SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
Dat is wel echt schraal trouwensquote:Op donderdag 11 september 2014 21:31 schreef Hyaenidae het volgende:
Net alsof iedereen mobiel internets heeft...![]()
Ik check hem pas als ik weer op wifi kan.
quote:Op donderdag 11 september 2014 21:30 schreef Zeetakje het volgende:
Sommige mensen hebben een leven. Laatst kwam er ook iemand bij mij janken dat ik soms laat reageer. Ik heb nog wel meer te doen dan alleen naar die telefoon loeren de ganse dag
Iedereen heeft tegenwoordig zijn mobiel zo goed als altijd bij zich. Dat is ook het doel van een mobiel.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:31 schreef Hyaenidae het volgende:
quote:Op donderdag 11 september 2014 21:28 schreef PausNicolaas het volgende:
Dan stuur je een berichtje, en dan verwacht je toch echt wel binnen een paar minuten een reactie.
Maar nee. Secondes, minuten, zelfs decennia van minuten zit je te wachten in de hoop dat je mobiel gaat trillen.![]()
Zijn deze personen dan zat van je? Ben je zo irritant? Zelf zou ik hoe dan ook een antwoord geven. Maar wie ben ik?
Ik durf niet meer op jouw spoilers te klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom is dat schraal? Zou niet weten waarvoor ik het nodig heb.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:31 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Dat is wel echt schraal trouwens
quote:Op donderdag 11 september 2014 21:30 schreef Zeetakje het volgende:
Sommige mensen hebben een leven. Laatst kwam er ook iemand bij mij janken dat ik soms laat reageer. Ik heb nog wel meer te doen dan alleen naar die telefoon loeren de ganse dag
Sorry man. Heb het geluk dat er niet iets ergers onder de spoilers zat.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:32 schreef EigenwijzeMuffin het volgende:
[..]
Ik durf niet meer op jouw spoilers te klikken
Als jij tetten belachelijk gaat maken in nachtbagger en dat ook doet IRL dan ben je homoquote:Op donderdag 11 september 2014 21:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ooooh, krijgen we dit weer...
Als jij tegen je omgeving net zo reageert als dat je hier op FOK! doet, dan vind ik het überhaupt knap dat er mensen zijn die je nog niet geblokkeerd hebben.
AAArghh nee!!quote:Op donderdag 11 september 2014 21:37 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Sorry man. Heb het geluk dat er niet iets ergers onder de spoilers zat.
Hier een goedmakertje:
ONZ / [PIC] SUPER LEKKER DING GESPOT!!! DIKKE TETTEN!
Ik maak vrouwen die hun tetten op internet plompen en mannen die daar elke avond hele topics vol mee spammen belachelijk.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:38 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Als jij tetten belachelijk gaat maken in nachtbagger en dat ook doet IRL dan ben je homo
Wel als zijn/haar laatst online tijd is nadat jij hebt verstuurd.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:33 schreef remi1986 het volgende:
2 vinkjes betekent niet automatisch dat degene het bericht ook gelezen heeft.
Ik ben flauwquote:Op donderdag 11 september 2014 21:38 schreef EigenwijzeMuffin het volgende:
[..]
AAArghh nee!!
Weer ingetuind
Stomme stomme ik![]()
![]()
![]()
Waarom? Ik geloofde in je!
Zo irritant.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:39 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Wel als zijn/haar laatst online tijd is nadat jij hebt verstuurd.
Nee want troll ook vaak op WhatssApp maar gewoon niet reageren is gewoonweg flauw.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:39 schreef Socios het volgende:
Mensen die waarde hechten aan berichten op WhatsApp_!
Ze zeggen wel eens dat ik naief ben.quote:
Geef de mensen wat tijd om je af te wijzen.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:42 schreef S95Sedan het volgende:
Stel je voor dat iemand niet binnen 0.025 Seconde terug reageert.
Niet iedereen is vergroeid met dat ding TS.
quote:Op donderdag 11 september 2014 21:42 schreef Teydelyk het volgende:
Terechte klacht, ook op facebook ofzo. Ik zal er nooit iets van zeggen, maar ik weet wel dat diegene dus iemand is op wie ik nooit moet gaan rekenen.
This al focking 37 min geleden.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:42 schreef S95Sedan het volgende:
Stel je voor dat iemand niet binnen 0.025 Seconde terug reageert.
Niet iedereen is vergroeid met dat ding TS.
Ja precies. Het is een groep met 5 mensen ofzo.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:44 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Deze mensen willen gewoon interessant doen en hopen dat jij vraagt 'waarom reageer je niet?'
Dus nooit vragen!
Gewoon hun negeren als ze jou ooit iets sturen.
Oh nee! En nu!quote:Op donderdag 11 september 2014 21:45 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
This al focking 37 min geleden.
Ja , onder melktijd reageer je natuurlijk niet!quote:Op donderdag 11 september 2014 21:30 schreef Zeetakje het volgende:
Ja want als geen van de 6 mensen heeft gereageerd in die 37 minuten, kan ik concluderen dat ze het blijkbaar niet waard vinden om antwoord te geven op mijn doodnormale vraag.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh nee! En nu!
Ben je al in paniek geraakt?
quote:Op donderdag 11 september 2014 21:50 schreef john-hert het volgende:
Op TS zou ik ook niet al te snel reageren, de kutuser.
Is onwaarschijnlijk maar zou in principe uiteraard kunnen.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:51 schreef S95Sedan het volgende:
Ik denk dat ze een dikke party hebben zonder je TS. Daarom reageren ze alle 5 niet.
Ja reageren op whatsapp topics bijvoorbeeldquote:Op donderdag 11 september 2014 21:30 schreef Zeetakje het volgende:
quote:Op donderdag 11 september 2014 22:08 schreef Dikkekletser het volgende:
[..]
Ja reageren op whatsapp topics bijvoorbeeld
quote:Op donderdag 11 september 2014 22:14 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Zal wel aan jezelf liggen dan, reageer altijd alleen op interessante mensen en dat geldt blijkbaar ook voor anderen
Ja blijkbaar.quote:
Je zusje, je lekkere zusje met cup DDquote:Op donderdag 11 september 2014 21:31 schreef Hyaenidae het volgende:
En dan nog vrijwel nooit want alleen m'n moeder is m'n whatsapp buddy, heb verder geen vrienden.
Oke, Barry.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:59 schreef hoink581 het volgende:
Als WA zoals KLB was dan weet ik zeker dat je irritante gewauwel response zou krijgen.
Gelukkig wordt bij gewone sociale interactie irritant gedrag genegeerd.
Ja helaas is ze nu tijdelijk uit huis vanwege haar MBO stage. Dus kan ik even niet meer gluren tijdens haar douchesessies helaas.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je zusje, je lekkere zusje met cup DD
Ah, die dekselse stages toch weer.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:01 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja helaas is ze nu tijdelijk uit huis vanwege haar MBO stage. Dus kan ik even niet meer gluren tijdens haar douchesessies helaas.
Nee, is geen klote meer aan.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Te lang niet meer op de PS gepingeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |