SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als play(station)boys;
6. Gij zult de verloren broeders Ozz, POTS en Lindgren steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult DS2 trollen.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
![]()
Iemand tips om deze teams nog te upgraden? Budget is 200k (Xbox). Ik dacht misschien er aan om een 41212 te maken van dat Serie A team en dan een toffe CAM.
De opties die ik zo'n beetje heb zijn:
- TOTS Maicon
- TOTS Coleman
- Een of andere IF van Thiago Silva
- IF van Chiellini
- IF Vidal
Ik vind die hybrid er maar zielig uit zien met zo weinig kleur erin. Dus misschien daar maar wat upgraden.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:09 schreef Tobi-wan het volgende:
Echt weer een toppertje van De Speld!
UvA: ‘Wereld draait toch niet om Amsterdam’
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:09 schreef Tobi-wan het volgende:
UvA: ‘Wereld draait toch niet om Amsterdam’quote:Ras-Amsterdammer Sjaak Ruiter gelooft niets van de ontdekking van de Amsterdamse wetenschappers. “Welke geinponems hebben dat nou weer bedacht? Wat een klinkklare onzin, joh. Ze hebben er echt geen sjoege van! Die gladjanussen kennen wel denken dat ze goochem zijn, maar laat ze lekker oppleuren met hun onderzoek!”
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ff de amsterdamse arrogantie op de korrel nemenquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:09 schreef Tobi-wan het volgende:
UvA: ‘Wereld draait toch niet om Amsterdam’
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Deze is heel mooi inderdaad.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:09 schreef Tobi-wan het volgende:
UvA: ‘Wereld draait toch niet om Amsterdam’![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
"Als gevolg van deze ontdekking zullen veel Amsterdammers voortaan hun grote bek moeten houden."
Hahahaha, dit is een van hun betere posts![]()
@bakkert:
Volgens mij zitten nu toefjes, POTS, lindgren en Ozz nog ergens in een cel te klaverjassen.
rede: Maver24Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Goddomme.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:15 schreef FCsuarez het volgende:
@bakkert:
Volgens mij zitten nu toefjes, POTS, lindgren en Ozz nog ergens in een cel te klaverjassen.
rede: Maver24
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
ben er inmiddels achter hoe het zit
op mijn PC account staat een FUT team van fifa 13
op mijn 360 account een FUT team van fifa 14
ik wil voor mijn PC account fifa 15, maar kan niet inloggen in de app van 14 omdat ik alleen een team van 13 had en die werkt daar uiteraard niet.
Op mijn 360 account kan ik wel inloggen, maar dat staat compleet los van PC, dus daar heb ik dus niets aan.
Tenzij hij mijn FUT 13 gewoon bewaard heeft moet ik volgens mij fifa 14 op de PC kopen om de webapp van 15 al te kunnen gebruiken, klopt dat?Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
we hebben er wel een Eskimo voor terug gekregengeen idee wat zijn vorige levensnaam was
#FreeTrapz![]()
Met Elvis en Kurt Cobain idd.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:15 schreef FCsuarez het volgende:
@bakkert:
rede: Maver24
Tevens is het reden.![]()
als je dat koopt schiet je er nog niets mee op. omdat je meestal online geweest moet zijn voor een bepaalde datum. (en die is je raad het al, inmiddels verstreken)quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:16 schreef Cara het volgende:
ben er inmiddels achter hoe het zit
op mijn PC account staat een FUT team van fifa 13
op mijn 360 account een FUT team van fifa 14
ik wil voor mijn PC account fifa 15, maar kan niet inloggen in de app van 14 omdat ik alleen een team van 13 had en die werkt daar uiteraard niet.
Op mijn 360 account kan ik wel inloggen, maar dat staat compleet los van PC, dus daar heb ik dus niets aan.
Tenzij hij mijn FUT 13 gewoon bewaard heeft moet ik volgens mij fifa 14 op de PC kopen om de webapp van 15 al te kunnen gebruiken, klopt dat?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
nou, das mooi kut danquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je dat koopt schiet je er nog niets mee op. omdat je meestal online geweest moet zijn voor een bepaalde datum. (en die is je raad het al, inmiddels verstreken)Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
zag t maar geen zin om de edit te gebruiken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Met Elvis en Kurt Cobain idd.
Tevens is het reden.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
jij dacht dat DS2 zijn studie in FUTologie zomaar wat was.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
srs bsnssquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij dacht dat DS2 zijn studie in FUTologie zomaar wat was.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand ook even antwoord geven op een FUT gerelateerde vraag?
Zie fipo.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Voor 200k koop je niks fatsoenlijks voor daarbij..quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:20 schreef DuTank het volgende:
Zie fipo.![]()
Krijg je al gauw met die Suarez die hier beetje populair loopt te doen door de standaard users te trollen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:20 schreef DuTank het volgende:
Zie fipo.
Ik zal er zo even naar kijken.![]()
je wil een CAM uit de serie A maar daar zijn geen fatsoenlijke CAM's.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:20 schreef DuTank het volgende:
Zie fipo.
Ben ff kwijt of je PS of Xbox speelt maar op PS kan je amper upgraden voor 200KPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Thanks. Oh en inb4 LitmanenAFCA die zegt: kut teams verkoop eerst alles en bouw wat fatsoenlijksquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Krijg je al gauw met die Suarez die hier beetje populair loopt te doen door de standaard users te trollen.
Ik zal er zo even naar kijken.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Krijg je al gauw met die Suarez die hier beetje populair loopt te doen door de standaard users te trollen.
Ik zal er zo even naar kijken.
#FreeTrapz![]()
Xbox. Maar een TOTS Cerci ziet er wel leuk uit bijvoorbeeld. Voorkeur gaat uit naar upgrades in die hybrid. Dat zou dan TOTS Coleman kunnen zijn of een gekleurde Thiago Silva (iMotM was blijkbaar rond 200k....). SIF Schurrle vond ik kut.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je wil een CAM uit de serie A maar daar zijn geen fatsoenlijke CAM's.
Ben ff kwijt of je PS of Xbox speelt maar op PS kan je amper upgraden voor 200KHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Thiago Motm is tantoe nissa.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Xbox. Maar een TOTS Cerci ziet er wel leuk uit bijvoorbeeld. Voorkeur gaat uit naar upgrades in die hybrid. Dat zou dan TOTS Coleman kunnen zijn of een gekleurde Thiago Silva (iMotM was blijkbaar rond 200k....). SIF Schurrle vond ik kut.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En koop trouwens even TOTS Motta. Je jizzed gelijk je onderbroek vol als je met hem speelt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Motta en een snelle CDM kan makkelijkquote:Motta blijft toch voor de verdediging hangen. zijn schot is echt ultra jizz
Tevez deed het ook altijd wel aardig bij mij op de CAM.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Xbox. Maar een TOTS Cerci ziet er wel leuk uit bijvoorbeeld. Voorkeur gaat uit naar upgrades in die hybrid. Dat zou dan TOTS Coleman kunnen zijn of een gekleurde Thiago Silva (iMotM was blijkbaar rond 200k....). SIF Schurrle vond ik kut.![]()
Motta is gwn slegt broer gr grquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Motta en een snelle CDM kan makkelijkMotta blijft toch voor de verdediging hangen. zijn schot is echt ultra jizz
![]()
Je bent nieuw hier? Pace is de belangrijkste stat voor alle spelers.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Motta en een snelle CDM kan makkelijkMotta blijft toch voor de verdediging hangen. zijn schot is echt ultra jizz
![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:27 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Tevez deed het ook altijd wel aardig bij mij op de CAM.![]()
Nope hij is nisssa.quote:Motta is een uitzondering.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je bent nieuw hier? Pace is de belangrijkste stat voor alle spelers.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik zou eventueel of Thiago silva upgraden. Of je Serie A team naar 433(4) maken met bijvoorbeeld Gervinho op LW. En SIF Kaka op Cam?quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Xbox. Maar een TOTS Cerci ziet er wel leuk uit bijvoorbeeld. Voorkeur gaat uit naar upgrades in die hybrid. Dat zou dan TOTS Coleman kunnen zijn of een gekleurde Thiago Silva (iMotM was blijkbaar rond 200k....). SIF Schurrle vond ik kut.![]()
Arteta is ook gewoon baasquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nope hij is nisssa.
[..]
Motta is een uitzondering.
#FreeTrapz![]()
De baas hemzelfquote:Alleen nog even een hunter kaartje kopen.
FUT11![]()
OokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen spelers niet 95+ rated waren en de Serie A voor bazen was!![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:36 schreef Tobi-wan het volgende:
FUT11![]()
[ afbeelding ]
OokToen was 'ie baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen spelers niet 95+ rated waren en de Serie A voor bazen was!
Lucio was toen ook nissa![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:36 schreef Tobi-wan het volgende:
FUT11![]()
[ afbeelding ]
OokKrasicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen spelers niet 95+ rated waren en de Serie A voor bazen was!
Turkije. Zit er dit jaar weer in.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die had je ook nog, waar is hij in godsnaam gebleven eigenlijk?![]()
![]()
Bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
much hybrid such skill wow.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Not Bonucciadquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
Ik ben ontsnapt , Prison Break
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Kan je na iedere game je shirt verwisselenquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
much hybrid such skill wow.![]()
![]()
Korte hoek Krasic, die heeft bij mij veel keepers verkracht. Met 114 goals uit 232 wedstrijden was hij wel mijn slechts scorende aanvaller. Op voorzetten scoorde hij volgens mij nog beter, maar dat kan je helaas niet terug vinden.quote:
Di Natale staat 2e met 122 goals uit 177 wedstrijden en Ibra staat natuurlijk eerste met 192 goals uit 156 wedstrijden. Pffff the good old days...![]()
96 rated Auba is een baas.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan je na iedere game je shirt verwisselen
Welcome backquote:![]()
such skill.. (ik wil niet weten wat je er voor hebt moeten doen)Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ho ho ho ho daar..... dat gaat wel iets te ver hequote:Hoe durf je Clasie zo te beledigen.
Het was alleen bedoeld om het verschil in klasse goed te kunnen uitdrukkenquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ho ho ho ho daar..... dat gaat wel iets te ver heHoe durf je Clasie zo te beledigen.
![]()
Ah op die manier.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het was alleen bedoeld om het verschil in klasse goed te kunnen uitdrukkenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ho ho ho ho daar..... dat gaat wel iets te ver heHoe durf je Serero zo te beledigen.
![]()
Gaarne niet mijn nickname met die pauper verbinden..quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee nee hij zegt dat Gomez beter is dan Auba en Clasie >>>>>>>>>>>>>>>>> Serano.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij zegt dus dat Serero beter is dan Clasie he..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Clasie is overratedquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee nee hij zegt dat Gomez beter is dan Auba en Clasie >>>>>>>>>>>>>>>>> Serano.![]()
![]()
Is de reden dat alle topspelers nog zo duur zijn aan het einde van FUT nou alleen de coinsellers? Kan me tijden herinneren dat je aan het einde spelers als Ibrahimovic voor een 10k kon kopen of minder zelfs![]()
Nee sjonquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee nee hij zegt dat Gomez beter is dan Auba en Clasie >>>>>>>>>>>>>>>>> Serano.![]()
In die jaren was Ibra halverwege het seizoen ook geen 1.4 miljoen, maar 80k of nog minder zelfsquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:49 schreef Henrys het volgende:
Is de reden dat alle topspelers nog zo duur zijn aan het einde van FUT nou alleen de coinsellers? Kan me tijden herinneren dat je aan het einde spelers als Ibrahimovic voor een 10k kon kopen of minder zelfs![]()
![]()
Ibra is nu veel zeldzamer. Dus nee, daar ligt het niet aan.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:49 schreef Henrys het volgende:
Wel gedeeltelijk. Want Ronaldo/Messi waren vroeger veeeeeeeel goedkoper. Eerst kon je nog de gehele TOTY team kopen voor 15 miljoen en nu was alleen al Ronaldo al 30 miljoenquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ibra is nu veel zeldzamer. Dus nee, daar ligt het niet aan.![]()
![]()
Was dat toen ook met die SIF Sakho met 84/85 pees en allerlei figuurtjes in zijn haar + zo zwart als roet?![]()
Die had ik wel, maar staat niet meer in mijn Generations omdat verkocht.quote:
Er was ook een betere Modric dan deze volgens mij.![]()
Thiago Silva it is dan. Nu nog even wachten tot die groene rond de 200k isquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik zou eventueel of Thiago silva upgraden. Of je Serie A team naar 433(4) maken met bijvoorbeeld Gervinho op LW. En SIF Kaka op Cam?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:01 schreef Zhano het volgende:
Zo, Expeditie Robinson ook weer klaar mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:04 schreef DuTank het volgende:
[..]Haha ja man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Quanta Costa ?quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn laatste ultimate team gemaaktPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Is die gast echt beter dan Alaba? Of gewoon voor de kleur?quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn laatste ultimate team gemaaktHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
speelde bij mij echt goedquote:Op vrijdag 12 september 2014 12:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Is die gast echt beter dan Alaba? Of gewoon voor de kleur?al heb ik alaba niet lang genoeg gehad om te vergelijken.
#FreeTrapz![]()
Ik vind die Rodriguez echt beter spelen dan Alabaquote:Op vrijdag 12 september 2014 12:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Is die gast echt beter dan Alaba? Of gewoon voor de kleur?
Gomezquote:Op vrijdag 12 september 2014 12:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
en mijn tweede(alleen even maveren over de spits)
![]()
Higuain.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Militoquote:Op vrijdag 12 september 2014 12:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
#FreeTrapz![]()
Llorentequote:Op vrijdag 12 september 2014 12:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Jij wil maveren, zal je maveren ookquote:![]()
al een TR gemaakt voor iets pietluttigs?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
4 al.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Jij wil maveren, zal je maveren ook![]()
al een TR gemaakt voor iets pietluttigs?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: