Wat doet Kaneel bij jou?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Groetjes van de leukste Fok!ker!
(Kaneel!)
En ook de groetjes van mij.
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:05 schreef artelligence het volgende: [..] Groetjes van de leukste Fok!ker! (Kaneel!) En ook de groetjes van mij.
Jaloers?quote:
Goede TT inderdaadquote:
Ja. Art lijkt me gezellig gezelschap.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Jaloers?
Ik denk eindelijk die MVM, maar dan zonder V.quote:
Hahahahaquote:Op donderdag 11 september 2014 19:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk eindelijk die MVM, maar dan zonder V.
Ja.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:11 schreef aeque het volgende:
Zal ik gewoon teruggaan naar die leuke kapster en d'r mee uit vragen?
Sja, nog steeds geen leuke V gevonden die seks met me wil.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Ok jullie mogen me nu officieel bangepoeperd noemen...quote:
Doe het.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:11 schreef aeque het volgende:
Ik zou het ook niet durven hoorquote:Op donderdag 11 september 2014 19:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ok jullie mogen me nu officieel bangepoeperd noemen...
Hehe, begrijpelijk hoor.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ok jullie mogen me nu officieel bangepoeperd noemen...
quote:
Ja maar straks is ze al bezet...quote:Op donderdag 11 september 2014 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, begrijpelijk hoor.
Maar wie niet waagt, wie niet wint.
Dan weet je dat meteen.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:15 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ja maar straks is ze al bezet...
Waarom niet?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:11 schreef aeque het volgende:
Als ze een V zoeken hoor ik het wel.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij welquote:Op donderdag 11 september 2014 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ze een V zoeken hoor ik het wel.
Nee dat hoeft niet. Mag ook over vintage jurkjes, foodblogs, luduvudu etc gaanquote:Op donderdag 11 september 2014 19:17 schreef Barbusse het volgende:
Oh, moeten we nu het hele topic over seks hebben?
Mijn hotmail?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij welmaar ook alleen met mij hoor
ik heb je hotmail
Toe maar, zomaar jezelf aanbieden.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan ben je wijzer dan nuquote:Op donderdag 11 september 2014 19:15 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ja maar straks is ze al bezet...
Wowquote:Op donderdag 11 september 2014 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
True, al weet ik dan wel weer dat ze bij d'r broer woont...quote:
Iets met een schijterd zijn.quote:
Leer mij dat dan ook meteen?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:04 schreef aeque het volgende:
Ik moet echt eens gaan leren om dames mee uit te vragen als ik de kans heb...
Kaneel en ik zijn dan ook twee hottiesquote:Op donderdag 11 september 2014 19:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Toe maar, zomaar jezelf aanbieden.
Overkomt mij nou nooit.
Right...quote:Op donderdag 11 september 2014 19:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kaneel en ik zijn dan ook twee hotties
Ik heb gisteravond begrepen dat onze .rars zelfs gebundeld zitten.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kaneel en ik zijn dan ook twee hotties
Ok. Want seks is engquote:Op donderdag 11 september 2014 19:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet. Mag ook over vintage jurkjes, foodblogs, luduvudu etc gaan
Ik ga het niet voor je doen hoorquote:
Klopt. We staan ook bovenaan bij PirateBayquote:Op donderdag 11 september 2014 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond begrepen dat onze .rars zelfs gebundeld zitten.
Waarom hebben jullie r zoveel problemen mee eigenlijk? Nee heb je, ja kun je krijgen. Als je een leuke meid leert kennen, vraag haar gewoon uit.quote:
Owja dat was een succesquote:Op donderdag 11 september 2014 19:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie r zoveel problemen mee eigenlijk? Nee heb je, ja kun je krijgen. Als je een leuke meid leert kennen, vraag haar gewoon uit.
Arteel.rarquote:Op donderdag 11 september 2014 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond begrepen dat onze .rars zelfs gebundeld zitten.
Ervaringquote:Op donderdag 11 september 2014 19:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie r zoveel problemen mee eigenlijk? Nee heb je, ja kun je krijgen. Als je een leuke meid leert kennen, vraag haar gewoon uit.
Malta?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:28 schreef Samzz het volgende:
Ik ben een soort van mijn vakantie aan het plannen.
Nog nooit het lef gehad om zoiets irl te doen, zelfs niet via via of online.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De broek is al uit.quote:
Dan neem ik aan dat de aanbiedingen voor een MVM binnenstromen.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Klopt. We staan ook bovenaan bij PirateBay
Doet me denken aan KT.quote:
Zeikerd. Reken je op een succespercentage van 100% of zo?quote:
Have funquote:Op donderdag 11 september 2014 19:28 schreef Samzz het volgende:
Wat voor ervaring?quote:
Opgedroogd.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat de aanbiedingen voor een MVM binnenstromen.
[..]
Doet me denken aan KT.
Omdat de gemiddelde reactie bij mij tot nu toe niet was: "Nee, bedankt", maar "quote:Op donderdag 11 september 2014 19:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga het niet voor je doen hoor
Ja als ik dat wist... Praatje maken is geen probleem, zeker niet als zij de kapster is die je net knipt. Maar om die drempel over te gaan...quote:Op donderdag 11 september 2014 19:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laat me raden, Malta?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:28 schreef Samzz het volgende:
Haha, je valt op kutwijven. Hoe typisch.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat de gemiddelde reactie bij mij tot nu toe niet was: "Nee, bedankt", maar "je bent lelijk".
De ervaring dat het vrijwel altijd tot een nee leidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Wat een verrassing.quote:
Is dat zo? Dan val ik blijkbaar ook op kutwijvenquote:Op donderdag 11 september 2014 19:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Haha, je valt op kutwijven. Hoe typisch.
Dat ik het zou durven te vragen zou al een succes zijnquote:Op donderdag 11 september 2014 19:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeikerd. Reken je op een succespercentage van 100% of zo?
Serieus? Dat heb ik nog nooit gehoord. Wel de bekende "Je bent niet echt mijn type" of "Ik vind je wel aardig, maar zie je meer als een vriend". Oh ja en "Als je langer was geweest...". Maar zo lang geleden allemaal. Ik vraag nu gewoon niet maar laat me vragen. Draai de rollen om. Beetje heupwiegen, met mijn haar zwaaien.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat de gemiddelde reactie bij mij tot nu toe niet was: "Nee, bedankt", maar "je bent lelijk".
Dan spreek je onbehouwen en oppervlakkige kutwijven aan. Niet iedereen is zo. Een ex-collega van me zou je ook lelijk kunnen noemen. Heeft een pracht van een vriendin.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent toch een bitch als je tegen iemand zegt: "Nee, je bent lelijk".quote:Op donderdag 11 september 2014 19:32 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan val ik blijkbaar ook op kutwijven
Niets is te groot voor mij.quote:
Herkenbaar, al blijf ik het vragen. Anders kan ik (vaak) lang wachten.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Serieus? Dat heb ik nog nooit gehoord. Wel de bekende "Je bent niet echt mijn type" of "Ik vind je wel aardig, maar zie je meer als een vriend". Oh ja en "Als je langer was geweest...". Maar zo lang geleden allemaal. Ik vraag nu gewoon niet maar laat me vragen. Draai de rollen om. Beetje heupwiegen, met mijn haar zwaaien.
*smeert arm in met Becel*quote:Op donderdag 11 september 2014 19:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Niets is te groot voor mij.
In before windtunnel opmerkingen.
Als je dan gevat genoeg bent op dat moment moet je terug zeggen en jij bent oppervlakkigquote:Op donderdag 11 september 2014 19:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent toch een bitch als je tegen iemand zegt: "Nee, je bent lelijk".
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Niets is te groot voor mij.
In before windtunnel opmerkingen.
Ja zeg, jij hamert steeds op die kamerquote:
Goeie jongen die Art. Die denkt meteen aan de gezondheid van mijn hartje.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
*smeert arm in met Becel*
Hoe is dat typisch?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Haha, je valt op kutwijven. Hoe typisch.
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:32 schreef Samzz het volgende:
Ik ben trouwens vandaag in de dierentuin nagefloten.
Ik dacht: nu komt een mooi verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het was wel grappigPrecies, dat doe ik ook.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Serieus? Dat heb ik nog nooit gehoord. Wel de bekende "Je bent niet echt mijn type" of "Ik vind je wel aardig, maar zie je meer als een vriend". Oh ja en "Als je langer was geweest...". Maar zo lang geleden allemaal. Ik vraag nu gewoon niet maar laat me vragen. Draai de rollen om. Beetje heupwiegen, met mijn haar zwaaien.
Dat werkt beter.Ja, tokkiestad he?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan spreek je onbehouwen en oppervlakkige kutwijven aan. Niet iedereen is zo. Een ex-collega van me zou je ook lelijk kunnen noemen. Heeft een pracht van een vriendin.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Wat voor slag vrouwen vraag jij uit, johquote:Op donderdag 11 september 2014 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja ik ookquote:Op donderdag 11 september 2014 19:34 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar, al blijf ik het vragen. Anders kan ik (vaak) lang wachten.
Huh? Welke kamer?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zeg, jij hamert steeds op die kamer.
Je hoort vaak dat 'nice guys' op de 'pretty bitches' vallen en diezelfde bitches voor de 'handsome assholes' gaan.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is dat typisch?
Wel waar overigens.
[..]
Ik dacht: nu komt een mooi verhaal.
Maar het was wel grappig
[..]
Precies, dat doe ik ook.
Dat werkt beter.
[..]
Ja, tokkiestad he?
Dudequote:Op donderdag 11 september 2014 19:35 schreef aeque het volgende:
O god wat ben ik toch slecht en triest... Niet durven uitvragen maar wel als internetheld haar weten te vinden op facebook, en dat zonder voor- of achternaam...![]()
![]()
'Neem een kamer', 'ik ben er nog steeds voor dat jullie een kamer nemen', jada jada.quote:
Nee na deze actie ga ik gewoon zielig in een hoekje liggen. Dat is beter.quote:
Zou jij dan nooit zeggen zoiets? Ook al vind jij hem misschien echt niet aantrekkelijk.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat voor slag vrouwen vraag jij uit, joh.
Welke categorie ben ik?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hoort vaak dat 'nice guys' op de 'pretty bitches' vallen en diezelfde bitches voor de 'handsome assholes' gaan.
O je bedoelt dat opvallende geflirt tussen jullie?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
'Neem een kamer', 'ik ben er nog steeds voor dat jullie een kamer nemen', jada jada.
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
*smeert arm in met Becel*
Omhooggevallen studentenkutjes die denken dat ze heel wat zijn.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat voor slag vrouwen vraag jij uit, joh.
Ik zou nooit 'nee, jij bent lelijk' zeggen. Dat vind ik ronduit onbeschoft en ook nog eens totaal onnodig.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou jij dan nooit zeggen zoiets? Ook al vind jij hem misschien echt niet aantrekkelijk.
Zo ben ik Feerebeertje.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Goeie jongen die Art. Die denkt meteen aan de gezondheid van mijn hartje.
Kap met dat zelfmedelijden. Het is niet sexy. Wees een alfa man en vraag haar uit.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee na deze actie ga ik gewoon zielig in een hoekje liggen. Dat is beter.
Mee eens. Al hoor ik dat gelukkig niet heel vaak. Meestal is het gewoon een bot 'nee dank je' of een 'ik val op een ander type' om dan een week later bij mij te klagen over 'een eikel uit de kroeg'.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent toch een bitch als je tegen iemand zegt: "Nee, je bent lelijk".
Dat dusquote:Op donderdag 11 september 2014 19:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja ik ookof ik zeg: "We moeten eens wat drinken. Lijkt me leuk om je te leren kennen." Of iets in die trant.
Hehe, op die fiets.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hoort vaak dat 'nice guys' op de 'pretty bitches' vallen en diezelfde bitches voor de 'handsome assholes' gaan.
Ze studeren, maar ontberen enige vorm van intelligentie.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Omhooggevallen studentenkutjes die denken dat ze heel wat zijn.
Er was er ook een die ik wel een beetje leuk vond, maar te jong. En toen begon ze ineens constant te haten op mijn lengte. "Kun je wel een date krijgen, met jouw lengte?"
Dat was beetje jammerlijk.
Je hebt haar toch wel helemaal de grond in geboord met je snarky comments, héquote:Op donderdag 11 september 2014 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Omhooggevallen studentenkutjes die denken dat ze heel wat zijn.
Er was er ook een die ik wel een beetje leuk vond, maar te jong. En toen begon ze ineens constant te haten op mijn lengte. "Kun je wel een date krijgen, met jouw lengte?"
Dat was beetje jammerlijk.
Jij bent een schatje, toch?quote:
Ik snap vrouwen ook niet.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:38 schreef yats het volgende:
[..]
Mee eens. Al hoor ik dat gelukkig niet heel vaak. Meestal is het gewoon een bot 'nee dank je' of een 'ik val op een ander type' om dan een week later bij mij te klagen over 'een eikel uit de kroeg'.
[..]
Dat dus
Ik moest lachenquote:Op donderdag 11 september 2014 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, op die fiets.
[ afbeelding ]
Whahahaha.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, op die fiets.
[ afbeelding ]
Hahaha herkenbaar! Zo mooi. Alsof ik ineens hun BfuckingF ben. Ok doei!quote:Op donderdag 11 september 2014 19:38 schreef yats het volgende:
[..]
Mee eens. Al hoor ik dat gelukkig niet heel vaak. Meestal is het gewoon een bot 'nee dank je' of een 'ik val op een ander type' om dan een week later bij mij te klagen over 'een eikel uit de kroeg'.
[..]
Dat dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |