quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:08 schreef LadyBlack het volgende:
En Kyara, dat klopt hoor. Maar het argument: "die opvang kost me meer dan ik verdien" is dus eigenlijk altijd kul. klein beetje achtergebleven beroepsfrustratie
Dat is inderdaad een verhouding die dan scheef loopt. Zou je een goedkope flexibele gastouder moeten hebben en werk dichtbij huis. Maar soms ligt t niet voor het oprapen hequote:Op vrijdag 12 september 2014 12:23 schreef -mandy- het volgende:
Je houdt er altijd iets aan over idd. Maar ik vond voor mezelf, 4 uur werken en de helft reistijd te veel van het goede. Ik werkte 5 dagen per week, zag dan voor mijn gevoel D amper, en dat was ook niet de bedoeling
Pensioenopbouw ten spijt, maar de bedoeling is dat als D naar school is, ik wel weer aan het werk ga.
We hadden een goedkope, superlieve en heel flexibele gastouder gevonden met wie het heel goed klikte. Was heel jammer haar teleur te moeten stellen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een verhouding die dan scheef loopt. Zou je een goedkope flexibele gastouder moeten hebben en werk dichtbij huis. Maar soms ligt t niet voor het oprapen he
Dan krijg je dus helemaal geen KOT? Want 323 is gewoon het hele bedrag voor 1 dag.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:24 schreef Spirit82 het volgende:
Nou wij zijn voor 1 dag per week 323 per maand kwijt. Als je kind dus 5 dagen naar de opvang gaat, zou 900 netto na aftrek teruggave best kunnen hoor.
Jawel, dat zeg ik dus, 5x323, dan kan het best 900 zijn na aftrek.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:32 schreef laziness het volgende:
[..]
Dan krijg je dus helemaal geen KOT? Want 323 is gewoon het hele bedrag voor 1 dag.
Maar met 11 uur op een dag, 1 dag per week, gemiddeld 7 euro per uur, ben je zonder KOT toch die 323 kwijt?quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jawel, dat zeg ik dus, 5x323, dan kan het best 900 zijn na aftrek.
Afgelopen jaar lag die grens bij een verzamelinkomen van 118.000.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:00 schreef Kyara het volgende:
Maar ja, als je zoveel verdient dat je geen KOT meer krijgt, dan heb je eigenlijk ook weinig te klagen. Want dan moet je wel heel erg veel verdienen volgens mij.
M gaat ook nog 1 dag per week naar het kdv idd. Maar met 3 is dat gewoon onbetaalbaar zonder inkomen en zonder KOT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaylee 13 maanden
[ Bericht 36% gewijzigd door aapieannie op 12-09-2014 15:23:03 (foto even in spoiler want groot) ]
Oiquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:33 schreef vencodark het volgende:
Potverdrie zeg. Vandaag klom Aiden zoals gewoonlijk de trap op met mij direct achter hem. Waren we bijna boven (nog 2 treden), deed hij een soort misstap. Hij kukelde al gelijk met hoofd en al richting beneden. Gelukkig was ik snel (en dichtbij) en greep hem vlug bij zijn been.
3 treden lager, huilend en vastgehouden aan 1 been.
Pfff.Het ging zo snel dat ik geen tijd had om te schrikken. Maar als ik bedenk wat de schade was geweest als ik hem niet had vast kunnen grijpen. Goffer.
Wat ik zeg, het ging zo snel. Ik voelde niet eens lichamelijk iets, zeg maar. Alsof het heel logisch was dat het nét goed ging.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Oi![]()
(Laatste keer dat hier zoiets gebeurde (gisteren) had ik een paniekaanval naderhand. Al die spanning, brrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |