Doe normaal man, als je Runescape speelde had je echt geen reputatie.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:32 schreef wip_kip het volgende:
Ongelooflijk dat er een periode was dat je er op school alleen bij hoorde als je een respectabel Runescape-level had
Kom vechten in de wildy danquote:Op vrijdag 12 september 2014 10:35 schreef Robbert. het volgende:
[..]
Doe normaal man, als je Runescape speelde had je echt geen reputatie.
Runescape spelers werden inderdaad uitgelachen en uitgekotst... Ik heb de hele hype erom heen ook nooit gesnapt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:35 schreef Robbert. het volgende:
[..]
Doe normaal man, als je Runescape speelde had je echt geen reputatie.
de 3 zit naast de 4 op mijn schermpje..quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:39 schreef Etsu het volgende:
SEX / Bijna 23 jaar nog niks gedaan
Hier ben je bijna 23.
Verklaar je nader.
Dat zei iedereen in het begin.. Maar als je had doorgezet had je het sws wel leuk gevonden zoals iedereen die had doorgezetquote:Op vrijdag 12 september 2014 10:40 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Runescape spelers werden inderdaad uitgelachen en uitgekotst... Ik heb de hele hype erom heen ook nooit gesnapt.
Een vriend speelde het en bleef maar zeuren dat ik het moest spelen. Toen toch maar eens geprobeerd... Het eerste wat ik moest doen was facking hout hakkenToen ik dat zag meteen weer gestopt.
Nooit gesnapt dat mensen daar plezier uit hebben kunnen halen.
Neequote:Op vrijdag 12 september 2014 10:41 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Dat zei iedereen in het begin.. Maar als je had doorgezet had je het sws wel leuk gevonden zoals iedereen die had doorgezet
quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:22 schreef Robbert. het volgende:
Het is nooit te laat om je leven te vergooien.
quote:
Ik had combat 28 en iedereen in me school lacht me uit omdat iedereen meer dan 60 had. tot 3 maanden later want toen had ik 89 en zij 70-75quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:32 schreef wip_kip het volgende:
Ongelooflijk dat er een periode was dat je er op school alleen bij hoorde als je een respectabel Runescape-level had
Dus je had jezelf 3 maanden opgesloten op je zolderkamer om nonstop te runescapen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik had combat 28 en iedereen in me school lacht me uit omdat iedereen meer dan 60 had. tot 3 maanden later want toen had ik 89 en zij 70-75
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |