SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als play(station)boys;
6. Gij zult de verloren broeders Ozz, POTS en Lindgren steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult DS2 trollen.
[ Bericht 1% gewijzigd door Freire op 11-09-2014 23:37:56 ]![]()
#Jizz4JusticeAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
moet toch een keer over zijn met dat getroll van hem.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar waarom een internet vete uitvechten irl?
it's a dirty job but someone has to do it.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die gaat er ook komenquote:Op donderdag 11 september 2014 23:27 schreef Kiid het volgende:
Terechte TT. Ik vind eigenlijk dat die video een plaatsje hoort te krijgen in OP
Kan ik BDIL toevoegen bij gebod 6?![]()
quote:Op donderdag 11 september 2014 23:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moet toch een keer over zijn met dat getroll van hem.
it's a dirty job but someone has to do it.![]()
![]()
Hoezoquote:Op donderdag 11 september 2014 23:28 schreef Freire het volgende:
[..]
Die gaat er ook komen
Kan ik BDIL toevoegen bij gebod 6?
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
mocht ik een keer in eindhoven komen zal ik aan je denken.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Niet terug krabbelen he Suarez ik heb nog een kunststof kozijn wat ik je heel graag wil laten zien
al die eindhovenaren die maar denken dat ik in de kunststof kozijnen zit
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het is blijkbaar een belediging.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:27 schreef The_Yakuza het volgende:
Dus als je over kwajongens begint krijg je bijna al een ban?![]()
Zeker doen. Dan geef je maar even een belletjequote:Op donderdag 11 september 2014 23:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mocht ik een keer in eindhoven komen zal ik aan je denken.
al die eindhovenaren die maar denken dat ik in de kunststof kozijnen zit![]()
Nee, maar ik kreeg wel een leuke DMquote:Op donderdag 11 september 2014 23:30 schreef Freire het volgende:
[..]
We/ik dacht(en) dat je een ban had
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
jij dacht dat ik van te voren nog even ging bellenquote:Op donderdag 11 september 2014 23:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zeker doen. Dan geef je maar even een belletje
#FreeTrapz![]()
Fokken met BDILquote:Op donderdag 11 september 2014 23:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, maar ik kreeg wel een leuke DM![]()
![]()
Jij bent echt een clown hequote:Op donderdag 11 september 2014 23:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij dacht dat ik van te voren nog even ging bellen![]()
![]()
Is wel zo makkelijk dan kunnen we even afspreken.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij dacht dat ik van te voren nog even ging bellen![]()
je bent toch op je werk tot 5 zie geen reden om dan een afspraak te maken.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is wel zo makkelijk dan kunnen we even afspreken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 11 september 2014 23:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij is stoer jonge snap dat danJullie gaan toch niet naar elkaar toequote:Op donderdag 11 september 2014 23:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je bent toch op je werk tot 5 zie geen reden om dan een afspraak te maken.![]()
![]()
Haha stoertje.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je bent toch op je werk tot 5 zie geen reden om dan een afspraak te maken.![]()
Hij komt toch niet opdagen. Is maar beter ook.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:34 schreef Freire het volgende:
[..]
[..]
Jullie gaan toch niet naar elkaar toe![]()
Ja maar ik kan hem niet betalen want wij hebben houten kozijnen...quote:Op donderdag 11 september 2014 23:32 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Had jij niet binnenkort een verjaardag?![]()
![]()
Hahahaquote:Op donderdag 11 september 2014 23:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij komt toch niet opdagen. Is maar beter ook.dat denk ik idd ook.
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 11 september 2014 23:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij komt toch niet opdagen. Is maar beter ook.
Kom op jongens. Nieuwe weer.![]()
Eerst een grote bek hebbenquote:Op donderdag 11 september 2014 23:36 schreef The_Yakuza het volgende:
Hoezo hebben jullie zo'n fittie dan?
Alleen om knikkers en kozijnen?dan later stoer gaan lopen roepen is dat debieltje er nog bla bla bla
en dan zeggen dat iemand geen grote kerel is al hij niet komt![]()
kan ik gewoon niet zo goed tegen
#FreeTrapz![]()
Kom dan maar gewoon stoertje.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Eerst een grote bek hebbendan later stoer gaan lopen roepen is dat debieltje er nog bla bla bla
en dan zeggen dat iemand geen grote kerel is al hij niet komt![]()
kan ik gewoon niet zo goed tegen![]()
Pas maar op dat ik niet echt per ongeluk een keer voor je neus sta tijdens het pannenkoeken bakken.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kom dan maar gewoon stoertje.
#FreeTrapz![]()
Oeh moet ik oppassenquote:Op donderdag 11 september 2014 23:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik niet echt per ongeluk een keer voor je neus sta tijdens het pannenkoeken bakken.Kom maar gewoon Dan
![]()
Piet Paulesma zou een aanwinst zijn voor dit topicquote:Op donderdag 11 september 2014 23:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom op jongens. Nieuwe weer.![]()
weet je wat voor pleuris eind eindhoven rijden isquote:Op donderdag 11 september 2014 23:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oeh moet ik oppassenKom maar gewoon Dan
#FreeTrapz![]()
Ja ja boe fucking hoequote:Op donderdag 11 september 2014 23:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
weet je wat voor pleuris eind eindhoven rijden is![]()
Kompany en TOTS Cahillquote:Op donderdag 11 september 2014 23:41 schreef Kamikazie het volgende:
Beste verdedigers duo + keeper uit BPL? Zoveel mogelijk dubbele links aub.Hala Madrid !
Mangala Kompany Courtois/Hartquote:Op donderdag 11 september 2014 23:41 schreef Kamikazie het volgende:
Beste verdedigers duo + keeper uit BPL? Zoveel mogelijk dubbele links aub.![]()
Watte ?quote:
jij dacht echt dat ik in de auto stap helemaal naar eindhoven rij om jou een klap voor je bek te verkopen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
David luiz, TOTS Cahill en cechquote:Op donderdag 11 september 2014 23:41 schreef Kamikazie het volgende:
Hart - Kompany - TOTS Cahillquote:Op donderdag 11 september 2014 23:41 schreef Kamikazie het volgende:
Je beseft zelf toch hopelijk wel hoe kansloos je nu overkomt ... Toch?!quote:Op donderdag 11 september 2014 23:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij komt toch niet opdagen. Is maar beter ook.![]()
![]()
Doe dan niet zo stoer.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Watte ?
jij dacht echt dat ik in de auto stap helemaal naar eindhoven rij om jou een klap voor je bek te verkopen.![]()
Voor ¤ 7,50quote:Op donderdag 11 september 2014 23:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Watte ?
jij dacht echt dat ik in de auto stap helemaal naar eindhoven rij om jou een klap voor je bek te verkopen.
hahah![]()
quote:het is wijs dat ik nu mijn mond ga houden
#FreeTrapz![]()
Torres Niloquote:Op donderdag 11 september 2014 23:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu even iets over FUT15: van welke spelers die nog niet zijn uitgelekt willen jullie heel graag de stats weten?![]()
Ozil ? met die WF ? zou iets anders neer zettenquote:Op donderdag 11 september 2014 23:42 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit te doen voor 1 miljoen?
PS markt.
#FreeTrapz![]()
Deed je dat maar wat vaker. Je was toch jaloers dat andere hier niet meer posten? Neem datzelfde voorbeeld en post hier niet meer.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]het is wijs dat ik nu mijn mond ga houden
![]()
Negredoquote:Op donderdag 11 september 2014 23:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu even iets over FUT15: van welke spelers die nog niet zijn uitgelekt willen jullie heel graag de stats weten?![]()
Clasiequote:Op donderdag 11 september 2014 23:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Enner Valenciaquote:Op donderdag 11 september 2014 23:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zoals?quote:Op donderdag 11 september 2014 23:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ozil ? met die WF ? zou iets anders neer zetten
En dat is geen antwoord op mijn vraag.![]()
Dat verzoeken we vaker, (aan anderen) maar dat motiveert juist om meer te posten.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Deed je dat maar wat vaker. Je was toch jaloers dat andere hier niet meer posten? Neem datzelfde voorbeeld en post hier niet meer.![]()
Zoiets heeft altijd een averechts effectquote:Op donderdag 11 september 2014 23:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat verzoeken we vaker, (aan anderen) maar dat motiveert juist om meer te posten.![]()
![]()
zoals ik vanmiddag ook al probeerde uit te leggen zei ik somsquote:Op donderdag 11 september 2014 23:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Deed je dat maar wat vaker. Je was toch jaloers dat andere hier niet meer posten? Neem datzelfde voorbeeld en post hier niet meer.![]()
maar blijkbaar heb je te veel pannenkoekenmeel gesnoven en komt dat niet binnen in de dikke poffertjesporem van je.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die zal wel ongeveer dezelfde stats krijgen.quote:
Er zijn teveel spelers waar ik de stats nog van wil weten.![]()
quote:Op donderdag 11 september 2014 23:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zoiets heeft altijd een maverechts effect![]()
En jij durft te klagen dat ik over jouw ''werk'' begin somsquote:Op donderdag 11 september 2014 23:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zoals ik vanmiddag ook al probeerde uit te leggen zei ik soms![]()
maar blijkbaar heb je te veel pannenkoekenmeel gesnoven en komt dat niet binnen in de dikke poffertjesporem van je.![]()
![]()
Waarom al die haat naar elkaar.. waar is die goede oude tijd waar we allemaal aan dezelfde kant stonden
En stoereboii aan de andere kant![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Als ik iets soms al niet graag doe dan doe ik het al niet meer. Dat jij geen ruggengraat hebt om je onzin waar te maken kan ik niks aan doen. Moeten we weer persoonlijk worden johquote:Op donderdag 11 september 2014 23:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zoals ik vanmiddag ook al probeerde uit te leggen zei ik soms![]()
maar blijkbaar heb je te veel pannenkoekenmeel gesnoven en komt dat niet binnen in de dikke poffertjesporem van je.het zit diep he lieve schat.
![]()
nee hoor ik klaag niet dat je er over begintquote:Op donderdag 11 september 2014 23:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En jij durft te klagen dat ik over jouw ''werk'' begin somsalleen dat blijkbaar niemand nog weet wat voor werk ik doe
en iedereen maar over kozijnen begint
#FreeTrapz![]()
Komt door Fifa 14.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:46 schreef dion_v_k het volgende:
Waarom al die haat naar elkaar.. waar is die goede oude tijd waar we allemaal aan dezelfde kant stonden
![]()
Stoer toch. Maar vervolgens niks waarmakenquote:Op donderdag 11 september 2014 23:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En jij durft te klagen dat ik over jouw ''werk'' begin soms![]()
![]()
Ja, in die tijd werd stoereboii altijd gebanned. Nu vallen we bij bosjes om en de troll lacht zich kapotquote:Op donderdag 11 september 2014 23:46 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
![]()
Leg uit dan! Wat doe je !quote:Op donderdag 11 september 2014 23:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee hoor ik klaag niet dat je er over begintalleen dat blijkbaar niemand nog weet wat voor werk ik doe
en iedereen maar over kozijnen begint
![]()
Heeft schweinsteiger nog een link nodig?quote:Op donderdag 11 september 2014 23:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zoals?
En dat is geen antwoord op mijn vraag.![]()
Neequote:Op donderdag 11 september 2014 23:48 schreef Freire het volgende:
[..]
Heeft schweinsteiger nog een link nodig?![]()
het zit zo diep je wil het niet wetenquote:Op donderdag 11 september 2014 23:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ik iets soms al niet graag doe dan doe ik het al niet meer. Dat jij geen ruggengraat hebt om je onzin waar te maken kan ik niks aan doen. Moeten we weer persoonlijk worden johhet zit diep he lieve schat.
en of jij nou denkt dat ik een ruggengraat heb of niet doet me eerlijk gezegd ook vrij weinig
#FreeTrapz![]()
Hahah wat hoop ik dat jij morgen je dikke teen stoot.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
het zit zo diep je wil het niet wetenen of jij nou denkt dat ik een ruggengraat heb of niet doet me eerlijk gezegd ook vrij weinig
[ afbeelding ]![]()
weer die gebiedende wijsquote:![]()
ik heb een wijze oude man vandaag zien posten.
"probeer het nog eens een keer.
maar dan vriendelijk"Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 11 september 2014 23:49 schreef Toefjes het volgende:
De Litmanen - Suarez fittie wordt saai. Herhaling van zetten. Mooi moment om te gaan pitten![]()
Cazorla rest is maar kut.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:51 schreef Kamikazie het volgende:
Ja wat is het nou, Cazorla, Nasri, Mata of Silva?![]()
Cazorla of Nasri. IMHOquote:Op donderdag 11 september 2014 23:51 schreef Kamikazie het volgende:
Ja wat is het nou, Cazorla, Nasri, Mata of Silva?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dan Silva.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:51 schreef Kamikazie het volgende:
Ja wat is het nou, Cazorla, Nasri, Mata of Silva?![]()
Mannen ik ga ook de luiken sluiten![]()
zie jullie morgen ochtend weer met een vrolijke POTS postoh wacht
#FreeTrapz![]()
Maak m even in Futwiz kan je hem zo in FUTbin plakkenquote:Op donderdag 11 september 2014 23:53 schreef Kamikazie het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ik het uberhaupt kan betalen maar toch
#FreeTrapz![]()
Nee.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ben ik de enige die niet snapt waar deze fittie vandaan komt?
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Ze hebben de kut weer aan het bloeden.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ben ik de enige die niet snapt waar deze fittie vandaan komt?![]()
Hij loopt te janken dat hij jaloers is dat andere hier niet meer posten. Ik zeg dat hij dan gewoon lekker op moet rotten en vervolgens gaat hij stoer doen en maakt hij niks waar.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ben ik de enige die niet snapt waar deze fittie vandaan komt?
Dat is het zo'n beetje.![]()
litmanenafca komt aandacht te kortquote:Op donderdag 11 september 2014 23:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ben ik de enige die niet snapt waar deze fittie vandaan komt?![]()
Van de Fokpool. Wel koud daar hoor.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:55 schreef HugoohAFCA het volgende:
Waar de fok komt die Eskimo vandaan?Bewoner van de Fokpool![]()
Damn son, lange reis gehad?quote:Op donderdag 11 september 2014 23:56 schreef The_Eskimo het volgende:
[..]
Van de Fokpool. Wel koud daar hoor.![]()
Aandacht te kort van een stelletje internet mensen die ik niet ken?quote:Op donderdag 11 september 2014 23:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
litmanenafca komt aandacht te kortDat zal het zijn inderdaad.
Je moet gewoon geen stoer bekje hebben om vervolgens niks waar te maken.![]()
Ik zou het oplossen door er een normale 4-3-3 van te maken en Yaya Toure als middelste CM te nemen (strong link met Kompany en Mangala) dan kan je iedere BPL cm er nog naast zetten. Zelf zou ik voor een type Ramires gaanquote:Op donderdag 11 september 2014 23:53 schreef Kamikazie het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ik het uberhaupt kan betalen maar toch![]()
![]()
En maar voeden. Hap hap hap.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aandacht te kort van een stelletje internet mensen die ik niet ken?Dat zal het zijn inderdaad.
![]()
Heb net een boterham met pindakaas op.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:57 schreef Grandesco het volgende:
[..]
En maar voeden. Hap hap hap.![]()
oquote:Op donderdag 11 september 2014 23:56 schreef Kamikazie het volgende:
Heflt van het team gemaakt, nu al 1 miljoen aan kosten. Gaat niet lukken gek![]()
![]()
Sjors?quote:Op donderdag 11 september 2014 23:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb net een boterham met pindakaas op.![]()
waarvoor heb je een ban te pakken ?quote:Op donderdag 11 september 2014 23:57 schreef The_Eskimo het volgende:
Hebben daar net glasvezel van ziggo daar. Best snel maar ook best koud.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Post je team eens dan. Of kom je alleen een shoutout doen?quote:Op donderdag 11 september 2014 23:57 schreef The_Eskimo het volgende:
Hebben daar net glasvezel van ziggo daar. Best snel maar ook best koud.![]()
Doe es rappen in plaats van iedereen het bloed onder de nagels vandaan te halen.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb net een boterham met pindakaas op.![]()
wil weer een nieuw team maken, maar fifa 15 komt volgende week uit dus het is een beetje overbodig ;s![]()
Alleen maar spelers van de Eskimoleague maar die zitten niet in FUT14. Nieuwe feature in 15.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:57 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Post je team eens dan. Of kom je alleen een shoutout doen?Bewoner van de Fokpool![]()
Verwachten dat dingen binnen 5 uur waargemaakt worden.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aandacht te kort van een stelletje internet mensen die ik niet ken?Dat zal het zijn inderdaad.
Je moet gewoon geen stoer bekje hebben om vervolgens niks waar te maken.
#sommigemensenhebbenmeertedoenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Maak er dan een voor mijquote:Op donderdag 11 september 2014 23:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
wil weer een nieuw team maken, maar fifa 15 komt volgende week uit dus het is een beetje overbodig ;s
1 miljoen aan budget, met Robben erin.
Iets met 4-3-3![]()
![]()
Binnen 5 uur? Kom morgen nou maar langs stoertjequote:Op donderdag 11 september 2014 23:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Verwachten dat dingen binnen 5 uur waargemaakt worden.
#sommigemensenhebbenmeertedoen
Maak je woorden maar eens waar en toon wat ruggengraat knul.![]()
Spelen ze daar op Eskimo schoenen?quote:Op donderdag 11 september 2014 23:58 schreef The_Eskimo het volgende:
[..]
Alleen maar spelers van de Eskimoleague maar die zitten niet in FUT14. Nieuwe feature in 15.![]()
![]()
welke console?quote:Op donderdag 11 september 2014 23:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maak er dan een voor mij
1 miljoen aan budget, met Robben erin.
Iets met 4-3-3
robben de enige vereiste?![]()
Bof jij even, de meesten hier zien helemaal geen zonlicht.quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:00 schreef The_Eskimo het volgende:
Hier is om 5 uur de zon al onder.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
zoals ik al zei ben ik morgen gewoon aan het werk. moeilijk he begrijpend lezen.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Binnen 5 uur? Kom morgen nou maar langs stoertje
Maak je woorden maar eens waar en toon wat ruggengraat knul.
lange termijn planning is niet helemaal je dingetje begrijp ikPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ik heb nog meer 300k over van de 3m die ik vorige week had. bijna alles opgemaakt, wel even 88 Di Natale gekocht![]()
Die bovenste, soms wel lastig voetballen. Wel dikke pret natuurlijk in het donker.quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Spelen ze daar op Eskimo schoenen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bewoner van de Fokpool![]()
Jij alleen als je permissie hebt toch?quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bof jij even, de meesten hier zien helemaal geen zonlicht.![]()
PS3.quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
welke console?
robben de enige vereiste?
En ja Robben enige vereiste. RVP is leuk als die erbij zit maar hoeft niet.![]()
Ja weer die smoesjes van je. Ik heb al eerder gezegd dat ik ook wel met alle plezier op je wacht.quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zoals ik al zei ben ik morgen gewoon aan het werk. moeilijk he begrijpend lezen.
lange termijn planning is niet helemaal je dingetje begrijp ik
Durf het waar te maken knul.![]()
staat genoteerd.quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:01 schreef Maver24 het volgende:
ik heb nog meer 300k over van de 3m die ik vorige week had. bijna alles opgemaakt, wel even 88 Di Natale gekocht
nu ben ik er van tussen
#FreeTrapz![]()
Touchequote:Op vrijdag 12 september 2014 00:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij alleen als je permissie hebt toch?
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Das grappig, op de Noordpool gaat de zon niet onder tussen 21 december en 21 juni en nu ook niet helemaalquote:Op vrijdag 12 september 2014 00:00 schreef The_Eskimo het volgende:
Hier is om 5 uur de zon al onder.![]()
hij komt toch van de FokPool zegt iequote:Op vrijdag 12 september 2014 00:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Das grappig, op de Noordpool gaat de zon niet onder tussen 21 december en 21 juni
#FreeTrapz![]()
Wat nog grappiger is, is dat ik net zei dat ik niet op de Noordpool woon maar op de Fokpool.quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Das grappig, op de Noordpool gaat de zon niet onder tussen 21 december en 21 juniBewoner van de Fokpool![]()
Hoe weet jij dat? Ben je der geweest?quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Das grappig, op de Noordpool gaat de zon niet onder tussen 21 december en 21 juni en nu ook niet helemaal![]()
Tijd zatquote:Op vrijdag 12 september 2014 00:04 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Ben je der geweest?
ff kibbelingetje halen, lekker vers daar
#FreeTrapz![]()
Ik zie dat jij een slimme jongen bent. Bij deze noem ik jou Grijze Suarez Uilquote:Op vrijdag 12 september 2014 00:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hij komt toch van de FokPool zegt ieBewoner van de Fokpool![]()
laatst was je nog van mening dat ik dom was pikachuquote:Op vrijdag 12 september 2014 00:05 schreef The_Eskimo het volgende:
[..]
Ik zie dat jij een slimme jongen bent. Bij deze noem ik jou Grijze Suarez Uil
#FreeTrapz![]()
Dit is echt geen Rijst kloonquote:Op vrijdag 12 september 2014 00:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
laatst was je nog van mening dat ik dom was pikachu![]()
![]()
Dit is het domste wat ik deze maand heb gelezenquote:Op vrijdag 12 september 2014 00:07 schreef Maver24 het volgende:
Lijkt mij trouwens wel wat, gewoon 24 uur lang de zon en wanneer het snachts is gewoon daglicht
Hala Madrid !
Wat precies lijkt je daar leuk aan?quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:07 schreef Maver24 het volgende:
Lijkt mij trouwens wel wat, gewoon 24 uur lang de zon en wanneer het snachts is gewoon daglicht![]()
Weet je hoe kut dat is met slapen joh gekquote:Op vrijdag 12 september 2014 00:07 schreef Maver24 het volgende:
Lijkt mij trouwens wel wat, gewoon 24 uur lang de zon en wanneer het snachts is gewoon daglicht![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:07 schreef Maver24 het volgende:
Lijkt mij trouwens wel wat, gewoon 24 uur lang de zon en wanneer het snachts is gewoon daglicht
De maand is nog vroeg, wie weet wat hij nog allemaal gaat zeggenquote:Op vrijdag 12 september 2014 00:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dit is het domste wat ik deze maand heb gelezen![]()
Ook niet voor altijd maar gewoon een nachtje, gewoon om te kijken hoe dat isquote:Op vrijdag 12 september 2014 00:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Weet je hoe kut dat is met slapen joh gek![]()
Rijst of Kamiquote:Op vrijdag 12 september 2014 00:09 schreef The_Eskimo het volgende:
Wel veel gezelligheid:
[ afbeelding ]Hala Madrid !
Lekker bruin worden terwijl je slaapt. Oh nee wacht.. veel te koudquote:Op vrijdag 12 september 2014 00:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Weet je hoe kut dat is met slapen joh gek
Als je in het uiterste puntje van Finland woont dan heb je dat fenomeen dat de zon niet onder gaat een paar maanden lang. Dat vind ik dan weer niks![]()
Heb je al wat Banjo movies gekeken?quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:10 schreef Maver24 het volgende:
Als je in het uiterste puntje van Finland woont dan heb je dat fenomeen dat de zon niet onder gaat een paar maanden lang. Dat vind ik dan weer niks![]()
30 days of night
Lijkt me veel gezelliger dan 30 dagen 24 uur per dag zonlicht.
Elke minuut van de dag een excuus hebben om bier te drinken. 30 dagen lang de kleine in bed leggen. Heerlijk
jaquote:Op vrijdag 12 september 2014 00:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Heb je al wat Banjo movies gekeken?![]()
Wat een mafketel is dat dan![]()
uhm kuch kuch meneer cheung?quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Is/was? de beroemdste youtuber van Nederland![]()
hier:quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
PS3.
En ja Robben enige vereiste. RVP is leuk als die erbij zit maar hoeft niet.
zeer leuk team
gegarandeerd vrijwel alles winnen![]()
De mensen daar hebben wel allemaal het gevoel alsof ze heel oud worden aangezien 1 minuut daar 1 uur lijkt te duren.quote:Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Plaatje doet het bij mij nietquote:Op vrijdag 12 september 2014 00:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hier:
[ afbeelding ]
zeer leuk team
gegarandeerd vrijwel alles winnen![]()
![]()
Dat heb je goed. Jij verdient de naam Dion van Kibbeling.quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
De mensen daar hebben wel allemaal het gevoel alsof ze heel oud worden aangezien 1 minuut daar 1 uur lijkt te duren.Bewoner van de Fokpool![]()
Hoeveel pakjes krijg je ook alweer in het begin van fut 15? 3 toch?
En die spelers zijn niet te verkopen?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Wel erg populair op de Fokpool sinds dat er glasvezel is.quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij heeft wel weinig upgeload dit jaarBewoner van de Fokpool![]()
ja en die 2 backs die zorgen ook voor een lager gemiddelde, terwijl ze zelf ook gewoon goede stats hebben. Beide pacey en sterkquote:Op vrijdag 12 september 2014 00:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Depaygod er zelfs in
Nu zit ik te twijfelen![]()
En denk je dat ik het red met 1 miljoen? Best wel veel IF's etc.quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja en die 2 backs die zorgen ook voor een lager gemiddelde, terwijl ze zelf ook gewoon goede stats hebben. Beide pacey en sterk![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En denk je dat ik het red met 1 miljoen? Best wel veel IF's etc.![]()
![]()
ja makkelijk, de jong if is niet veel waard, vlaar tott ook niet.quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En denk je dat ik het red met 1 miljoen? Best wel veel IF's etc.
Depay IF en sneijder IF zijn wel wat waard, maar met een budget van 1 miljoen moet het lukken.
edit: rhijn IF is volgens mij wel duur trouwens bedenk ik me net
kan je vervangen met normale rhijn (86 pac) of vd wiel
van aanholt is ook een goede ipv buttner btw, denk wel beter
[ Bericht 8% gewijzigd door IsaacCuenca op 12-09-2014 00:41:44 ]![]()
Het is geluktquote:Op vrijdag 12 september 2014 00:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja makkelijk, de jong if is niet veel waard, vlaar tott ook niet.
Depay IF en sneijder IF zijn wel wat waard, maar met een budget van 1 miljoen moet het lukken.
edit: rhijn IF is volgens mij wel duur trouwens bedenk ik me net
kan je vervangen met normale rhijn (86 pac) of vd wiel
van aanholt is ook een goede ipv buttner btw, denk wel beter
Heb van der wiel genomen, van aanholt wordt de eerste wissel die ik haal.
Bedankt man![]()
![]()
geen probleem, vertel me morgen maar hoe het speeltquote:Op vrijdag 12 september 2014 00:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het is gelukt
Heb van der wiel genomen, van aanholt wordt de eerste wissel die ik haal.
Bedankt man![]()
![]()
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Godver, clickbaitquote:Op vrijdag 12 september 2014 01:03 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
http://blogs.amctv.com/br(...)-took-from-bads-set/Iam dissappoint
![]()
Kanker mongolen![]()
Sinterklaas liedjes herschreven
____!
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik blijf stug Zwarte Piet gebruiken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 07:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Kanker mongolen![]()
Sinterklaas liedjes herschreven
____!
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Alle mensen die jodenkoeken eten zijn anti-semieten!Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Kan iemand mij even helpen? Het is erg lang geleden dat is FIFA heb gespeeld.
Ik lees over FIFA Ultimate team, dat je een eigen teampje kan bouwen aan de hand van kaartenpacks als ik het goed begrijp. Die kan je kopen en vrijspelen begrijp ik? Dus je hoeft niet perse extra geld te investeren om een beetje lol te hebben met dat Ultimate Team?
En is de Gold edition met heleboel extra pakketjes het waard?![]()
Welkomquote:Op vrijdag 12 september 2014 08:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Kan iemand mij even helpen? Het is erg lang geleden dat is FIFA heb gespeeld.
Ik lees over FIFA Ultimate team, dat je een eigen teampje kan bouwen aan de hand van kaartenpacks als ik het goed begrijp. Die kan je kopen en vrijspelen begrijp ik? Dus je hoeft niet perse extra geld te investeren om een beetje lol te hebben met dat Ultimate Team?
En is de Gold edition met heleboel extra pakketjes het waard?Je begint met niks en je moet coins verzamelen door wedstrijden te spelen en door te handelen. Als je een beetje goed kan handelen of je hebt geluk in je starter packs dan hoef je niet beslist geld uit te geven, maar je kan ook FIFA points kopen om packs te kopen.
Je hoeft niet beslist een duur team te hebben om plezier te hebben met FUT maar je kan met een silver team ook plezier hebben (al is FUT vaker frustrerend dan leuk) Die ultimate edition koop ik zelf nooit, in die packs zit niet vaak een goede speler.![]()
Maar snel inslaan dan.quote:Op vrijdag 12 september 2014 08:15 schreef DuTank het volgende:
Alle mensen die jodenkoeken eten zijn anti-semieten!![]()
Amsterdammertjes vermoed ik.quote:Op vrijdag 12 september 2014 08:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe gaan ze jodekoeken noemen als dat ook niet meer mag? Gewoon koeken?![]()
En je mag geen knecht meer zeggen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 08:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik blijf stug Zwarte Piet gebruiken.
Ik voorzie hevige en emotionele discussies op facebook, zodat we geen aandacht meer hoeven te hebben voor de massa-executies in Irak en Syrië.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En je mag geen knecht meer zeggen.![]()
quote:
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Dit. Het is echt schandalig dat er zo veel ellende in de wereld is en dat zoveel mensen zich alleen maar bezig kunnen houden met Zwarte Piet. Iets voor kinderenquote:Op vrijdag 12 september 2014 09:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik voorzie hevige en emotionele discussies op facebook, zodat we geen aandacht meer hoeven te hebben voor de massa-executies in Irak en Syrië.. Zulke jonge kinderen kennen helemaal niet eens een verschil tussen zwart en blank
.
Al komt er een boot aan met 351 rode pieten. Kinderen willen kado's en snoep. Zolang ze daarin voorzien worden hebben kinderen echt geen principes, en worden ze absoluut niet ongelukkiger als het concept wordt aangepast.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dit. Het is echt schandalig dat er zo veel ellende in de wereld is en dat zoveel mensen zich alleen maar bezig kunnen houden met Zwarte Piet. Iets voor kinderen. Zulke jonge kinderen kennen helemaal niet eens een verschil tussen zwart en blank
.
![]()
Wat wil je dan gaan doen tegen die andere ellende? Erg hoor wat daar aan de hand is maar wij kunnen er hier toch niks aan doen (behalve een giro openen en roepen dat moslims eng zijn) en ik snap best dat mensen boos worden om iets wat al eeuwen een cultuur is aangepast gaat worden doordat er een paar huilende negers over slavernij staan te schreeuwen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dit. Het is echt schandalig dat er zo veel ellende in de wereld is en dat zoveel mensen zich alleen maar bezig kunnen houden met Zwarte Piet. Iets voor kinderen. Zulke jonge kinderen kennen helemaal niet eens een verschil tussen zwart en blank
.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Al komt er een boot aan met 351 rode pieten. Kinderen willen kado's en snoep. Zolang ze daarin voorzien worden hebben kinderen echt geen principes, en worden ze absoluut niet ongelukkiger als het concept wordt aangepast.
Laten wij ons aanpassen aan die immigranten. Welk kind heeft er nou ooit aan slavernij gedacht bij die zwarte pieten.
Het gaat hier echt de verkeerde kant op en worden dadelijk net zo'n rassen-bang land als Amerika.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
eigenlijk is het van beide kanten sneu.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Al komt er een boot aan met 351 rode pieten. Kinderen willen kado's en snoep. Zolang ze daarin voorzien worden hebben kinderen echt geen principes, en worden ze absoluut niet ongelukkiger als het concept wordt aangepast.
1 dat je er een heel punt van gaat maken dat tijdens een kinderfeest er een paar zwart geschminkte mensen rond lopen omdat ze door schoorstenen klimmen.
2 dat mensen roepen dat het schandalig is dat zwarte piet verdwijnt. of hij nou rood geel groen of zwart is. Wat kan jou het nou schelen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
laatste momenten in de webapp 14![]()
emotioneel moment
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat wil je dan gaan doen tegen die andere ellende? Erg hoor wat daar aan de hand is maar wij kunnen er hier toch niks aan doen (behalve een giro openen en roepen dat moslims eng zijn) en ik snap best dat mensen boos worden om iets wat al eeuwen een cultuur is aangepast gaat worden doordat er een paar huilende negers over slavernij staan te schreeuwen.![]()
Veel goede herinneringen (in die maanden dat hij het deed)quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:39 schreef FCsuarez het volgende:
emotioneel moment![]()
Ik voorzie weer kreten als: "Zwarte Piet is niet racistisch en wie dat niet aanstaat die kankert toch lekker het land uit"quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Laten wij ons aanpassen aan die immigranten. Welk kind heeft er nou ooit aan slavernij gedacht bij die zwarte pieten.
Het gaat hier echt de verkeerde kant op en worden dadelijk net zo'n rassen-bang land als Amerika.In feite is het ophef om een verkleed partij voor kinderen. Drukte om fictieve figuren. Sinterklaas bestaat immers niet.
Wat ik vreemd vind is dat (een grote groep) mensen amper reageren op zaken die in Irak en Syrië gebeuren, of in de Oekraïne, het Ebola gevaar, Boko Haram, Mali, noem alle haarden van ellende maar op, en op het moment dat Piet weer in beeld komt, heel SBS6 kijkend Nederland op Facebook weer plaatjes gaat spammen dat wie Zwarte Piet racistisch vindt, dat die maar op moet rotten![]()
Ik sta verder geheel neutraal in de discussie trouwens. Zwarte Piet vind ik best. Zinkt heel die boot, vind ik het ook best.![]()
betekend ook dat 15 online gaat komen vandaag (dan wel afgeschermd natuurlijk) Zhano? Reemi? Confetti ?quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Veel goede herinneringen (in die maanden dat hij het deed)Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
sta er het zelfde in. al vind ik dat het sinterklaasfeest niet moet verdwijnen. maar als ze alle pieten geel maken zie ik het probleem ook niet helemaal. die kinderen geloven het toch wel en hun feestje is er niet minder leuk om (sommige zullen misschien zelfs iets minder bang zijn voor piet).quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik voorzie weer kreten als: "Zwarte Piet is niet racistisch en wie dat niet aanstaat die kankert toch lekker het land uit"In feite is het ophef om een verkleed partij voor kinderen. Drukte om fictieve figuren. Sinterklaas bestaat immers niet.
Wat ik vreemd vind is dat (een grote groep) mensen amper reageren op zaken die in Irak en Syrië gebeuren, of in de Oekraïne, het Ebola gevaar, Boko Haram, Mali, noem alle haarden van ellende maar op, en op het moment dat Piet weer in beeld komt, heel SBS6 kijkend Nederland op Facebook weer plaatjes gaat spammen dat wie Zwarte Piet racistisch vindt, dat die maar op moet rotten![]()
Ik sta verder geheel neutraal in de discussie trouwens. Zwarte Piet vind ik best. Zinkt heel die boot, vind ik het ook best.
verder zeuren ze natuurlijk wel vreselijkheb nog nooit een blanke horen roepen dat hij gediscrimineerd word omdat ze hem blank noemen.
#FreeTrapz![]()
Dat komt denk ik omdat dat voor veel mensen een ver-van-mijn-bed-show is en de zwarte piet discussie bij mensen oude herinneringen oproept over hoe leuk het vroeger wel niet was.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik voorzie weer kreten als: "Zwarte Piet is niet racistisch en wie dat niet aanstaat die kankert toch lekker het land uit"In feite is het ophef om een verkleed partij voor kinderen. Drukte om fictieve figuren. Sinterklaas bestaat immers niet.
Ik sta verder geheel neutraal in de discussie trouwens. Zwarte Piet vind ik best. Zinkt heel die boot, vind ik het ook best.
Daarbij hebben natuurlijk veel mensen de algemene kennis van een pepernoot (no pun intended) en weten nog net wanneer de vuilnisbakken worden opgehaald. Best triest eigenlijk in een modern digitaal tijdperk waar het nieuws binnen een aantal seconde ,nadat het gebeurd is, overal te vinden is.
Demonstreren met een IS vlag.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat wil je dan gaan doen tegen die andere ellende? Erg hoor wat daar aan de hand is maar wij kunnen er hier toch niks aan doen (behalve een giro openen en roepen dat moslims eng zijn) en ik snap best dat mensen boos worden om iets wat al eeuwen een cultuur is aangepast gaat worden doordat er een paar huilende negers over slavernij staan te schreeuwen.Helemaal mee eens. Maar ik vind het krankzinnig dat we te horen krijgen dat we onze traditie aan moeten passen van de mensen die zelf dieren zonder verdoving slachten door hun keel open te snijden en dood te laten bloeden. Ja, ik weet het niet zo. Wij zijn serieus het meest tolerant ter wereld tegenover andere culturen, maar onze eigen cultuur moeten we maar dusdanig aanpassen dat de gasten er tevreden mee zijn. Ik snap wel waar de frustratie van een heleboel mensen vandaan komt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Al komt er een boot aan met 351 rode pieten. Kinderen willen kado's en snoep. Zolang ze daarin voorzien worden hebben kinderen echt geen principes, en worden ze absoluut niet ongelukkiger als het concept wordt aangepast.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Newbvraag, hoe onderhandel/verkoop je in de web app van FUT 15 als je nog geen spelers hebt en niet aan die loyalty packs kan komen vanwege een ander systeem?Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
dailey giftsquote:Op vrijdag 12 september 2014 09:57 schreef Cara het volgende:
Newbvraag, hoe onderhandel/verkoop je in de web app van FUT 15 als je nog geen spelers hebt en niet aan die loyalty packs kan komen vanwege een ander systeem?krijgt eerste paar weken cadeautjes van EA, coins bronze silver of gold packs
#FreeTrapz![]()
Wanneer gaat de nieuwe app live?quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:39 schreef FCsuarez het volgende:
emotioneel moment![]()
Eens maar ik denk alleen dat de kinderen het over 10 jaar pas niet meer door hebben doordat nu de ouders en oudere kinderen zwarte piet nog hebben meegekregen. Maar ik blijf het van de zotte vinden dat we dat feest moeten aanpassen voor een stel immigranten.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Demonstreren met een IS vlag.
[..]
Helemaal mee eens. Maar ik vind het krankzinnig dat we te horen krijgen dat we onze traditie aan moeten passen van de mensen die zelf dieren zonder verdoving slachten door hun keel open te snijden en dood te laten bloeden. Ja, ik weet het niet zo. Wij zijn serieus het meest tolerant ter wereld tegenover andere culturen, maar onze eigen cultuur moeten we maar dusdanig aanpassen dat de gasten er tevreden mee zijn. Ik snap wel waar de frustratie van een heleboel mensen vandaan komt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Voor zover ik weet krijg je wel daily gifts. Als je geluk hebt zit daar een mini gold pack in (sowieso al 1k discard waarde) of bijvoorbeeld 5k coins. Daarom hebben veel van die hyena's hier 12 accounts, waardoor ze dus 12x een daily gift krijgen en zonder ook maar iets op de markt te hebben uitgespookt al 100k hebben, voordat ze het schijfje thuis hebben liggenquote:Op vrijdag 12 september 2014 09:57 schreef Cara het volgende:
Newbvraag, hoe onderhandel/verkoop je in de web app van FUT 15 als je nog geen spelers hebt en niet aan die loyalty packs kan komen vanwege een ander systeem?
als iemand die goed is in 1- en 0en ons toegang verleend kan dat tussen vandaag en dinsdag zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wanneer gaat de nieuwe app live?
mocht hij lek vrij zijn, dan woensdag.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Niet. Je hebt geen FUT gespeeld op dat account en kunt dus niet in de webapp omdat je geen club hebt..quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:57 schreef Cara het volgende:
Newbvraag, hoe onderhandel/verkoop je in de web app van FUT 15 als je nog geen spelers hebt en niet aan die loyalty packs kan komen vanwege een ander systeem?![]()
Scherp. Hij kan natuurlijk pas een account aanmaken op de console.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet. Je hebt geen FUT gespeeld op dat account en kunt dus niet in de webapp omdat je geen club hebt..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dan heb je een probleem.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:57 schreef Cara het volgende:
Newbvraag, hoe onderhandel/verkoop je in de web app van FUT 15 als je nog geen spelers hebt en niet aan die loyalty packs kan komen vanwege een ander systeem?![]()
heeft toefjes een banquote:Op vrijdag 12 september 2014 10:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Weer een gevallen strijder jongens.... Toefjes...wtf waarvoor?
#FreeTrapz![]()
Ik heb nog een team van Fifa 13?quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet. Je hebt geen FUT gespeeld op dat account en kunt dus niet in de webapp omdat je geen club hebt..
Moet dat genoeg zijn?Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
fixedquote:Op vrijdag 12 september 2014 10:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Scherp. Hij kan natuurlijk pas een account aanmaken op de PC.![]()
![]()
Haha, wat heeft hij nu weer gedaan?quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Weer een gevallen strijder jongens.... Toefjes...![]()
niet je moet de console op om die geheime vraag handel in te stellen toch. anders zegt hij. login on console bal bla blaquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Euh, ik kan zo te zien met mn oude account nog wel inloggen in de FUT 14 app, maar daar staat dat de servers down zijn dus ik word er nog weinig wijzer van.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Die gast speelt FUT op de PCquote:Op vrijdag 12 september 2014 10:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet je moet de console op om die geheime vraag handel in te stellen toch. anders zegt hij. login on console bal bla bla
Hij gaat toch de PC versie spelen? Dan heb je weinig met een console te maken lijkt me...quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet je moet de console op om die geheime vraag handel in te stellen toch. anders zegt hij. login on console bal bla bla![]()
Komt die 14 webapp nog up vandaag?Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Ging over gisterenavond blijkbaar die banJezus die gozer zit wel vuistdiep bij die mods he.
Mooi kut. Kan ik niet weten of het werktquote:Op vrijdag 12 september 2014 10:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zou niet weten. Ze zeiden wel dat vandaag de laatste dag was.
Er staat wel temporarily down. Maar goed, EA.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik logde net gewoon in op de 14 web app. Doet het prima hier.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Ja denk dat ie gewoon te laat is.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik logde net gewoon in op de 14 web app. Doet het prima hier.![]()
Snap niet dat die gozer hier telkens terugkomt terwijl de meeste mensen hem uitkotsen.Mods die maar mensen gaan bannen
Bohhhh dit weekend prijsschieten bij Willem 2Lamprou op goal
Zal te maken hebben met het feit dat hij alleen een babbeltje hoeft te maken met de moderators en men is gelijk gebanned. Hij zelf heeft een vrijbrief om alles te zeggen wat 'ie wil.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Snap niet dat die gozer hier telkens terugkomt terwijl de meeste mensen hem uitkotsen.Mods die maar mensen gaan bannen
![]()
ja die mods betalen ook he dus die zullen zich wel verantwoordelijk voelen voor 'm. soort vadergevoel over die jongen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
dan heb je een ban te pakken vriendquote:Op vrijdag 12 september 2014 10:15 schreef Cara het volgende:
[..]
Mooi kut. Kan ik niet weten of het werkt
[..]
Er staat wel temporarily down. Maar goed, EA.heb ik hier ook last van
#FreeTrapz![]()
Huh.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Werkt als een baas hier hoor:
[ afbeelding ]Huh, wtf, een ban?quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dan heb je een ban te pakken vriendheb ik hier ook last van
Hebben ze wel eens per ongeluk een groep geband ofzo?Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij hadden ze het erover dat ze het zat waren dat mensen Fifa speelde op de PC en ze daar maatregelen tegen gingen nemen![]()
er is een tijdje gedacht dat het door UTT 14 kwam dat mensen zonder reden gebanned werden. nu zijn die na een excuusmail weer aan de ketting gehangen. heb het zelf op 3 of 4 accounts denk ik.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:23 schreef Cara het volgende:
[..]
Huh.
[ afbeelding ]
[..]
Huh, wtf, een ban?
Hebben ze wel eens per ongeluk een groep geband ofzo?
1 main account rest heb ik echt tijden niets mee gedaan.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
kan ik daar een mailtje over sturen en op laten heffen dat je weet?quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
er is een tijdje gedacht dat het door UTT 14 kwam dat mensen zonder reden gebanned werden. nu zijn die na een excuusmail weer aan de ketting gehangen. heb het zelf op 3 of 4 accounts denk ik.
1 main account rest heb ik echt tijden niets mee gedaan.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
ik heb trouwens even mn mailarchief doorgeploegd en kan niks vinden van een mailtje dat ik dan zou moeten hebben ontvangen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
er is een tijdje gedacht dat het door UTT 14 kwam dat mensen zonder reden gebanned werden. nu zijn die na een excuusmail weer aan de ketting gehangen. heb het zelf op 3 of 4 accounts denk ik.
1 main account rest heb ik echt tijden niets mee gedaan.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
waardeloze kutconsole. alweer vergeten hebben hoe erg ze gamers hebben geprobeerd te naaienquote:dikke vinger.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
mocht het een ban zijn heb je sowieso een mail gehad met info hoe je daar tegen in kunt gaan.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:27 schreef Cara het volgende:
[..]
kan ik daar een mailtje over sturen en op laten heffen dat je weet?
mocht dat het echt zijn heb je wel iets langer nodig om dat recht te krijgen. zit nu op 3 weken down na 2.5 week de eerste keer.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:35 schreef Cara het volgende:
[..]
waardeloze kutconsole. alweer vergeten hebben hoe erg ze gamers hebben geprobeerd te naaiendikke vinger.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
He moet jij ons niet even in de webapp krijgenquote:
#FreeTrapz![]()
bedankt voor de info man. Ik neme even contact op met support (oh boy) om te kijken of ze kunnen zien of ik uberhaupt geband ben.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mocht het een ban zijn heb je sowieso een mail gehad met info hoe je daar tegen in kunt gaan.
mocht dat het echt zijn heb je wel iets langer nodig om dat recht te krijgen. zit nu op 3 weken down na 2.5 week de eerste keer.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Dit denkenquote:Op vrijdag 12 september 2014 10:35 schreef Cara het volgende:
[..]
waardeloze kutconsole. alweer vergeten hebben hoe erg ze gamers hebben geprobeerd te naaiendikke vinger.
![]()
![]()
als je geen mail heb gehad zou ik eerst proberen je browser history te deleten en het nog eens proberenquote:Op vrijdag 12 september 2014 10:38 schreef Cara het volgende:
[..]
bedankt voor de info man. Ik neme even contact op met support (oh boy) om te kijken of ze kunnen zien of ik uberhaupt geband ben.
#FreeTrapz![]()
was wel het planquote:Op vrijdag 12 september 2014 10:39 schreef Kiid het volgende:
Is er trouwens nog iemand op de Ps3/Ps4 die Fifa 14 blijft spelen?
#FreeTrapz![]()
Ja, heel vreemde denkwijze van mij. Je zou bijna denken dat ik een ruggengraat heb.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Toevallig ook nog iemand die ik mag?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan nog niet johquote:Op vrijdag 12 september 2014 10:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
He moet jij ons niet even in de webapp krijgen
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Gelukkig weten wij wel beterquote:Op vrijdag 12 september 2014 10:41 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja, heel vreemde denkwijze van mij. Je zou bijna denken dat ik een ruggengraat heb.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Toevallig ook nog iemand die ik mag?
He en bedankt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de ban heeft het een beetje in de war geschopt ga denk ik dus alleen traden in 15 misschien ooit nog eens kopen. kortom heb er niets aan.maar toch bedanktPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jij denkt het hele jaar in de webapp te kunnen zonder het spel te kopen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
He en bedankt he![]()
de ban heeft het een beetje in de war geschopt ga denk ik dus alleen traden in 15 misschien ooit nog eens kopen. kortom heb er niets aan.maar toch bedankt![]()
![]()
leg m toch uit wat de stappen zijn die hij moet doen, fagquote:Op vrijdag 12 september 2014 10:44 schreef Zhano het volgende:
Cara, het is geen ban hoor. Die suarez denkt bij elk wissewasje dat je een ban hebt.
#FreeTrapz![]()
waar zeg ik t hele jaar?quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij denkt het hele jaar in de webapp te kunnen zonder het spel te kopen?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Pas nou op, dadelijk komt hij ook naar Friesland.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat vraagteken staat er niet voor niks.![]()
Squza, maar ik denk dat niet. kans is aanwezig dat ik in de december periode voor een PS4 ga met eventueel nog FIFA er bij. en anders verkopen we de handel gewoonquote:Op vrijdag 12 september 2014 10:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat vraagteken staat er niet voor niks.
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Squza, maar ik denk dat niet. kans is aanwezig dat ik in de december periode voor een PS4 ga met eventueel nog FIFA er bij. en anders verkopen we de handel gewoon![]()
![]()
Ik ben een arme sloeber die wel geïnteresseerd is.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Voorlopig gun ik het thad nog niet om een kaartje met een triangel te makenquote:
#FreeTrapz![]()
Dan ben jij wat mij betreft de gelukkige. Wel een week wachten want ik heb geen spel bij de Onequote:Op vrijdag 12 september 2014 10:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ben een arme sloeber die wel geïnteresseerd is.![]()
![]()
wel rustig hier zonder al die bannelingen
#FreeTrapz![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:06 schreef FCsuarez het volgende:
wel rustig hier zonder al die bannelingen![]()
![]()
Een weekje stelt niet veel voor.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan ben jij wat mij betreft de gelukkige. Wel een week wachten want ik heb geen spel bij de One
Wie en waarom zijn er allemaal geband?quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:06 schreef FCsuarez het volgende:
wel rustig hier zonder al die bannelingen
kortom:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: