Terechtquote:Op donderdag 11 september 2014 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik voel me aangesproken door de tt.
Gek....dat kan misschien wel kloppenquote:
Ik ben daar eerlijk gezegd ook verbaasd overquote:Op donderdag 11 september 2014 20:32 schreef Fascination het volgende:
Kaneel, ik geloof er niets van dat je gemiddeld gezien "jij bent lelijk" krijgt te horen wanneer je een vrouw uitvraagt.
Je zit aardig terug te lezen, zusje.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:32 schreef Fascination het volgende:
Kaneel, ik geloof er niets van dat je gemiddeld gezien "jij bent lelijk" krijgt te horen wanneer je een vrouw uitvraagt.
Lekker gekquote:Op donderdag 11 september 2014 20:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gek....dat kan misschien wel kloppen
Je bent m'n type niet is niet het equivalent van je bent lelijk, héquote:Op donderdag 11 september 2014 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zit aardig terug te lezen, zusje.
Niet dat iedereen zegt: je bent lelijk, maar het zijn wel soortgelijke opmerkingen ipv een simpele nee.
Da's gewoon een eufemismequote:Op donderdag 11 september 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent m'n type niet is niet het equivalent van je bent lelijk, hé.
Ik geloof niet dat ik dat ooit gehoord heb eigenlijk.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent m'n type niet is niet het equivalent van je bent lelijk, hé.
Nog nooit gehoord dat je iemands type niet bentquote:Op donderdag 11 september 2014 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dat ooit gehoord heb eigenlijk.
Nee.quote:
Niet als afwijzing.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord dat je iemands type niet bent?
Wat hoor je dan wel bv?quote:Op donderdag 11 september 2014 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dat ooit gehoord heb eigenlijk.
Ah, okéquote:Op donderdag 11 september 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet als afwijzing.
Ik geloof dat Flips het wel eens heeft gezegd, maar dat was omdat er iemand zei dat wij moesten daten.
Of misschien heb ik het gewoon verdrongen.
Jij moet een zekere leuke kapster uitvragen bedoel je?quote:
En dat mag! Graag zelfs.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:38 schreef Barbusse het volgende:
TT zie ik trouwens als een compliment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |