Hoezo durf je Spoon niet? gekke Thockyquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Spoon durf ik niet. De Stones zijn een goede tip! Dank.
Omdat 'ie zo tering lang is dat ik nu al weet dat dat een afknapper gaat zijn. Alt-J ben ik gewoon bang dat het tegenvalt en het debuut verpest.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hoezo durf je Spoon niet? gekke ThockyNet als dat je Alt-J niet durfde?
Tering lang is? is 35 minuutjes ofzoquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat 'ie zo tering lang is dat ik nu al weet dat dat een afknapper gaat zijn. Alt-J ben ik gewoon bang dat het tegenvalt en het debuut verpest.
Yes.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is die leadsingle toch? Pure chaos. Leuk.
Met welke band ben ik dan in de war die een gigantisch lang album uitbrachten recent?quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tering lang is? is 35 minuutjes ofzo
Ik vind dat Bon Iver 't wel heeft kunnen vermijden door iets compleets anders te doen. Je moet 't niet kunnen vergelijken, dan gaat 't fout.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:46 schreef Tchock het volgende:
Dat heb ik vaker met bands met een fenomenaal debuutalbum. James Blake, The xx, Alt-J... Je weet gewoon dat het niet zo goed kan zijn als het debuut, en zelfs als het dat objectief gezien wel is heeft het niet dezelfde impact omdat het per definitie niet meer zo uniek is. Vaak merk ik dat het debuut dan ook mankementen gaat vertonen als je het terughoort.
Ja is wel een beetje waar. Maar Alt-J zou ik echt proberen; dat is dusdanig een andere plaat dat je het bijna niet kan vergelijken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:46 schreef Tchock het volgende:
Dat heb ik vaker met bands met een fenomenaal debuutalbum. James Blake, The xx, Alt-J... Je weet gewoon dat het niet zo goed kan zijn als het debuut, en zelfs als het dat objectief gezien wel is heeft het niet dezelfde impact omdat het per definitie niet meer zo uniek is. Vaak merk ik dat het debuut dan ook mankementen gaat vertonen als je het terughoort.
Ja, helemaal met je eens. Maar dat is dan weer zo anders dat het nauwelijks nog iets met elkaar te maken heeft, dat had net zo goed het debuut van een andere band kunnen zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:46 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik vind dat Bon Iver 't wel heeft kunnen vermijden door iets compleets anders te doen. Je moet 't niet kunnen vergelijken, dan gaat 't fout.
Swans?quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Met welke band ben ik dan in de war die een gigantisch lang album uitbrachten recent?
Nee klopt. Artiesten die hun trucjes herhalen zijn ook meestal wat jammer. Daarom vind ik inderdaad Bon Iver een erg goed voorbeeld. Alsmede Arcade Fire, ook 4 volstrekt verschillende albums. Net als The Antlers. Of nu toch ook wel Alt-J. Dat vind ik toch wel het meest getuigen van absolute klasse, dat ze zichzelf weten te vernieuwen maar toch onmiskenbaar hun eigen geluid zijn blijven bewaren.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:46 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik vind dat Bon Iver 't wel heeft kunnen vermijden door iets compleets anders te doen. Je moet 't niet kunnen vergelijken, dan gaat 't fout.
Genrebeschrijving klinkt iig goed, dus die McFerrin moet ik ook maar eens checken.quote:Genre Electronica, Soul jazz[1]
Muzikaal was er amper iets te doen. We moeten wel stof voor slowchat hebben.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:49 schreef Felagund het volgende:
Dit topic gaat trouwens erg langzaam de laatste maanden, hebben we ineens allemaal een leven gekregen?
Het is ook echt geen onaardige muziek. Ik hoorde het in een platenzaak aanstaan en toen heb ik het opgezocht. Maar als je beter gaat luisteren blijkt het eigenlijk alleen maar geschikt te zijn als achtergrondmuziek in een platenzaak of een koffiebarretje of zoquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Genrebeschrijving klinkt iig goed, dus die McFerrin moet ik ook maar eens checken.
Maxi en Moody waren er niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:49 schreef Felagund het volgende:
Dit topic gaat trouwens erg langzaam de laatste maanden, hebben we ineens allemaal een leven gekregen?
Niet alles, wel veelquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je hebt me alles wel gegeven geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
Auw.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is ook echt geen onaardige muziek. Ik hoorde het in een platenzaak aanstaan en toen heb ik het opgezocht. Maar als je beter gaat luisteren blijkt het eigenlijk alleen maar geschikt te zijn als achtergrondmuziek in een platenzaak of een koffiebarretje of zo
Als muzikant is dat 't meest pijnlijke wat er is, op 't moment dat mensen zeggen 'achtergrondmuziek'. En al helemaal in zo'n quasi-hip koffiebarretje waar ze normaliter die Cubaanse Coldplay-onzin draaien.quote:
Zo klopt hij, na het WK voetbal is de activiteit ingestort.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:50 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Met voetbal Muzikaal was er amper iets te doen. We moeten wel stof voor slowchat hebben.
Oh. Ja, zo bedoelde ik het ook, maar door je PI dacht ik dat ik iets doms zeiquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:52 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Als muzikant is dat 't meest pijnlijke wat er is, op 't moment dat mensen zeggen 'achtergrondmuziek'. En al helemaal in zo'n quasi-hip koffiebarretje waar ze normaliter die Cubaanse Coldplay onzin draaien.
O, heb ik hier meermaals laten vallen, hoor.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:52 schreef Norrage het volgende:
Maxi. Hoezo heb je dat Fog Lake niet geplugt hier? Jouw favoriete album kennelijk? Klootzak. Ik zet het nu op en denk wtf, de eerste tonen zijn al goud.
Vakantie + begin nieuwe collegejaar.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zo klopt hij, na het WK voetbal is de activiteit ingestort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |