SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SEMTEX op 13-09-2014 11:38:13 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Het is niet grappig. Zeker niet in je vingersquote:Op donderdag 11 september 2014 22:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, dan is het toch andersmaar het klinkt wel grappig, een knijpblaar!
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Beter dan een hard-loopneusquote:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Heeft iemand het nieuwe Losse Veter-magazine al gekocht? Is het wat? Ik heb er wel mee in mijn handen gestaan bij de AKO, maar te kort om te weten of het wat is.![]()
Ik overwoog het ook, goeiequote:Op donderdag 11 september 2014 22:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Heeft iemand het nieuwe Losse Veter-magazine al gekocht? Is het wat? Ik heb er wel mee in mijn handen gestaan bij de AKO, maar te kort om te weten of het wat is.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ihkv blaren enzo: ik had gisteren weer eens iets tussen mijn duim en de nagel gefrot (au!) en nu is het soort van dik en warm en pijnlijk en rood
Ik ben ook gewoon zo lomp soms
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Blaren, check!
Weken geen last van gehad, en nu ben ik aan het uitlopen en m'n tenen hebben er ineens last van!Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Losse Veter is in elk geval op de site meer gericht op topsport ipv hardlopen in het algemeen. Magazine van LV nog niet gezien.quote:Op vrijdag 12 september 2014 07:36 schreef streamnl het volgende:
Wat is het verschil tussen Losse Veters en Runnerswold?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik vind de filmpjes van LV altijd erg tof. Ik volg ze ook op Facebook maar ik geloof niet dat het blad wat voor me is. Wat mossel zegt, minder op amateurs gericht dan RW. De RW koop ik ook bijna nooit meer, als je één jaargang hebt gelezen heb je alles voorbij zien komen. Voor de paar artikelen over leuke loopjes of echte nieuwtjes vind ik het te duur. Al die testen van schoenen en bh's enzo lees ik toch niet![]()
Gisteren voor het eerst op de baan getraind, wat is dat fijn![]()
Vanavond inschrijfformulier invullen en versturen, eindelijk! (Paste elke keer niet in de begroting)
![]()
Tof!quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:08 schreef Serinde het volgende:
Ik vind de filmpjes van LV altijd erg tof. Ik volg ze ook op Facebook maar ik geloof niet dat het blad wat voor me is. Wat mossel zegt, minder op amateurs gericht dan RW. De RW koop ik ook bijna nooit meer, als je één jaargang hebt gelezen heb je alles voorbij zien komen. Voor de paar artikelen over leuke loopjes of echte nieuwtjes vind ik het te duur. Al die testen van schoenen en bh's enzo lees ik toch niet![]()
Gisteren voor het eerst op de baan getraind, wat is dat fijn![]()
Vanavond inschrijfformulier invullen en versturen, eindelijk! (Paste elke keer niet in de begroting)
![]()
![]()
Ik denk dat het wel meevalt met Losse Vetersen topsport-gericht en dat het wat meer verhalend/beschouwend over hardlopen n het algemeen gaat. 'Wie is de vrouw achter Evy?' als eerste cover vind ik al heel leuk gevonden
En ik vind de layout mooiAfijn, ik moet 'm eerst nog kopen.
Onee, ik moet eerst nog koffie![]()
![]()
En ontbijtenquote:Op vrijdag 12 september 2014 09:44 schreef Quoi het volgende:
Ik denk dat het wel meevalt met Losse Vetersen dat het wat meer verhalend/beschouwend over hardlopen n het algemeen gaat. 'Wie is de vrouw achter Evy?' als eerste cover vind ik al heel leuk gevonden
En ik vind de layout mooiAfijn, ik moet 'm eerst nog kopen.
Onee, ik moet eerst nog koffie
Morgen maar weer een stukje lopenF means you're fucked![]()
Ik wil hem wel gaan kopen! Al is het maar omdat ik het zonde vind dat steeds meer papieren media verdwijnt dus dat nieuwe initiatieven een kans moeten krijgen.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Heeft iemand het nieuwe Losse Veter-magazine al gekocht? Is het wat? Ik heb er wel mee in mijn handen gestaan bij de AKO, maar te kort om te weten of het wat is.
Ik heb trouwens een gel ontdekt die ik écht heel vies vind. Overwogen om hem na één slurp weg te gooien, maar ik had de energie wel echt nodig en anders werd het ook zo'n plakboel. Was deze:
En ik overleef mijn di-wo-do achter elkaar lopen steeds beter!
Heb mijn wisselduurloop gisteren een beetje op het advies van Tarahumara gelopen; elke km 100 m versnellen. En omdat oorspronkelijk in mijn schema de wisselduurloop vooral d2 en d3 is, deed ik elke 4e km op dat tempo. Ging best lekker! Door die korte stukjes snel blijf je idd veel soepeler lopen en vliegt de tijd voorbij. De hartslag is dan wel wat hoger dan normaal bij dat tempo, maar dat is logisch met die tempowisselingen, kost wel wat energie natuurlijk.
http://app.endomondo.com/workouts/406785953/11367364
Een heel stuk het jaagpad gelopen, niet tot het lage bruggetje maar bijna wel
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Oh ja en ik moet een nieuwe sportbh. Nog vrouwmensen hier die mij daar goed advies over kunnen geven?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:53 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh ja en ik moet een nieuwe sportbh. Nog vrouwmensen hier die mij daar goed advies over kunnen geven?Deze vraag zie ik iedere 2 weken wel terugkomen...
Misschien een goede samenvatting in de OP zetten
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Als we de OP nou maar ver genoeg uitbreiden, kan het topic daarna wel op slot.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Is dat zo? Ik zie het niet heel vaak voorbij komenquote:Op vrijdag 12 september 2014 09:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Deze vraag zie ik iedere 2 weken wel terugkomen...
Misschien een goede samenvatting in de OP zettenen vrouwen met cup A hebben toch weer andere needs dan vrouwen met cup D dus ik weet niet of de OP uitsluitsel kan geven
![]()
Ik twijfel over zo'n ding waar de Garmin in kan: http://www.sensoriafitnes(...)a-heart-rate-monitor
Maar die krengen slijten altijd veel te snel dus vraag me af of het het geld waard is..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ook dat!quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:45 schreef YUR het volgende:
[..]
En ontbijten
Morgen maar weer een stukje lopen
Maar ik loop vanavond. Ca 10 km tempoloop. Niet te snel na de halve, denk ik zo?
Zondag hobbel ik dan ca 15 km![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: