Zit heel erg te twijfelen of ik deze in mijn 90's playlist gooi. Ik vind You and Your Sister van Tanya Donelly en Kim Deal net iets mooier.quote:
Is dat die 3fm actie, kan je daar als luisteraar ook invloed op hebben?quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit heel erg te twijfelen of ik deze in mijn 90's playlist gooi. Ik vind You and Your Sister van Tanya Donelly en Kim Deal net iets mooier.
Maar Your Ghost is echt heel mooi. Sowieso die soloplaat van Hersh
Die moet eerst omhoog getakeld worden.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:24 schreef satecl het volgende:
Hahah waarom gaat die dikzak niet staan? Is zij bekend ofzo?
Je kunt een lijstje insturen met 30 nummers. Uit een keuzelijst met 5 vrije keuzes.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat die 3fm actie, kan je daar als luisteraar ook invloed op hebben?
Je kan je eigen lijstje opstellen. Doe maar eens, johannes.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat die 3fm actie, kan je daar als luisteraar ook invloed op hebben?
Ik ga mijn best doen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt een lijstje insturen met 30 nummers. Uit een keuzelijst met 5 vrije keuzes.
Beter opletten en niet meteen je beeldscherm ondersputteren.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:25 schreef Syntix het volgende:
Negers/negerinnen die altijd alleen maar andere negers/negerinnen goed vindenzo stereotype en standaard.
Bloc Party, Lightspeed Champion en the Go! Teamquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:25 schreef Syntix het volgende:
Negers/negerinnen die altijd alleen maar andere negers/negerinnen goed vindenzo stereotype en standaard.
Riekt naar racisme.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:25 schreef Syntix het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |