abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:02:39 #76
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_144580041
:D

Moet ik het mijn ouders vertellen. _O-

Nee joh. Print gewoon over 3 jaar een a4'tje uit met 'dieplooma'. Werkte bij mij ook.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_144580309
pi_144580718
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 10:02 schreef noa-noa83 het volgende:
Je maakt het jezelf alleen maar lastiger door niks te vertellen, dus zo snel mogelijk je ouders vertellen!
Dit, en leugens zijn gewoon kut, dat zal je zelf wel beseffen, uiteindelijk schiet je er niks mee op, ken ik van vroeger, gewoon niet doen. Er is 'n gezegde: Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel! en dat is meestal ook zo. Ook die zogenaamde vrienden, dat zijn ze eigenlijk niet, dat weet je ook wel, als er stront aan de knikker is zal je zien hoeveel er van dat groepje er voor je is. Je bent nog jong genoeg, maak er wat van :) dus verzamel al je moed en vertel het je ouders. Het zal even niet zo gezellig zijn in huis, maar uiteindelijk lost alles zichzelf weer op.

^O^ succes ermee!
pi_144581830
Dit is wel erg dom, sorry.

Je kan dit onmogelijk zomaar goed maken met je ouders. Je hebt tegen hen gelogen.

Vorig jaar ging het blijkbaar niet zo goed. Dat had je moeten vertellen tegen je ouders. Zij zouden je kunnen helpen en vinden het vast niet erg als je het te moeilijk vond.

De relatie met je ouders zal vast niet zo heel best zijn, als je zo'n leugen in stand kan houden btw.

Dit: :')
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_144583359
Hoe is het afgelopen?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  dinsdag 16 september 2014 @ 12:58:56 #81
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_144583531
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoe is het afgelopen?
Na het verteld te hebben is hem blijkbaar de toegang tot internet ontzegd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')