dat niet het hele jaar door doenquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:57 schreef .sfinx het volgende:
thuis komen met een harde zak en dan een lekker fapje machen onder de douche met de massagestand gericht op je ballen
quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:58 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Jij snapt het, ik eet de hele dag door saucijzenbroodjes en warme choco.
Geen fleshlight showermount hebben in de douche.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:57 schreef .sfinx het volgende:
thuis komen met een harde zak en dan een lekker fapje machen onder de douche met de massagestand gericht op je ballen
quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:59 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Geen fleshlight showermount hebben in de douche.![]()
[ afbeelding ]
Van kerstmis naar een douche wallmount voor een fleshlightquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:59 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb sinds vorige week al een cd in de auto vol met kerstmuziek, en die ga ik grijs draaien tot eind februariquote:
Ik geloof er geen zak van.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:01 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Ik heb sinds vorige week al een cd in de auto vol met kerstmuziek, en die ga ik grijs draaien tot eind februari![]()
![]()
Ditquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:02 schreef Ratsnest89 het volgende:
All you need is love kerstspecial![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gastquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit![]()
Over de telefoon samen met mijn vriendin naar de kerstspecial kijken
Dat ziet er wel goed uitquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:59 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
typische pedo reactie weer, snap wel waarom. met kerst wil je samen zijn met geliefden en familie (incl kids). jij wordt altijd buitengesloten en dat is maar goed ook.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:05 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Dat ze kerst maar snel afschaffen.
Neen, met kerst moet ik verplicht naar de familie toe, terwijl ik die tijd veel liever in het kinderspeelparadijs vertief.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:06 schreef .sfinx het volgende:
[..]
typische pedo reactie weer, snap wel waarom. met kerst wil je samen zijn met geliefden en familie (incl kids). jij wordt altijd buitengesloten en dat is maar goed ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |