Godver. Daar gaat m'n zondagsrust. Hallo, hartkloppingen.quote:Op zondag 21 september 2014 18:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
.
Max, ik weet dat jij hier net zo gek van wordt als ik:
http://whathaveyoudonetomyface.tumblr.com/post/98060492278
Wat is het en hoe of wanneer kan ik het bezittenquote:Op zondag 21 september 2014 19:11 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Godver. Daar gaat m'n zondagsrust. Hallo, hartkloppingen.
Ziet er qua artwork (ook al is 't maar het embleem op de LP) niet echt uit als iets van Atoms For Peace, toch? Zitten ze niet nu in de studio - Radiohead - voor de nieuwe plaat? Vragen, vragen, vragen.quote:Op zondag 21 september 2014 19:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is het en hoe of wanneer kan ik het bezitten
Wel typische Stanley Donwood-stijl. Lijkt op de artwork voor These are my twisted words.quote:Op zondag 21 september 2014 19:26 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ziet er qua artwork (ook al is 't maar het embleem op de LP) niet echt uit als iets van Atoms For Peace, toch? Zitten ze niet nu in de studio - Radiohead - voor de nieuwe plaat? Vragen, vragen, vragen.
Ja, verrek, doet 't inderdaad aan denken.quote:Op zondag 21 september 2014 19:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel typische Stanley Donwood-stijl. Lijkt op de artwork voor These are my twisted words.
Ik dacht misschien een hint, als in: we're recording. Zoiets.quote:Op zondag 21 september 2014 19:30 schreef Tchock het volgende:
En ze zitten pas net in de studio, kan me niet voorstellen dat je dan iets ok vinyl zou persen, al was het maar een proefdruk. Solo-experimentje?
Wit vinyl kopen, label maken en drukken, plaat persen, label plakken en op een platenspeler leggen om ons te laten weten wat we al wisten?quote:Op zondag 21 september 2014 19:31 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik dacht misschien een hint, als in: we're recording. Zoiets.
Klinkt als Thom Yorke.quote:Op zondag 21 september 2014 19:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wit vinyl kopen, label maken en drukken, plaat persen, label plakken en op een platenspeler leggen om ons te laten weten wat we al wisten?
Ik denk gewoon wat overblijfselen van de eerste AFP-sessies of wat dingen die ze tussendoor (on tour?) hebben gedaan.quote:Op zondag 21 september 2014 19:26 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ziet er qua artwork (ook al is 't maar het embleem op de LP) niet echt uit als iets van Atoms For Peace, toch? Zitten ze niet nu in de studio - Radiohead - voor de nieuwe plaat? Vragen, vragen, vragen.
Binnenkort de uitgebreide recensie online, maar het weet me dus niet te raken. Het zou me moeten liggen, alle afzonderlijke stukken klinken ook heel behoorlijk maar op een mysterieuze wijze 'klikt' het niet. Geen idee waarom nietquote:Op zondag 21 september 2014 19:55 schreef Maxerazzi het volgende:
Die nieuwe Avi Buffalo was mij dus ontgaan, maar verrek het is echt een mooi gitaarpopplaatje zo op het eerste gehoor. Die gaat even in de playlist.
Ze hebben een tijd geleden wel bij Jack White in de studio wat opgenomen. Thom zei destijds dat dat nog op z'n todo-list stond, maar was destijds met AFP bezig...quote:Op zondag 21 september 2014 19:30 schreef Tchock het volgende:
En ze zitten pas net in de studio, kan me niet voorstellen dat je dan iets ok vinyl zou persen, al was het maar een proefdruk. Solo-experimentje?
quote:Op zondag 21 september 2014 19:59 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik denk gewoon wat overblijfselen van de eerste AFP-sessies of wat dingen die ze tussendoor (on tour?) hebben gedaan.
Waarschijnlijk. In mijn fantasie ga ik nog even van 't scenario uit dat morgenochtend er een kort berichtje op deadairspace staat dat de nieuwe plaat er in de avond is.quote:Op zondag 21 september 2014 21:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ze hebben een tijd geleden wel bij Jack White in de studio wat opgenomen. Thom zei destijds dat dat nog op z'n todo-list stond, maar was destijds met AFP bezig...
Maargoed, alles wijst verder wel op AFP/Thom solo, ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, verrek! Dat was ik helemaal vergeten. Daar zet ik mijn geld op.quote:Op zondag 21 september 2014 21:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ze hebben een tijd geleden wel bij Jack White in de studio wat opgenomen. Thom zei destijds dat dat nog op z'n todo-list stond, maar was destijds met AFP bezig...
Maargoed, alles wijst verder wel op AFP/Thom solo, ja
quote:Op zondag 21 september 2014 21:55 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk. In mijn fantasie ga ik nog even van 't scenario uit dat morgenochtend er een kort berichtje op deadairspace staat dat de nieuwe plaat er in de avond is.Ik hoop met je mee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Schaamteloze quote, maar ik moet hier op terug komen. Het kwartje is gevallenquote:Op woensdag 17 september 2014 00:32 schreef Slobeend het volgende:
Ik kan nog niet zo veel met de nieuwe Alt-J. Te moeilijk, voortkabbelend en te weinig groove zoals bij An Awesome Wave. Misschien moet het kwartje nog vallen.
Heb hiervan Fire! Orchestra en Spoon in de download.quote:Op maandag 22 september 2014 12:07 schreef Norrage het volgende:
1. Antlers
2. Adult Jazz
3. Alt-J
4. Francis Harris
5. Mehliana
6. Typhoon
7. De Kift
8. The Notwist
9. Sun Kil Moon
10. The Roots
11. Benjamin Herman
12. Fire! Orchestra
13. Spoon
14. Freddie Gibbs & Madlib
15. Get The Blessing
Zoiets. Al teveel geluisterd, dus erg moeilijk lijstje nu. Daar ga ik voor de eindlijstjes veel beter voor zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |