dat niet het hele jaar door doenquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:57 schreef .sfinx het volgende:
thuis komen met een harde zak en dan een lekker fapje machen onder de douche met de massagestand gericht op je ballen
quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:58 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Jij snapt het, ik eet de hele dag door saucijzenbroodjes en warme choco.
Geen fleshlight showermount hebben in de douche.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:57 schreef .sfinx het volgende:
thuis komen met een harde zak en dan een lekker fapje machen onder de douche met de massagestand gericht op je ballen
quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:59 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Geen fleshlight showermount hebben in de douche.![]()
[ afbeelding ]
Van kerstmis naar een douche wallmount voor een fleshlightquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:59 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb sinds vorige week al een cd in de auto vol met kerstmuziek, en die ga ik grijs draaien tot eind februariquote:
Ik geloof er geen zak van.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:01 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Ik heb sinds vorige week al een cd in de auto vol met kerstmuziek, en die ga ik grijs draaien tot eind februari![]()
![]()
Ditquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:02 schreef Ratsnest89 het volgende:
All you need is love kerstspecial![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gastquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit![]()
Over de telefoon samen met mijn vriendin naar de kerstspecial kijken
Dat ziet er wel goed uitquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:59 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
typische pedo reactie weer, snap wel waarom. met kerst wil je samen zijn met geliefden en familie (incl kids). jij wordt altijd buitengesloten en dat is maar goed ook.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:05 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Dat ze kerst maar snel afschaffen.
Neen, met kerst moet ik verplicht naar de familie toe, terwijl ik die tijd veel liever in het kinderspeelparadijs vertief.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:06 schreef .sfinx het volgende:
[..]
typische pedo reactie weer, snap wel waarom. met kerst wil je samen zijn met geliefden en familie (incl kids). jij wordt altijd buitengesloten en dat is maar goed ook.
Ik kan ieder jaar weer lachen om National Lampoon's Christmas Vacation.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:05 schreef Ratsnest89 het volgende:
http://www.filmvandaag.nl/kerstfilmsvet
Die ga ik vanavond ook kijken, naast alle Ernest P Worrel filmsquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kan ieder jaar weer lachen om National Lampoon's Christmas Vacation.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |