Zit heel erg te twijfelen of ik deze in mijn 90's playlist gooi. Ik vind You and Your Sister van Tanya Donelly en Kim Deal net iets mooier.quote:
Is dat die 3fm actie, kan je daar als luisteraar ook invloed op hebben?quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit heel erg te twijfelen of ik deze in mijn 90's playlist gooi. Ik vind You and Your Sister van Tanya Donelly en Kim Deal net iets mooier.
Maar Your Ghost is echt heel mooi. Sowieso die soloplaat van Hersh
Die moet eerst omhoog getakeld worden.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:24 schreef satecl het volgende:
Hahah waarom gaat die dikzak niet staan? Is zij bekend ofzo?
Je kunt een lijstje insturen met 30 nummers. Uit een keuzelijst met 5 vrije keuzes.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat die 3fm actie, kan je daar als luisteraar ook invloed op hebben?
Je kan je eigen lijstje opstellen. Doe maar eens, johannes.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat die 3fm actie, kan je daar als luisteraar ook invloed op hebben?
Ik ga mijn best doen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt een lijstje insturen met 30 nummers. Uit een keuzelijst met 5 vrije keuzes.
Beter opletten en niet meteen je beeldscherm ondersputteren.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:25 schreef Syntix het volgende:
Negers/negerinnen die altijd alleen maar andere negers/negerinnen goed vindenzo stereotype en standaard.
Bloc Party, Lightspeed Champion en the Go! Teamquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:25 schreef Syntix het volgende:
Negers/negerinnen die altijd alleen maar andere negers/negerinnen goed vindenzo stereotype en standaard.
Riekt naar racisme.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:25 schreef Syntix het volgende:
Spektakel wordt dat hihihi.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:25 schreef alors het volgende:
[..]
Die moet eerst omhoog getakeld worden.
Deze negerin koos Freddy Mercury als favoriete duet.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:25 schreef Syntix het volgende:
Ik wacht je lijstje met smart afquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen.
Dit gaat erg smaakvol worden.
Maar dan mis je Valentijn Driessen bij VI.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:27 schreef satecl het volgende:
Ik word hier helemaal vrolijk van. Ga straks meteen de stad in hoeren neuken coke snuiven.
quote:
Excellent choice, my dear.quote:
er waren twee stoelen overquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat was de algehele functie van Shirma aan deze tafel?
Gewoon vulling.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewichtig onderwerp.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, naar Tom!quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van die heerlijke ordinaire homo-humor, ik houd er van
Zou GGMM beschikbaar zijn voor zo een intro?quote:
Conangodquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis wel de Amerikaanse schijtlol vandaag.
GGMM is niet helaas niet bereid zijn huis uit te komen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zou GGMM beschikbaar zijn voor zo een intro?
Oké, doei, we bellen!quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:36 schreef alors het volgende:
Ok dit boeit echt niemand, ik ga zappen.
John Metgod.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Conangod
Jimmy Kimmelgod
Jimmy Fallongod
Het is geen opera.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:36 schreef KingRoland het volgende:
Ik hou niet van opera dus ik zap automatisch weg.
sorry jongens
quote:
Die is te elitair.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:41 schreef Pandaplint het volgende:
Had dan Jonnie Boer gekozen bijvoorbeeld
of eurokok Martin.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:41 schreef Pandaplint het volgende:
Je was me voorquote:
Die heeft echt werk.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:41 schreef Pandaplint het volgende:
Een Eurokok bereidt goedkope gerechten.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:43 schreef KingRoland het volgende:
wat is het verschil tussen een kok en een eurokok
Dat moet tegenwoordig per uur.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:43 schreef Monolith het volgende:
Ik dacht dat die twee ons groente en twee stuks fruit tegenwoordig al weer veel te weinig werd geacht.
okquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:45 schreef KingRoland het volgende:
![]()
![]()
kan me nog herinneren hier op FOK! dat topic toen iedereen helemaal gek was geworden hoe knap die gast was.
Ik vind haar toch één van de weinige vrouwelijke cabaretiers die wel leuk is.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:45 schreef Mani89 het volgende:
Ik weet nu al dat ik niet ga lachen om deze vrouw.
Spaghetti blue skyquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij was echt goed bij Wie is de Mol.
Zeg, hoe voelt dat nou om opgesloten te zitten?quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Weggegooid, al het zuur heeft de kussens uitgebeten.
Klinkt als een interessant verhaalquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind jou echt een waardevolle toevoeging aan dit topicquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee.quote:
Ja ik lig helemaal dubbelquote:
Pieter schrijft zijn grappen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:49 schreef waxmask het volgende:
De zelfde tekstschrijver als Pietertje?
Hij krijgt de grappen die pietertje niet leuk vondquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:49 schreef waxmask het volgende:
De zelfde tekstschrijver als Pietertje?
Beter ga je even dimmen met je weerzinwekkende laster. Wat zou ik je graag een tik op je bolle ogen geven momenteelquote:
Bedreigd door een modquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter ga je even dimmen met je weerzinwekkende laster. Wat zou ik je graag een tik op je bolle ogen geven momenteel
Pieter Derks
Die wordt even door Hakim naar de achterkant van de studios geleid.quote:
Minervaquote:
Waarheid is soms hard. Net zoals jij genaaid bent door GGMMquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zei ook wel hele gemene dingen over Pieter-Jan.
Minder van je om dit weer ter discussie te brengen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:55 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Waarheid is soms hard. Net zoals jij genaaid bent door GGMM
quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:55 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Waarheid is soms hard. Net zoals jij genaaid bent door GGMM
Sommige wonden zullen wel nooit helen vrees ik.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Minder van je om dit weer ter discussie te brengen.
Als ik langs Groningen kom dan gaan wij samen naar de Pathéquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Sommige wonden zullen wel nooit helen vrees ik.
Ik vind niet dat Réné zoveel invloed mag hebben op jouw emotionele gestel.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Sommige wonden zullen wel nooit helen vrees ik.
Echt een vervelend ventje met een wansmaak.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Minder van je om dit weer ter discussie te brengen.
Oh leuk, ik bestel de tickets alvastquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als ik langs Groningen kom dan gaan wij samen naar de Pathé
Ik ben nou eenmaal een emotionele jongen (voor Groningse begrippen).quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat Réné zoveel invloed mag hebben op jouw emotionele gestel.
Of we kunnen met een grote groep gaan kan ookquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh leuk, ik bestel de tickets alvast
[..]
Ik ben nou eenmaal een emotionele jongen (voor Groningse begrippen).
Groningen is een stad waar FOK! een grote achterban heeft.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Of we kunnen met een grote groep gaan kan ook
Groningenquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen is een stad waar FOK! een grote achterban heeft.
Daarom snap ik ook niet dat die gratis naar de film uitjes nooit hier zijn.
Ik heb getwijfeld over Groningen, omdat iedereen daaaar laaaaacht.quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb getwijfeld over Groningen, omdat iedereen daaaar laaaaacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |