgende:
[..]
Ouderenzorg gaat achteruit, wie nu nog jong is moet echt voor z'n eigen pensioen enzo al sparen want van de overheid moet je het niet hebben in de toekomst vrees ik echt.
En de rest is duur om onder andere dat te compenseren.quote:
failquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:47 schreef cherrycoke het volgende:
Amerika is pas duur
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat dat in Nederland veel minder kost.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:47 schreef cherrycoke het volgende:
Amerika is pas duur
[ afbeelding ]
Ga eens naar een Duitse supermarkt, je wil (voor veel producten) niets anders meer!quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:45 schreef BasEnAad het volgende:
Nederlandse supermarkten zijn juist erg goedkoop.
Ja, ik heb inderdaad wel eens gehoord dat bijvoorbeeld een kind krijgen echt al richting de 10 of 20.000 euro gaat, voor alleen de bevalling, inentingen etc.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:47 schreef cherrycoke het volgende:
Amerika is pas duur
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |