Alors is nu woedend.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:04 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben trouwens nog nooit naar Drenthe en Groningen geweest.
Friesland ook niet maar daar wil ik nooit heen.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:04 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:04 schreef KingRoland het volgende:
Zou zo maar kunnen. Al ruik ik zelden nasiquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij toevallig mijn buurman?
Nee, dan ben je niet mijn buurman. De keuken hier is altijd omgeven met een nasi walm.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:48 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen. Al ruik ik zelden nasi
Voor Matthijs een reden om louter in superlatieven te gaan spreken.quote:Herman van Veen
Herman van Veen is onder meer muzikant, schrijver en schilder. In 1965 maakte de alleskunner zijn theaterdebuut met 'Harlekijn'. Van Veen is onder andere schrijver en bedenker van de verhalen over het eendje Alfred Jodukus Kwak. Ondertusser heeft de Utrechter 170 cd's, 2 dvd's en meer dan 70 boeken uitgebracht.Naast zijn werk als artiest zet de grootmeester van de kleinkunst...
quote:Muziek: Bo Saris
In aanloop naar Serious Request, dat dit jaar in Haarlem plaatsvindt, verzonnen de Haarlemmers DJ Giel Beelen en theaterduo Speelman en Speelman het project ‘Gitaarlem’. Een speciaal gebouwde gitaar gaat langs verschillende Haarlemse artiesten die daar een liedje op gaan maken. Ook Bo Saris schreef een nummer voor Gitaarlem. Vanavond laat hij het bij ons horen!
Keep the soul alive!!!!!!quote:
quote:Tentoonstelling ‘The Real Tudors’: Herman Pleij
De familie Tudor regeerde in de 15e en 16e eeuw over Engeland, Wales en later ook Ierland. Deze dynastie kwam in 1485 aan de macht met Hendrik VII die toen de troon besteeg. In het tijdperk dat de Tudors heersten legden zij de basis voor het Britse imperium. Het was een periode van bloei voor de Engelse literatuur, wetenschap en architectuur. Ook was het later een bron van inspiratie voor veel boeken, films en series.
In The National Portrait Gallery in London is een tentoonstelling geopend over The Tudors. De portretten van de Tudor koningen en koninginnen zijn gerestaureerd en deze schilderijen zijn allemaal bij elkaar te bewonderen. Herman Pleij ging voor ons naar Londen om de tentoonstelling te bekijken.
Tafeldame: Anna Drijver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |