abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 september 2014 @ 22:14:47 #1
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_144438264

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 0% gewijzigd door SEMTEX op 13-09-2014 11:38:13 ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_144438297
Ik heb een loopneus.
pi_144438316
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 22:13 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Nee, dan is het toch anders :) maar het klinkt wel grappig, een knijpblaar!
Het is niet grappig. Zeker niet in je vingers ;(
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  donderdag 11 september 2014 @ 22:16:13 #4
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_144438352
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 22:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb een loopneus.
Beter dan een hard-loopneus :+
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_144438397
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 22:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb een loopneus.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_144438444
Heeft iemand het nieuwe Losse Veter-magazine al gekocht? Is het wat? Ik heb er wel mee in mijn handen gestaan bij de AKO, maar te kort om te weten of het wat is.
  donderdag 11 september 2014 @ 22:19:06 #7
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_144438520
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 22:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Heeft iemand het nieuwe Losse Veter-magazine al gekocht? Is het wat? Ik heb er wel mee in mijn handen gestaan bij de AKO, maar te kort om te weten of het wat is.
Ik overwoog het ook, goeie :)
pi_144438639
Ihkv blaren enzo: ik had gisteren weer eens iets tussen mijn duim en de nagel gefrot (au!) en nu is het soort van dik en warm en pijnlijk en rood -O-
Ik ben ook gewoon zo lomp soms :')
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_144440413
Pff blaren :(

Mijn nieuwe zaalvoetbalschoenen hebben me er zojuist op beide voeten 1 bezorgd.
  donderdag 11 september 2014 @ 23:16:24 #10
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144440950
Losse veter magazine wil ik zeker ff halen een dezer dagen :Y

De hele middag geboerengolft ):O
  FOK!fotograaf vrijdag 12 september 2014 @ 06:13:08 #11
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_144445223
Blaren, check!

Weken geen last van gehad, en nu ben ik aan het uitlopen en m'n tenen hebben er ineens last van!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_144445534
Wat is het verschil tussen Losse Veters en Runnerswold?
pi_144445557
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 07:36 schreef streamnl het volgende:
Wat is het verschil tussen Losse Veters en Runnerswold?
Losse Veter is in elk geval op de site meer gericht op topsport ipv hardlopen in het algemeen. Magazine van LV nog niet gezien.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_144446365
Ik vind de filmpjes van LV altijd erg tof. Ik volg ze ook op Facebook maar ik geloof niet dat het blad wat voor me is. Wat mossel zegt, minder op amateurs gericht dan RW. De RW koop ik ook bijna nooit meer, als je één jaargang hebt gelezen heb je alles voorbij zien komen. Voor de paar artikelen over leuke loopjes of echte nieuwtjes vind ik het te duur. Al die testen van schoenen en bh's enzo lees ik toch niet :D

Gisteren voor het eerst op de baan getraind, wat is dat fijn O+
Vanavond inschrijfformulier invullen en versturen, eindelijk! (Paste elke keer niet in de begroting :{ )
pi_144446671
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 09:08 schreef Serinde het volgende:
Ik vind de filmpjes van LV altijd erg tof. Ik volg ze ook op Facebook maar ik geloof niet dat het blad wat voor me is. Wat mossel zegt, minder op amateurs gericht dan RW. De RW koop ik ook bijna nooit meer, als je één jaargang hebt gelezen heb je alles voorbij zien komen. Voor de paar artikelen over leuke loopjes of echte nieuwtjes vind ik het te duur. Al die testen van schoenen en bh's enzo lees ik toch niet :D

Gisteren voor het eerst op de baan getraind, wat is dat fijn O+
Vanavond inschrijfformulier invullen en versturen, eindelijk! (Paste elke keer niet in de begroting :{ )
Tof! *O*
  vrijdag 12 september 2014 @ 09:44:32 #16
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144446994
Ik denk dat het wel meevalt met Losse Veters :+ en topsport-gericht en dat het wat meer verhalend/beschouwend over hardlopen n het algemeen gaat. 'Wie is de vrouw achter Evy?' als eerste cover vind ik al heel leuk gevonden :Y

En ik vind de layout mooi :) Afijn, ik moet 'm eerst nog kopen.

Onee, ik moet eerst nog koffie c_/
  vrijdag 12 september 2014 @ 09:45:19 #17
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144447005
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 09:44 schreef Quoi het volgende:
Ik denk dat het wel meevalt met Losse Veters :+ en dat het wat meer verhalend/beschouwend over hardlopen n het algemeen gaat. 'Wie is de vrouw achter Evy?' als eerste cover vind ik al heel leuk gevonden :Y

En ik vind de layout mooi :) Afijn, ik moet 'm eerst nog kopen.

Onee, ik moet eerst nog koffie c_/
En ontbijten :9

Morgen maar weer een stukje lopen
F means you're fucked
pi_144447114
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 22:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik wil hem wel gaan kopen! Al is het maar omdat ik het zonde vind dat steeds meer papieren media verdwijnt dus dat nieuwe initiatieven een kans moeten krijgen.

Ik heb trouwens een gel ontdekt die ik écht heel vies vind. Overwogen om hem na één slurp weg te gooien, maar ik had de energie wel echt nodig en anders werd het ook zo'n plakboel. Was deze:

En ik overleef mijn di-wo-do achter elkaar lopen steeds beter!

Heb mijn wisselduurloop gisteren een beetje op het advies van Tarahumara gelopen; elke km 100 m versnellen. En omdat oorspronkelijk in mijn schema de wisselduurloop vooral d2 en d3 is, deed ik elke 4e km op dat tempo. Ging best lekker! Door die korte stukjes snel blijf je idd veel soepeler lopen en vliegt de tijd voorbij. De hartslag is dan wel wat hoger dan normaal bij dat tempo, maar dat is logisch met die tempowisselingen, kost wel wat energie natuurlijk.

http://app.endomondo.com/workouts/406785953/11367364

Een heel stuk het jaagpad gelopen, niet tot het lage bruggetje maar bijna wel ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_144447118
Eerst maar eens een stukje lopen, en dan koffie.
pi_144447150
Oh ja en ik moet een nieuwe sportbh. Nog vrouwmensen hier die mij daar goed advies over kunnen geven?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 12 september 2014 @ 09:58:36 #21
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_144447256
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 09:53 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh ja en ik moet een nieuwe sportbh. Nog vrouwmensen hier die mij daar goed advies over kunnen geven?
_O- Deze vraag zie ik iedere 2 weken wel terugkomen...
Misschien een goede samenvatting in de OP zetten :P
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  vrijdag 12 september 2014 @ 09:59:07 #22
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_144447270
Als we de OP nou maar ver genoeg uitbreiden, kan het topic daarna wel op slot. :Y
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_144447314
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2014 09:58 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

_O- Deze vraag zie ik iedere 2 weken wel terugkomen...
Misschien een goede samenvatting in de OP zetten :P
Is dat zo? Ik zie het niet heel vaak voorbij komen :o en vrouwen met cup A hebben toch weer andere needs dan vrouwen met cup D dus ik weet niet of de OP uitsluitsel kan geven :P

Ik twijfel over zo'n ding waar de Garmin in kan: http://www.sensoriafitnes(...)a-heart-rate-monitor
Maar die krengen slijten altijd veel te snel dus vraag me af of het het geld waard is..
  vrijdag 12 september 2014 @ 10:01:52 #24
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144447337
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 09:45 schreef YUR het volgende:

[..]

En ontbijten :9

Morgen maar weer een stukje lopen
Ook dat!

Maar ik loop vanavond. Ca 10 km tempoloop. Niet te snel na de halve, denk ik zo?

Zondag hobbel ik dan ca 15 km :)
pi_144447340
^O^
thanks.
Ik ben het met Serinde eens m.b.t. Runnersworld. Ik ben zelf ook 1 jaar lid geweest en heb daarna mijn abonnement stopgezet.
Ik zal Losse Veter eens kopen en kijken of het iets is voor mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')