Wat doet Kaneel bij jou?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Groetjes van de leukste Fok!ker!
(Kaneel!)
En ook de groetjes van mij.
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:05 schreef artelligence het volgende: [..] Groetjes van de leukste Fok!ker! (Kaneel!) En ook de groetjes van mij.
Jaloers?quote:
Goede TT inderdaadquote:
Ja. Art lijkt me gezellig gezelschap.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Jaloers?
Ik denk eindelijk die MVM, maar dan zonder V.quote:
Hahahahaquote:Op donderdag 11 september 2014 19:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk eindelijk die MVM, maar dan zonder V.
Ja.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:11 schreef aeque het volgende:
Zal ik gewoon teruggaan naar die leuke kapster en d'r mee uit vragen?
Sja, nog steeds geen leuke V gevonden die seks met me wil.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Ok jullie mogen me nu officieel bangepoeperd noemen...quote:
Doe het.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:11 schreef aeque het volgende:
Ik zou het ook niet durven hoorquote:Op donderdag 11 september 2014 19:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ok jullie mogen me nu officieel bangepoeperd noemen...
Hehe, begrijpelijk hoor.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ok jullie mogen me nu officieel bangepoeperd noemen...
quote:
Ja maar straks is ze al bezet...quote:Op donderdag 11 september 2014 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, begrijpelijk hoor.
Maar wie niet waagt, wie niet wint.
Dan weet je dat meteen.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:15 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ja maar straks is ze al bezet...
Waarom niet?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:11 schreef aeque het volgende:
Als ze een V zoeken hoor ik het wel.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij welquote:Op donderdag 11 september 2014 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ze een V zoeken hoor ik het wel.
Nee dat hoeft niet. Mag ook over vintage jurkjes, foodblogs, luduvudu etc gaanquote:Op donderdag 11 september 2014 19:17 schreef Barbusse het volgende:
Oh, moeten we nu het hele topic over seks hebben?
Mijn hotmail?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij welmaar ook alleen met mij hoor
ik heb je hotmail
Toe maar, zomaar jezelf aanbieden.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan ben je wijzer dan nuquote:Op donderdag 11 september 2014 19:15 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ja maar straks is ze al bezet...
Wowquote:Op donderdag 11 september 2014 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
True, al weet ik dan wel weer dat ze bij d'r broer woont...quote:
Iets met een schijterd zijn.quote:
Leer mij dat dan ook meteen?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:04 schreef aeque het volgende:
Ik moet echt eens gaan leren om dames mee uit te vragen als ik de kans heb...
Kaneel en ik zijn dan ook twee hottiesquote:Op donderdag 11 september 2014 19:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Toe maar, zomaar jezelf aanbieden.
Overkomt mij nou nooit.
Right...quote:Op donderdag 11 september 2014 19:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kaneel en ik zijn dan ook twee hotties
Ik heb gisteravond begrepen dat onze .rars zelfs gebundeld zitten.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kaneel en ik zijn dan ook twee hotties
Ok. Want seks is engquote:Op donderdag 11 september 2014 19:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet. Mag ook over vintage jurkjes, foodblogs, luduvudu etc gaan
Ik ga het niet voor je doen hoorquote:
Klopt. We staan ook bovenaan bij PirateBayquote:Op donderdag 11 september 2014 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond begrepen dat onze .rars zelfs gebundeld zitten.
Waarom hebben jullie r zoveel problemen mee eigenlijk? Nee heb je, ja kun je krijgen. Als je een leuke meid leert kennen, vraag haar gewoon uit.quote:
Owja dat was een succesquote:Op donderdag 11 september 2014 19:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie r zoveel problemen mee eigenlijk? Nee heb je, ja kun je krijgen. Als je een leuke meid leert kennen, vraag haar gewoon uit.
Arteel.rarquote:Op donderdag 11 september 2014 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond begrepen dat onze .rars zelfs gebundeld zitten.
Ervaringquote:Op donderdag 11 september 2014 19:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie r zoveel problemen mee eigenlijk? Nee heb je, ja kun je krijgen. Als je een leuke meid leert kennen, vraag haar gewoon uit.
Malta?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:28 schreef Samzz het volgende:
Ik ben een soort van mijn vakantie aan het plannen.
Nog nooit het lef gehad om zoiets irl te doen, zelfs niet via via of online.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De broek is al uit.quote:
Dan neem ik aan dat de aanbiedingen voor een MVM binnenstromen.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Klopt. We staan ook bovenaan bij PirateBay
Doet me denken aan KT.quote:
Zeikerd. Reken je op een succespercentage van 100% of zo?quote:
Have funquote:Op donderdag 11 september 2014 19:28 schreef Samzz het volgende:
Wat voor ervaring?quote:
Opgedroogd.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat de aanbiedingen voor een MVM binnenstromen.
[..]
Doet me denken aan KT.
Omdat de gemiddelde reactie bij mij tot nu toe niet was: "Nee, bedankt", maar "quote:Op donderdag 11 september 2014 19:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga het niet voor je doen hoor
Ja als ik dat wist... Praatje maken is geen probleem, zeker niet als zij de kapster is die je net knipt. Maar om die drempel over te gaan...quote:Op donderdag 11 september 2014 19:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laat me raden, Malta?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:28 schreef Samzz het volgende:
Haha, je valt op kutwijven. Hoe typisch.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat de gemiddelde reactie bij mij tot nu toe niet was: "Nee, bedankt", maar "je bent lelijk".
De ervaring dat het vrijwel altijd tot een nee leidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Wat een verrassing.quote:
Is dat zo? Dan val ik blijkbaar ook op kutwijvenquote:Op donderdag 11 september 2014 19:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Haha, je valt op kutwijven. Hoe typisch.
Dat ik het zou durven te vragen zou al een succes zijnquote:Op donderdag 11 september 2014 19:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeikerd. Reken je op een succespercentage van 100% of zo?
Serieus? Dat heb ik nog nooit gehoord. Wel de bekende "Je bent niet echt mijn type" of "Ik vind je wel aardig, maar zie je meer als een vriend". Oh ja en "Als je langer was geweest...". Maar zo lang geleden allemaal. Ik vraag nu gewoon niet maar laat me vragen. Draai de rollen om. Beetje heupwiegen, met mijn haar zwaaien.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat de gemiddelde reactie bij mij tot nu toe niet was: "Nee, bedankt", maar "je bent lelijk".
Dan spreek je onbehouwen en oppervlakkige kutwijven aan. Niet iedereen is zo. Een ex-collega van me zou je ook lelijk kunnen noemen. Heeft een pracht van een vriendin.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent toch een bitch als je tegen iemand zegt: "Nee, je bent lelijk".quote:Op donderdag 11 september 2014 19:32 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan val ik blijkbaar ook op kutwijven
Niets is te groot voor mij.quote:
Herkenbaar, al blijf ik het vragen. Anders kan ik (vaak) lang wachten.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Serieus? Dat heb ik nog nooit gehoord. Wel de bekende "Je bent niet echt mijn type" of "Ik vind je wel aardig, maar zie je meer als een vriend". Oh ja en "Als je langer was geweest...". Maar zo lang geleden allemaal. Ik vraag nu gewoon niet maar laat me vragen. Draai de rollen om. Beetje heupwiegen, met mijn haar zwaaien.
*smeert arm in met Becel*quote:Op donderdag 11 september 2014 19:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Niets is te groot voor mij.
In before windtunnel opmerkingen.
Als je dan gevat genoeg bent op dat moment moet je terug zeggen en jij bent oppervlakkigquote:Op donderdag 11 september 2014 19:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent toch een bitch als je tegen iemand zegt: "Nee, je bent lelijk".
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Niets is te groot voor mij.
In before windtunnel opmerkingen.
Ja zeg, jij hamert steeds op die kamerquote:
Goeie jongen die Art. Die denkt meteen aan de gezondheid van mijn hartje.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
*smeert arm in met Becel*
Hoe is dat typisch?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Haha, je valt op kutwijven. Hoe typisch.
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:32 schreef Samzz het volgende:
Ik ben trouwens vandaag in de dierentuin nagefloten.
Ik dacht: nu komt een mooi verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het was wel grappigPrecies, dat doe ik ook.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Serieus? Dat heb ik nog nooit gehoord. Wel de bekende "Je bent niet echt mijn type" of "Ik vind je wel aardig, maar zie je meer als een vriend". Oh ja en "Als je langer was geweest...". Maar zo lang geleden allemaal. Ik vraag nu gewoon niet maar laat me vragen. Draai de rollen om. Beetje heupwiegen, met mijn haar zwaaien.
Dat werkt beter.Ja, tokkiestad he?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan spreek je onbehouwen en oppervlakkige kutwijven aan. Niet iedereen is zo. Een ex-collega van me zou je ook lelijk kunnen noemen. Heeft een pracht van een vriendin.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Wat voor slag vrouwen vraag jij uit, johquote:Op donderdag 11 september 2014 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja ik ookquote:Op donderdag 11 september 2014 19:34 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar, al blijf ik het vragen. Anders kan ik (vaak) lang wachten.
Huh? Welke kamer?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zeg, jij hamert steeds op die kamer.
Je hoort vaak dat 'nice guys' op de 'pretty bitches' vallen en diezelfde bitches voor de 'handsome assholes' gaan.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is dat typisch?
Wel waar overigens.
[..]
Ik dacht: nu komt een mooi verhaal.
Maar het was wel grappig
[..]
Precies, dat doe ik ook.
Dat werkt beter.
[..]
Ja, tokkiestad he?
Dudequote:Op donderdag 11 september 2014 19:35 schreef aeque het volgende:
O god wat ben ik toch slecht en triest... Niet durven uitvragen maar wel als internetheld haar weten te vinden op facebook, en dat zonder voor- of achternaam...![]()
![]()
'Neem een kamer', 'ik ben er nog steeds voor dat jullie een kamer nemen', jada jada.quote:
Nee na deze actie ga ik gewoon zielig in een hoekje liggen. Dat is beter.quote:
Zou jij dan nooit zeggen zoiets? Ook al vind jij hem misschien echt niet aantrekkelijk.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat voor slag vrouwen vraag jij uit, joh.
Welke categorie ben ik?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hoort vaak dat 'nice guys' op de 'pretty bitches' vallen en diezelfde bitches voor de 'handsome assholes' gaan.
O je bedoelt dat opvallende geflirt tussen jullie?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
'Neem een kamer', 'ik ben er nog steeds voor dat jullie een kamer nemen', jada jada.
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
*smeert arm in met Becel*
Omhooggevallen studentenkutjes die denken dat ze heel wat zijn.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat voor slag vrouwen vraag jij uit, joh.
Ik zou nooit 'nee, jij bent lelijk' zeggen. Dat vind ik ronduit onbeschoft en ook nog eens totaal onnodig.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou jij dan nooit zeggen zoiets? Ook al vind jij hem misschien echt niet aantrekkelijk.
Zo ben ik Feerebeertje.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Goeie jongen die Art. Die denkt meteen aan de gezondheid van mijn hartje.
Kap met dat zelfmedelijden. Het is niet sexy. Wees een alfa man en vraag haar uit.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee na deze actie ga ik gewoon zielig in een hoekje liggen. Dat is beter.
Mee eens. Al hoor ik dat gelukkig niet heel vaak. Meestal is het gewoon een bot 'nee dank je' of een 'ik val op een ander type' om dan een week later bij mij te klagen over 'een eikel uit de kroeg'.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent toch een bitch als je tegen iemand zegt: "Nee, je bent lelijk".
Dat dusquote:Op donderdag 11 september 2014 19:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja ik ookof ik zeg: "We moeten eens wat drinken. Lijkt me leuk om je te leren kennen." Of iets in die trant.
Hehe, op die fiets.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hoort vaak dat 'nice guys' op de 'pretty bitches' vallen en diezelfde bitches voor de 'handsome assholes' gaan.
Ze studeren, maar ontberen enige vorm van intelligentie.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Omhooggevallen studentenkutjes die denken dat ze heel wat zijn.
Er was er ook een die ik wel een beetje leuk vond, maar te jong. En toen begon ze ineens constant te haten op mijn lengte. "Kun je wel een date krijgen, met jouw lengte?"
Dat was beetje jammerlijk.
Je hebt haar toch wel helemaal de grond in geboord met je snarky comments, héquote:Op donderdag 11 september 2014 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Er was er ook een die ik wel een beetje leuk vond, maar te jong. En toen begon ze ineens constant te haten op mijn lengte. "Kun je wel een date krijgen, met jouw lengte?"
Jij bent een schatje, toch?quote:
Ik snap vrouwen ook niet.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:38 schreef yats het volgende:
[..]
Mee eens. Al hoor ik dat gelukkig niet heel vaak. Meestal is het gewoon een bot 'nee dank je' of een 'ik val op een ander type' om dan een week later bij mij te klagen over 'een eikel uit de kroeg'.
[..]
Dat dus
Ik moest lachenquote:Op donderdag 11 september 2014 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, op die fiets.
[ afbeelding ]
Whahahaha.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, op die fiets.
[ afbeelding ]
Hahaha herkenbaar! Zo mooi. Alsof ik ineens hun BfuckingF ben. Ok doei!quote:Op donderdag 11 september 2014 19:38 schreef yats het volgende:
[..]
Mee eens. Al hoor ik dat gelukkig niet heel vaak. Meestal is het gewoon een bot 'nee dank je' of een 'ik val op een ander type' om dan een week later bij mij te klagen over 'een eikel uit de kroeg'.
[..]
Dat dus
Ah, dat verklaart een hoop.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, kom op manquote:Op donderdag 11 september 2014 19:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Geloof me kaneel, ook met 15 cm meer lengte kun je dat soort reacties krijgenquote:Op donderdag 11 september 2014 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Verdomme, weer geschatjezoned.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent een schatje, toch?
[..]
Ik snap vrouwen ook niet.
Dat zegt niets bij mij hoor.quote:
Goed plan. Misschien vind je daar je ballen ook terug. En zo niet, kijk even onder de commode.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Verdomd irritant vooralquote:Op donderdag 11 september 2014 19:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahaha herkenbaar! Zo mooi. Alsof ik ineens hun BfuckingF ben. Ok doei!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Badum tskquote:Op donderdag 11 september 2014 19:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goed plan. Misschien vind je daar je ballen ook terug. En zo niet, kijk even onder de commode.
Schattigquote:Op donderdag 11 september 2014 19:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zegt niets bij mij hoor.Ik ben wat dat betreft een beetje raar.
Klopt. Zo hossel ik altijd.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:41 schreef artelligence het volgende:
Als je lelijk bent wil humor nog wel eens werken. Helaas
Ach ja wat ik allemaal al naar mijn hoofd gesmeten heb gekregen over de jaren, ben ik zulke opmerkingen wel gewend. En dan vraag ik ze nog niet eens uitquote:Op donderdag 11 september 2014 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou nooit 'nee, jij bent lelijk' zeggen. Dat vind ik ronduit onbeschoft en ook nog eens totaal onnodig.
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ja wat ik allemaal al naar mijn hoofd gesmeten heb gekregen over de jaren, ben ik zulke opmerkingen wel gewend. En dan vraag ik ze nog niet eens uit
Sociale interactie is inderdaad onderontwikkeld.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ze studeren, maar ontberen enige vorm van intelligentie.
Uiteraard.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt haar toch wel helemaal de grond in geboord met je snarky comments, hé.
Met 1,90? Ben je dan nog steeds klein?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:39 schreef yats het volgende:
[..]
Geloof me kaneel, ook met 15 cm meer lengte kun je dat soort reacties krijgen
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:41 schreef yats het volgende:
[..]
Verdomd irritant vooralNiet meer doen. Probeer een zo goed mogelijke 'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.' te trekken, zucht even en ga dan ergens anders zitten alsof je haar aanwezigheid niet uit kan staan.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Heb je nu ook al geen humorquote:Op donderdag 11 september 2014 19:41 schreef artelligence het volgende:
Als je lelijk bent wil humor nog wel eens werken. Helaas
Nee ik ben geen alpha man. Can't help it.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Kap met dat zelfmedelijden. Het is niet sexy. Wees een alfa man en vraag haar uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Ik ben dan heel goed in kortaf doen en te hinten naar het feit dat het een kutwijf is en dat ik lach om haar stupiditeit. Maar dan mooi verpakt in cynische opmerkingen.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet meer doen. Probeer een zo goed mogelijke '' te zeggen, zucht even en ga dan ergens anders zitten alsof je haar aanwezigheid niet uit kan staan.
Dat kan niet, die heeft mijn ex gehouden.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goed plan. Misschien vind je daar je ballen ook terug. En zo niet, kijk even onder de commode.
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ik ben geen alpha man. Can't help it.
Ok ok die post was wat overdreven, maar ik had het gewoon daar gelijk moeten doen.Stop met smoesjes verzinnen en doe het nou gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Wat een maf mensquote:Op donderdag 11 september 2014 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sociale interactie is inderdaad onderontwikkeld.
Komend van mij zegt dat best veel.
[..]
Uiteraard.
Ze vond me daardoor wel aardig, gek genoeg. Toen ze later een vriendje kreeg vroeg ze mij ook mee uit eten en alles. Was wel apart.
[..]
Met 1,90? Ben je dan nog steeds klein?
En dit, jaquote:Op donderdag 11 september 2014 19:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet meer doen. Probeer een zo goed mogelijke '' te trekken, zucht even en ga dan ergens anders zitten alsof je haar aanwezigheid niet uit kan staan.
Dat keur ik ook goed. Met bonuspunten zelfs.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben dan heel goed in kortaf doen en te hinten naar het feit dat het een kutwijf is en dat ik lach om haar stupiditeit. Maar dan mooi verpakt in cynische opmerkingen.
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ja wat ik allemaal al naar mijn hoofd gesmeten heb gekregen over de jaren, ben ik zulke opmerkingen wel gewend. En dan vraag ik ze nog niet eens uit
Anders doen wij het voor jouquote:Op donderdag 11 september 2014 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Stop met smoesjes verzinnen en doe het nou gewoon.
Nee, eigenlijk nietquote:Op donderdag 11 september 2014 19:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, ben eigenlijk een hopeloos geval. Had je dat nog niet door?
[..]
Ok ok die post was wat overdreven, maar ik had het gewoon daar gelijk moeten doen.Mwa, ik zou haar maar gewoon niet uitvragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
[..]
Ok ok die post was wat overdreven, maar ik had het gewoon daar gelijk moeten doen.Ik ben ook geen alpha man hoor. Dat hele gezeik over alpha en beta is bullshit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Wist je trouwens dat je rechter bal lager hangt dan je linkerbal?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat kan niet, die heeft mijn ex gehouden.![]()
Beide trouwens.
Had toch geen relatie kunnen worden, want daarvoor was ze toch niet intelligent genoeg, maar toch.quote:
Dit dusquote:Op donderdag 11 september 2014 19:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben ook geen alpha man hoor. Dat hele gezeik of alpha en beta is bullshit.
Jij en ik zijn van de straat, Roy. Wij zijn dat gewend.quote:
Prachtige lichamen zijn wel fijn voor iets dat niet serieus is. Ook als het wel serieus isquote:Op donderdag 11 september 2014 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat je rechter bal lager hangt dan je linkerbal?
[..]
Had toch geen relatie kunnen worden, want daarvoor was ze toch niet intelligent genoeg, maar toch.
Prachtig lichaam.
Is geen smoesje, als je het niet bent, ben je het gewoon niet.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Stop met smoesjes verzinnen en doe het nou gewoon.
Kijk, dit soort posts heb ik meer aan...quote:Op donderdag 11 september 2014 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, ik zou haar maar gewoon niet uitvragen.
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben ook geen alpha man hoor. Dat hele gezeik over alpha en beta is bullshit.
Dat is ook wel weer waar. Maar goed, de een vraagt nu eenmaal een ander wat sneller uit. En als ik had geweten waar het aan ligt, had ik er wel iets aan gedaan.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben ook geen alpha man hoor. Dat hele gezeik over alpha en beta is bullshit.
Maar dan hosselen op een andere manierquote:Op donderdag 11 september 2014 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij en ik zijn van de straat, Roy. Wij zijn dat gewend.
Hosselen om te overleven.
Sukkel, dat bedoel ik helemaal niet. Maar je verzint wel steeds smoesjes om het vooral niet te doen.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Is geen smoesje, als je het niet bent, ben je het gewoon niet.
[..]
Kijk, dit soort posts heb ik meer aan...
[..]
[..]
Dat is ook wel weer waar. Maar goed, de een vraagt nu eenmaal een ander wat sneller uit. En als ik had geweten waar het aan ligt, had ik er wel iets aan gedaan.
Het is gewoon bijna pure angst.
Goede tip, nu de uitvoering nogquote:Op donderdag 11 september 2014 19:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet meer doen. Probeer een zo goed mogelijke '' te trekken, zucht even en ga dan ergens anders zitten alsof je haar aanwezigheid niet uit kan staan.
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Sukkel, dat bedoel ik helemaal niet. Maar je verzint wel steeds smoesjes om het vooral niet te doen.
Kijk, daarom moet je dus niet enkel voor uiterlijk gaanquote:Op donderdag 11 september 2014 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat je rechter bal lager hangt dan je linkerbal?
[..]
Had toch geen relatie kunnen worden, want daarvoor was ze toch niet intelligent genoeg, maar toch.
Prachtig lichaam.
Heb je tijdens je knipbeurt wel een leuk gesprek gehad? Of alleen een stijfje gekregen toen ze met haar buste je nekharen masseerde? Want anders kun je van zo'n leuk gesprek heel wat wijzer worden. Vragen of ze ook plannen heeft voor het weekend.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Is geen smoesje, als je het niet bent, ben je het gewoon niet.
[..]
Kijk, dit soort posts heb ik meer aan...
[..]
[..]
Dat is ook wel weer waar. Maar goed, de een vraagt nu eenmaal een ander wat sneller uit. En als ik had geweten waar het aan ligt, had ik er wel iets aan gedaan.
Het is gewoon bijna pure angst.
Nouja, ik denk dat 95% van de mannen het niet met me eens was over haar.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Prachtige lichamen zijn wel fijn voor iets dat niet serieus is. Ook als het wel serieus is.
Klopt.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan hosselen op een andere manier
Pics van je kapsel.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:49 schreef aeque het volgende:
[..]![]()
Wel grappig dat ik daardoor even helemaal vergeten was dat ik voor het eerst in jaren een 'nieuw' kapsel heb.
Ik ga je dan wel via cu2 uit vragen.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat bestaat niet meer gekkie.
Een stijfje.. Ik ben geen 16 meerquote:Op donderdag 11 september 2014 19:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb je tijdens je knipbeurt wel een leuk gesprek gehad? Of alleen een stijfje gekregen toen ze met haar buste je nekharen masseerde? Want anders kun je van zo'n leuk gesprek heel wat wijzer worden. Vragen of ze ook plannen heeft voor het weekend.
Oh... Kont is echt belangrijk vriend. Voor mij...quote:Op donderdag 11 september 2014 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik denk dat 95% van de mannen het niet met me eens was over haar.
Beetje brede schouders, sportief. Praktisch geen borsten. 0 kont.
[..]
Klopt.
Het leven is zwaar voor ons nigga's.
Dan heb je echt gefaald. Ze had interesse.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Een stijfje.. Ik ben geen 16 meer
Maar ja heel leuk gesprek gehad, zelfs na het knippen hebben we zo'n 10/15 minuten nog staan praten aan de kassa over van alles.
Klopt. Maar dat wist ik toen nog niet.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk, daarom moet je dus niet enkel voor uiterlijk gaan.
De laatste keer voor mij was in februari. Gelukkig was er een lief meisje dat er met mij over praatte en goede muziekjes opzette.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:50 schreef Royco1 het volgende:
Ergens herken ik die angst wel, maar je hebt niks te verliezen he.
Zegt ze nee dan accepteer je dat als een man en ga je weer verder, desnoods even een avondje sombere muziek luisteren, bier drinken etc
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh... Kont is echt belangrijk vriend. Voor mij...
Zeg dat tegen de meeste vrouwen evenquote:Op donderdag 11 september 2014 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk, daarom moet je dus niet enkel voor uiterlijk gaan.
Ik stond naast je, geloof ikquote:Op donderdag 11 september 2014 19:52 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Ik stond vooraan in de rij. Denk ik. In ieder geval niet achteraan.
Ja dat snap ik, maar die drempel kom ik op de een of andere manier niet over.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:50 schreef Royco1 het volgende:
Ergens herken ik die angst wel, maar je hebt niks te verliezen he.
Zegt ze nee dan accepteer je dat als een man en ga je weer verder, desnoods even een avondje sombere muziek luisteren, bier drinken etc
Nee want dan ben ik niet meer mysterieus...quote:
Mwah, dat is nog maar de vraag.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan heb je echt gefaald. Ze had interesse.
Her loss kaneel and we carry on.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat wist ik toen nog niet.
Dat ze beetje dom was, bedoel ik. Niet dat je niet enkel voor uiterlijk moet gaan.
[..]
De laatste keer voor mij was in februari. Gelukkig was er een lief meisje dat er met mij over praatte en goede muziekjes opzette.
Geen borsten en geen kont?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nouja, ik denk dat 95% van de mannen het niet met me eens was over haar.
Beetje brede schouders, sportief. Praktisch geen borsten. 0 kont.
Je kunt niet alles weten.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat wist ik toen nog niet.
Dat ze beetje dom was, bedoel ik. Niet dat je niet enkel voor uiterlijk moet gaan.
[..]
De laatste keer voor mij was in februari. Gelukkig was er een lief meisje dat er met mij over praatte en goede muziekjes opzette.
Stond jij niet vooraan in de tietenrij?quote:
Ik ben van: less is more. Maar dat geeft niet. We kunnen wel een compromis vinden.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh... Kont is echt belangrijk vriend. Voor mij...
Ik luister na je Nice Guys opmerking constant naar Green Dayquote:Op donderdag 11 september 2014 19:52 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Ik stond vooraan in de rij. Denk ik. In ieder geval niet achteraan.
quote:
Ookquote:Op donderdag 11 september 2014 19:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Stond jij niet vooraan in de tietenrij?
Maak je gezicht dan zwart. Ik hoef alleen het haar te zien.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar die drempel kom ik op de een of andere manier niet over.
Zelfs niet als ik gedronken heb, en dat is geen grapje...
[..]
Nee want dan ben ik niet meer mysterieus...
[..]
Mwah, dat is nog maar de vraag.
En ik heb altijd dr facebook nog...
Herkenbaarquote:Op donderdag 11 september 2014 19:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar die drempel kom ik op de een of andere manier niet over.
Zelfs niet als ik gedronken heb, en dat is geen grapje...
[..]
Nee want dan ben ik niet meer mysterieus...
[..]
Mwah, dat is nog maar de vraag.
En ik heb altijd dr facebook nog...
Green Day.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben van: less is more. Maar dat geeft niet. We kunnen wel een compromis vinden.
[..]
Ik luister na je Nice Guys opmerking constant naar Green Day
[..]
Echt?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Het lukte me niet in twee rijen tegelijk te staan. Dus bij die andere stond ik ergens in het midden. Op zich nog niet verkeerd.quote:
Carry on my wayward son.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Her loss kaneel and we carry on.
Just the way I like them.quote:
Klopt. Volgende keer maar beter opletten.quote:
Samzz was gulzigquote:Op donderdag 11 september 2014 19:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik stond per ongeluk in die rij.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:55 schreef Samzz het volgende:
Toen het vet werd uitgedeeld stond ik ook vrij vooraan.
Wat een vet nummer hequote:Op donderdag 11 september 2014 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Carry on my wayward son.
[..]
Just the way I like them.
[..]
Klopt. Volgende keer maar beter opletten.
[..]
Samzz was gulzig
Nou, ik wilde daar eigenlijk ook niet zijn, maar ik was abuis en dacht dat ik bij de spieren rij stond.quote:
Ik wilde een sixpack maar kreeg een tapvat.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik wilde daar eigenlijk ook niet zijn, maar ik was abuis en dacht dat ik bij de spieren rij stond.
Dat is Blackface. Dalijk gaat de Anti-Pieten beweging achter Aeque aanquote:Op donderdag 11 september 2014 19:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Maak je gezicht dan zwart. Ik hoef alleen het haar te zien.
Ben niet zo van de punk, maar ze hebben wel wat leuks.quote:
Met mijn 1,75 ben ik hier bijna altijd de kleinste hoor.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Echt?Maar zo kort ben je toch niet? 1m70 of zo?
Wat een sufkutten.
Zonder vet geen kont en tieten natuurlijkquote:Op donderdag 11 september 2014 19:55 schreef Samzz het volgende:
Toen het vet werd uitgedeeld stond ik ook vrij vooraan.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 11 september 2014 19:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wilde een sixpack maar kreeg een tapvat.
Gelukkig stond ik ook redelijk vooraan in de rij met humor.quote:
Vreet smakelijk.quote:
En dat is het belangrijkstequote:Op donderdag 11 september 2014 19:57 schreef Samzz het volgende:
Maar, ik ben tevreden met mezelf. Inclusief m'n minder mooie dingen
.
Doe eens delen danquote:Op donderdag 11 september 2014 19:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wilde een sixpack maar kreeg een tapvat.
Niet zo vooraan als die kapster...quote:Op donderdag 11 september 2014 19:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik blank ben dan?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Maak je gezicht dan zwart. Ik hoef alleen het haar te zien.
Ik denk dat jij wel lekker bent. Maar wat weet ik nou.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:57 schreef Samzz het volgende:
Maar, ik ben tevreden met mezelf. Inclusief m'n minder mooie dingen
.
Dan maar slankquote:
Vrouwen zijn gemiddeld 1,68 dus dan ben je gewoon langer.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Met mijn 1,75 ben ik hier bijna altijd de kleinste hoor.
Geen idee wat je bent. Maar ik bedoelde een zwart ovaaltje waardoor je anoniem blijft. Die mag overigens ook paars of geel zijn, als je daar blij van wordt.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet zo vooraan als die kapster...
[..]
Wie zegt dat ik blank ben dan?
ik ben de kleinste hier van de mannenquote:Op donderdag 11 september 2014 19:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gemiddeld 1,68 dus dan ben je gewoon langer.
Ik zal er over nadenken...quote:Op donderdag 11 september 2014 20:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee wat je bent. Maar ik bedoelde een zwart ovaaltje waardoor je anoniem blijft. Die mag overigens ook paars of geel zijn, als je daar blij van wordt.
Niet verkeerd hoor.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:01 schreef Barbusse het volgende:
Ik stond vooraan in de rij common sense en relativeringsvermogen.
Was wel een kort rijtje trouwens....
Heb je niet gezienquote:Op donderdag 11 september 2014 20:01 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op donderdag 11 september 2014 20:01 schreef Barbusse het volgende:
O trouwens, het wordt dan wel een naaktfoto natuurlijk, of moet ik dat ook weg censureren?quote:Op donderdag 11 september 2014 20:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee wat je bent. Maar ik bedoelde een zwart ovaaltje waardoor je anoniem blijft. Die mag overigens ook paars of geel zijn, als je daar blij van wordt.
Same herequote:Op donderdag 11 september 2014 20:03 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben ook 1,75 meter kort hoor, Kaneel....
Wait, what?quote:Op donderdag 11 september 2014 20:03 schreef aeque het volgende:
[..]
O trouwens, het wordt dan wel een naaktfoto natuurlijk, of moet ik dat ook weg censureren?
Ik weet het, maar die lijken niet hier te wonen.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gemiddeld 1,68 dus dan ben je gewoon langer.
Ik heb er zelf ook geen problemen mee. Zijn alleen soms mensen die het hilarisch vinden.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:03 schreef Barbusse het volgende:
oh heeft ze dat geknipt?quote:Op donderdag 11 september 2014 20:03 schreef aeque het volgende:
[..]
O trouwens, het wordt dan wel een naaktfoto natuurlijk, of moet ik dat ook weg censureren?
Vrij weinig, kennelijkquote:Op donderdag 11 september 2014 19:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel lekker bent. Maar wat weet ik nou.
Wat is een manlet?quote:
quote:Op donderdag 11 september 2014 20:03 schreef Barbusse het volgende:
Damn, ik ga me ineens 'groot' voelen hier. En dat terwijl ik in Arnhem bij het stappen vaak een van de kleineren benquote:
Haha, kleinequote:Op donderdag 11 september 2014 20:03 schreef Barbusse het volgende:
Warschijnlijk omdat het verloop zo snel was omdat niemand aan de balie liep te klagen over dat ze dat niet wilden maar rekenden op Bergen gewillge vrouwen en een lui leven met volledig zelfvertrouwen. Ik stond in 5 minuutjes weer buiten. Meer tijd om naar de kroeg te gaan en dames aan te spreken...quote:
Sorry.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:04 schreef Fera het volgende:
Wat een raar type voegt mij toe op fb.
Heb je net als mij de rijen gemist?quote:Op donderdag 11 september 2014 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
Geen idee in welke rij ik vooraan stond. Ik ben niet echt ergens goed in.
Sorryquote:Op donderdag 11 september 2014 20:04 schreef Fera het volgende:
Oh, dan ben ik dat laatste stukje toen vergeten.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Warschijnlijk omdat het verloop zo snel was omdat niemand aan de balie liep te klagen over dat ze dat niet wilden maar rekenden op Bergen gewillge vrouwen en een lui leven met volledig zelfvertrouwen. Ik stond in 5 minuutjes weer buiten. Meer tijd om naar de kroeg te gaan en dames aan te spreken...
Een kleine man.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat is een manlet?
Staat me iets van bij dat ik het al eerder heb gevraagd...
Ego te compenseren met je lengte?quote:
En ik ben niet raarquote:Op donderdag 11 september 2014 20:04 schreef Fera het volgende:
Ik ben toevallig wel ff 2 cm groter jaquote:Op donderdag 11 september 2014 20:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ego te compenseren met je lengte?
quote:
O ja dat was het.quote:
1,75 is niet klein. Ook niet groot, maar zeker niet klein.quote:
Weet ik niet. Kijken of ik en Hep zin hebben.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:07 schreef Royco1 het volgende:
Feerbeer, ga je nu zaterdag nog naar Appelpop?
Kleiner dan gemiddeld.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
1,75 is niet klein. Ook niet groot, maar zeker niet klein.
Je bent wel groter dan ik (zonder hakken) geloof ik.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
ik ben de kleinste hier van de mannen
quote:Op donderdag 11 september 2014 20:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben toevallig wel ff 2 cm groter ja
1,60 is klein, godverdommequote:Op donderdag 11 september 2014 20:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
1,75 is niet klein. Ook niet groot, maar zeker niet klein.
Schijt aan het gemiddelde. Grijze middenmoot.quote:
Ach, ik compenseer dat natuurlijk met mijn good looks.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent wel groter dan ik (zonder hakken) geloof ik.
Voor een man of vrouw?quote:
Right...quote:Op donderdag 11 september 2014 20:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ach, ik compenseer dat natuurlijk met mijn good looks.
Jaaa! Kom ookquote:Op donderdag 11 september 2014 20:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik niet. Kijken of ik en Hep zin hebben.
Het boeit mij ook niets hoor. Mijn vriend is ook 1,75 en ik stoor me er niet aan. Maar het woord manlet is gewoon een leuk woord.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Schijt aan het gemiddelde. Grijze middenmoot.
quote:
Het mansletjequote:Op donderdag 11 september 2014 20:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Het boeit mij ook niets hoor. Mijn vriend is ook 1,75 en ik stoor me er niet aan. Maar het woord manlet is gewoon een leuk woord.
It sounds like a type of vending machine...quote:Op donderdag 11 september 2014 20:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Het boeit mij ook niets hoor. Mijn vriend is ook 1,75 en ik stoor me er niet aan. Maar het woord manlet is gewoon een leuk woord.
quote:
Ik voel me niet aangesproken. Of zou ik dan the king of the manlets zijn?quote:Op donderdag 11 september 2014 20:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien is er een verband.
En charme.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ach, ik compenseer dat natuurlijk met mijn good looks.
Ze gaan voor wereldheerschappij.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien is er een verband.
Nee. Je bent te lang.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken. Of zou ik dan the king of the manlets zijn?
Ik denk dat ze je wil.quote:
Jij bent best lang, ja. Was wel even wennen toen ik je de eerste keer zag.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wil op zich best iets kleiner zijn.
Daarom juist, de langste en sterkste word toch automatisch koning?quote:
Nee, het is echt kleinquote:
Beidequote:
Waarom denk je dat ik die dingen draag, heus niet omdat ik ze mooi vindquote:Op donderdag 11 september 2014 20:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij kunt het nog compenseren met killer heels
Nee, nietquote:
Maar dan ben je toch niet de koning van de kleine mannen? Het is niet jouw volk, dus kun je er ook geen koning van zijn.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:15 schreef yats het volgende:
[..]
Daarom juist, de langste en sterkste word toch automatisch koning?
Fight me and you'll know.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:15 schreef yats het volgende:
[..]
Daarom juist, de langste en sterkste word toch automatisch koning?
Zo voelt het wel als ik in Arnhem ga stappenquote:Op donderdag 11 september 2014 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dan ben je toch niet de koning van de kleine mannen? Het is niet jouw volk, dus kun je er ook geen koning van zijn.
Ja dat is wel aan de kleine kantquote:Op donderdag 11 september 2014 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het is echt klein.
[..]
Beide. Maar in mijn geval dus vrouw.
Ik denk dat we elkaar niet begrijpen.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:16 schreef yats het volgende:
[..]
Zo voelt het wel als ik in Arnhem ga stappen
Terwijl je het wel van tevoren wist.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent best lang, ja. Was wel even wennen toen ik je de eerste keer zag.
Story of his life.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat we elkaar niet begrijpen.
Als ik ga stappen ben ik met mijn 1.83 vaak een van de kleinere mannen.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat we elkaar niet begrijpen.
Ik vind het cute. Maar ben zelf ook klein, dus eigenlijk vind ik het fantastisch. Heb er zelf geen problemen mee als een vrouw killer heels draagtquote:Op donderdag 11 september 2014 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het is echt klein.
[..]
Beide. Maar in mijn geval dus vrouw.
[..]
Waarom denk je dat ik die dingen draag, heus niet omdat ik ze mooi vind.
[..]
Nee, niet. Ik wil graag 10 cm langer zijn!
quote:
quote:
Jij hebt serieus altijd wat te zeiken.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:18 schreef yats het volgende:
[..]
Als ik ga stappen ben ik met mijn 1.83 vaak een van de kleinere mannen.
Neequote:
Waar ga jij stappen?quote:Op donderdag 11 september 2014 20:18 schreef yats het volgende:
[..]
Als ik ga stappen ben ik met mijn 1.83 vaak een van de kleinere mannen.
Nijmegen.quote:
Arnhem en Nijmegen meestalquote:
Ja, sorry. Te makkelijk.quote:
Klopt. Maar door je figuur lijk je een stuk langer nog.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Terwijl je het wel van tevoren wist.
Dan kun je hem ook niet makenquote:
Dat zie ik als een compliment.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Maar door je figuur lijk je een stuk langer nog.
Je bent wel lekker direct.quote:
Is het ookquote:Op donderdag 11 september 2014 20:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat zie ik als een compliment.
Maar dat doe ik dus wel. Ik denk niet dat jij bij mij in het rijtje hebt gestaan. Anders had ik je wel gezien omdat je boven iedereen uitsteekt.quote:
Ik heb over het algemeen liever een man die langer is dan ik ben. Maar dat is dan ook niet zo moeilijkquote:Op donderdag 11 september 2014 20:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik vind het cute. Maar ben zelf ook klein, dus eigenlijk vind ik het fantastisch. Heb er zelf geen problemen mee als een vrouw killer heels draagten dan wat langer dan ik ben. Maar vrouwen vinden dat niet leuk.
edit : laat maarquote:
Snap ikquote:Op donderdag 11 september 2014 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb over het algemeen liever een man die langer is dan ik ben. Maar dat is dan ook niet zo moeilijk.
Tenzij je Prince of Tom Cruise gaat datenquote:Op donderdag 11 september 2014 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb over het algemeen liever een man die langer is dan ik ben. Maar dat is dan ook niet zo moeilijk.
Tom Cruise zou ik wel datenquote:Op donderdag 11 september 2014 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tenzij je Prince of Tom Cruise gaat daten
Oh... En Tom Cruise wel?quote:Op donderdag 11 september 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Anders zijn we een koppeltje dwergen.
Ja, maar Tom Cruisequote:Op donderdag 11 september 2014 20:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh... En Tom Cruise wel?
Ik ga ook cocktails maken en een fighterjet vliegen
quote:
De harde leef.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er dan wel aan de hand?
Gekke jongen.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
*gaat vast oefenen om te stunten vanaf hoge flatgebouwen...
Ik heb lichte hoogtevrees, daar gaan mijn kansen
Dit is ook serieus de afwijzing die ik vaker hoor. Dat ik te klein ben. Nu ga ik even huilen. Tot zo!quote:Op donderdag 11 september 2014 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar Tom Cruise. Ik heb echt een enorme zwak voor hem, vooral door zijn oudere werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |