SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als play(station)boys;
6. Gij zult de verloren broeders Ozz, POTS en Lindgren steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult DS2 trollen.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
![]()
Iemand tips om deze teams nog te upgraden? Budget is 200k (Xbox). Ik dacht misschien er aan om een 41212 te maken van dat Serie A team en dan een toffe CAM.
De opties die ik zo'n beetje heb zijn:
- TOTS Maicon
- TOTS Coleman
- Een of andere IF van Thiago Silva
- IF van Chiellini
- IF Vidal
Ik vind die hybrid er maar zielig uit zien met zo weinig kleur erin. Dus misschien daar maar wat upgraden.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:09 schreef Tobi-wan het volgende:
Echt weer een toppertje van De Speld!
UvA: ‘Wereld draait toch niet om Amsterdam’
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:09 schreef Tobi-wan het volgende:
UvA: ‘Wereld draait toch niet om Amsterdam’quote:Ras-Amsterdammer Sjaak Ruiter gelooft niets van de ontdekking van de Amsterdamse wetenschappers. “Welke geinponems hebben dat nou weer bedacht? Wat een klinkklare onzin, joh. Ze hebben er echt geen sjoege van! Die gladjanussen kennen wel denken dat ze goochem zijn, maar laat ze lekker oppleuren met hun onderzoek!”
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ff de amsterdamse arrogantie op de korrel nemenquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:09 schreef Tobi-wan het volgende:
UvA: ‘Wereld draait toch niet om Amsterdam’
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Deze is heel mooi inderdaad.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:09 schreef Tobi-wan het volgende:
UvA: ‘Wereld draait toch niet om Amsterdam’![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
"Als gevolg van deze ontdekking zullen veel Amsterdammers voortaan hun grote bek moeten houden."
Hahahaha, dit is een van hun betere posts![]()
@bakkert:
Volgens mij zitten nu toefjes, POTS, lindgren en Ozz nog ergens in een cel te klaverjassen.
rede: Maver24Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Goddomme.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:15 schreef FCsuarez het volgende:
@bakkert:
Volgens mij zitten nu toefjes, POTS, lindgren en Ozz nog ergens in een cel te klaverjassen.
rede: Maver24
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
ben er inmiddels achter hoe het zit
op mijn PC account staat een FUT team van fifa 13
op mijn 360 account een FUT team van fifa 14
ik wil voor mijn PC account fifa 15, maar kan niet inloggen in de app van 14 omdat ik alleen een team van 13 had en die werkt daar uiteraard niet.
Op mijn 360 account kan ik wel inloggen, maar dat staat compleet los van PC, dus daar heb ik dus niets aan.
Tenzij hij mijn FUT 13 gewoon bewaard heeft moet ik volgens mij fifa 14 op de PC kopen om de webapp van 15 al te kunnen gebruiken, klopt dat?Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
we hebben er wel een Eskimo voor terug gekregengeen idee wat zijn vorige levensnaam was
#FreeTrapz![]()
Met Elvis en Kurt Cobain idd.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:15 schreef FCsuarez het volgende:
@bakkert:
rede: Maver24
Tevens is het reden.![]()
als je dat koopt schiet je er nog niets mee op. omdat je meestal online geweest moet zijn voor een bepaalde datum. (en die is je raad het al, inmiddels verstreken)quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:16 schreef Cara het volgende:
ben er inmiddels achter hoe het zit
op mijn PC account staat een FUT team van fifa 13
op mijn 360 account een FUT team van fifa 14
ik wil voor mijn PC account fifa 15, maar kan niet inloggen in de app van 14 omdat ik alleen een team van 13 had en die werkt daar uiteraard niet.
Op mijn 360 account kan ik wel inloggen, maar dat staat compleet los van PC, dus daar heb ik dus niets aan.
Tenzij hij mijn FUT 13 gewoon bewaard heeft moet ik volgens mij fifa 14 op de PC kopen om de webapp van 15 al te kunnen gebruiken, klopt dat?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
nou, das mooi kut danquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je dat koopt schiet je er nog niets mee op. omdat je meestal online geweest moet zijn voor een bepaalde datum. (en die is je raad het al, inmiddels verstreken)Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
zag t maar geen zin om de edit te gebruiken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Met Elvis en Kurt Cobain idd.
Tevens is het reden.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
jij dacht dat DS2 zijn studie in FUTologie zomaar wat was.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
srs bsnssquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij dacht dat DS2 zijn studie in FUTologie zomaar wat was.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand ook even antwoord geven op een FUT gerelateerde vraag?
Zie fipo.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Voor 200k koop je niks fatsoenlijks voor daarbij..quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:20 schreef DuTank het volgende:
Zie fipo.![]()
Krijg je al gauw met die Suarez die hier beetje populair loopt te doen door de standaard users te trollen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:20 schreef DuTank het volgende:
Zie fipo.
Ik zal er zo even naar kijken.![]()
je wil een CAM uit de serie A maar daar zijn geen fatsoenlijke CAM's.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:20 schreef DuTank het volgende:
Zie fipo.
Ben ff kwijt of je PS of Xbox speelt maar op PS kan je amper upgraden voor 200KPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Thanks. Oh en inb4 LitmanenAFCA die zegt: kut teams verkoop eerst alles en bouw wat fatsoenlijksquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Krijg je al gauw met die Suarez die hier beetje populair loopt te doen door de standaard users te trollen.
Ik zal er zo even naar kijken.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Krijg je al gauw met die Suarez die hier beetje populair loopt te doen door de standaard users te trollen.
Ik zal er zo even naar kijken.
#FreeTrapz![]()
Xbox. Maar een TOTS Cerci ziet er wel leuk uit bijvoorbeeld. Voorkeur gaat uit naar upgrades in die hybrid. Dat zou dan TOTS Coleman kunnen zijn of een gekleurde Thiago Silva (iMotM was blijkbaar rond 200k....). SIF Schurrle vond ik kut.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je wil een CAM uit de serie A maar daar zijn geen fatsoenlijke CAM's.
Ben ff kwijt of je PS of Xbox speelt maar op PS kan je amper upgraden voor 200KHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: