En zo hoort het ook.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:34 schreef Samzz het volgende:
Er is maar weinig dat mij chagrijnig kan krijgen, momenteel.
Klopt. Maar dat was vorige week wel andersquote:
Eetmaatje?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:01 schreef Tanneemarja het volgende:
Ik heb zin in te eten. Maar mijn eetmaatje is weg
Best wel redelijk herkenbaarquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat was vorige week wel anders.
Koffiequote:Koffie om de vruchtbaarheid te verhogen
Of koffie drinken slecht is of juist helpt bij de vruchtbaarheid is nog niet helemaal duidelijk. Maar er zijn wel enkele onderzoeken die veronderstellen dat cafeïne de vruchtbaarheid verhoogt. Een Braziliaans onderzoek ondervond dat het sperma van koffiedrinkers beter in staat was om te ‘zwemmen’ waardoor de vruchtbaarheid zou toenemen.
Zo zie je maar hoe snel dingen kunnen veranderen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat was vorige week wel anders.
Ja, gelukkig welquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe snel dingen kunnen veranderen.
Pas 2 kopjes op in mijn leven. Mijn zaad zal dus wel niet ver komen.quote:
Heel goed Samzz.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel. Zou jammer zijn om in slechte momenten te blijven hangen, daar word een mens depressief van.
Ik ga zo denk ik Supernatural kijken.
Daar is de pil toch voor uitgevonden?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog een nadeel aan koffiedrinken, dus.
Ik weet niet meer waar ik ben gebleven (seizoen 7 of 8...), dus ik begin maar opnieuw bij seizoen 7.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heel goed Samzz.
Ik moet nog 2 afleveringen.
And then we wait.
Goed planquote:
Daar ben ik mij van bewust, jongedame.quote:
Zo jong ben ik niet meerquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar ben ik mij van bewust, jongedame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |