Ik heb gehoord dat de Mirena uiteindelijk evenveel effectieve hormonen aflevert als de pil, voornamelijk door de plaats waarop ze worden afgegeven. M.i. dus geen optie toen ik de pil niet meer wilde...quote:Op dinsdag 23 september 2014 07:23 schreef Krisvc het volgende:
Heeeel lichtjes zie ik 'm Spring!![]()
En begin deze maand is m'n mirena eruit gehaald ik82. Minder hormonen dan de pil dus, maar kennelijk niet minder impact.
En jij denkt dat ik dat nog niet gedaan heb?quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:59 schreef flugeltje het volgende:
Je mot 'm openslopen spring en dan alleen het teststripje bekijken, dat is meestal een stuk duidelijker
TOF!!
Kom maar op hoor! We like to be entertained.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:03 schreef -Spring het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik dat nog niet gedaan heb?
Dank jullie! Nu hopen op een plakkerd idd.
Ik wist het!Toen ik N gisteren in een reflex een goedgemikte trap verkocht nadat ie me een speelse tik op mn kont gaf, helemaal.
![]()
Ik heb al mn symptomen, voor mn nod dus, bijgehouden. Iemand interesse? Dan zet ik ze neer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door -Spring op 23-09-2014 11:34:09 ]
quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:30 schreef Limone het volgende:
Leuk lijstje! Manisch opruimen is voor mij wel echt een teken. Elke maand vraag ik mij af: heb ik zin om op te ruimen? Tot nu toe is het antwoord: mèh.. geweest.
Het zou mij echt niets verbazen als jij positief testquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:39 schreef -ik86- het volgende:
Ik heb maar weinig klachtjes behalve overtijd zijn. Ja mijn tepels zijn iets gevoelig, maar ze zijn wel pijnlijker geweest en heb een beetje spierpijn achtig gevoel in mijn onderbuik..
Ben ook wel wat meer vermoeid maarja dat kan ook komen door het 10x wakker zijn per nacht door het rot en de vakantie luiheid..
Als ik iets in m'n kop heb moet het zo. Dan geeft het ook niet als het niet lukt, maar ik moet wel weten dat ik er alles aan gedaan heb.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jup! En dat is vast ook een symptoom, of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |