SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Roarzcorp. op 11-09-2014 21:09:38 ]
Alleen maar enkele mensen, jij hoort dus bij de gelukkigen!quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:17 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hoeveel mensen krijgen die code? Ik heb via mail 4 codes gehad
Paas ff zo'n code danquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:17 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hoeveel mensen krijgen die code? Ik heb via mail 4 codes gehad
Mega, thxquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:36 schreef Jesse_ het volgende:
Mocht iemand eentje willen, doe een dm. Ik heb er drie over.
graag!!quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:36 schreef Jesse_ het volgende:
Heel erg bedankt man, hij is nu downloaden, ben benieuwd!quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:36 schreef Jesse_ het volgende:
Mag ik plzz een code hahaquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:48 schreef Fairytale1982 het volgende:
Hier ook de mail gehad. De eerste 3 die mijn post quoten DM ik een code.
. Hoiquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:48 schreef Fairytale1982 het volgende:
kan gebeurenquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:45 schreef Jesse_ het volgende:
En op alweer. Sorry LetsGame, net te laat
Hoiquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:48 schreef Fairytale1982 het volgende:
Ja, maar alleen lokaal.quote:
Tadah!quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:48 schreef Fairytale1982 het volgende:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:28 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Alléén die Nederlandse taal.. die kan je hopelijk wel veranderen (zonder je DS instellingen te veranderen). Dorps-bewoner
Als ik jou was zou ik er gewoon aan wennen, dat kan je nu met de demo op je gemak. Kan overigens niet oordelen, de laatst tijd SSB gespeeld op de Wii met een classic controller (dat is dus hetzelfde als op de DS).. maar tussen de cube controller en classic/dit eigenlijk geen probleem gehad met andere ligging vd knoppen zoals jij ervaart.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:37 schreef Majorthom het volgende:
Ik vind het wel een aardige demo, mijn smashskills zijn nogal roestig op de 3DS. Moet vooral wennen aan de positie van de knoppen (GC controller gewend). Denk dat ik in de full version de Y verander in B, de B verander in A en de A verander in Y (B > A > Y dus). Iemand anders al problemen gehad met de knoppencombi op de 3DS?Overigens zeer gehyped nu voor de volle versie! En zeker nog voor de versie van de Wii U, benieuwd wanneer ie uitkomt!
![]()
Graag!quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:39 schreef DjUntzUntz het volgende:
nog iemand die een code nodig heeft?
Thnx!quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:20 schreef Reintji het volgende:
Twee codes voor de liefhebbers hier.
A05VP08J35KAHD12
A05VQD5Y1350EMA4
Niet met Kirby alles winnenquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Thnx!
Eerste potje van CPU gewoon direct verloren. Nu weet ik het weer met Smash Bros. Ik kan het niet. Begrijp geen kont van de besturing.
Kirby is het stomste personage ooit...quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet met Kirby alles winnen
quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Thnx!
Eerste potje van CPU gewoon direct verloren. Nu weet ik het weer met Smash Bros. Ik kan het niet. Begrijp geen kont van de besturing.
Roy2quote:Op zaterdag 13 september 2014 07:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kirby is het stomste personage ooit...
Moet je in een 1 op 1 potje met je tegenstader op lvl 1 gewoon even alle moves proberenquote:Op zaterdag 13 september 2014 11:34 schreef CoExist het volgende:
Gister ff een uurtje gespeeld...
Mooie graphics inderdaad! Snap alleen geen snars van de besturing. Maar dat heb ik al sinds het eerste deel op de Nintendo 64.
..quote:Op zaterdag 13 september 2014 07:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Megaman is het stomste personage ooit...quote:Op zaterdag 13 september 2014 07:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, willekeurige selectie.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:10 schreef Lollertrolle het volgende:
Maar heeft niet iedereen een nintendo nieuwsbrief gekregen dan met 4 codes?
Ik wil heel graag de demo van Super Smash Bros op mijn 3DS spelen, zodat ik kan spelen met Mario en Luigi en Peach en Bowser en Link en Zelda en Sheik en Samus en Zero Suit Samus en Kirby en Fox en Pikachu en Pit en Wii Fit Trainer en Mega Man en Villager en Olimar en Toon Link en Rosalina en Sonic en Pac-Man en Marth en Ike en King Dedede en Little Mac en Diddy Kong en Yoshi en Charizard en Mii en Palutena en Captain Falcon en Lucina en Meta Knight en Shulk en al die andere Nintendo-helden in een vette game.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:26 schreef Vlaggenroof het volgende:
Maar ook een select groepje krijgt de pokemon or/as code... Zou de andere helft die code krijgen of moet je instellingen gewoon goed staan?
Ik heb nog 2 codes over, een betoog in minimaal 100 woorden waarom jij die wilt hebben... Dan kies ik de leukste uit.
Ja ey, dat gaat zo niet he. Er zijn er maar 5quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:01 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik wil heel graag de demo van Super Smash Bros op mijn 3DS spelen, zodat ik kan spelen met Mario en Luigi en Peach en Bowser en Link en Zelda en Sheik en Samus en Zero Suit Samus en Kirby en Fox en Pikachu en Pit en Wii Fit Trainer en Mega Man en Villager en Olimar en Toon Link en Rosalina en Sonic en Pac-Man en Marth en Ike en King Dedede en Little Mac en Diddy Kong en Yoshi en Charizard en Mii en Palutena en Captain Falcon en Lucina en Meta Knight en Shulk en al die andere Nintendo-helden in een vette game.
Nee sorry, in de demo heb je 5 karakters en 1 stagequote:Op zaterdag 13 september 2014 18:01 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik wil heel graag de demo van Super Smash Bros op mijn 3DS spelen, zodat ik kan spelen met Mario en Luigi en Peach en Bowser en Link en Zelda en Sheik en Samus en Zero Suit Samus en Kirby en Fox en Pikachu en Pit en Wii Fit Trainer en Mega Man en Villager en Olimar en Toon Link en Rosalina en Sonic en Pac-Man en Marth en Ike en King Dedede en Little Mac en Diddy Kong en Yoshi en Charizard en Mii en Palutena en Captain Falcon en Lucina en Meta Knight en Shulk en al die andere Nintendo-helden in een vette game.
Gelukkig heb ik inmiddels al een code weten te bemachtigen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:40 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Nee sorry, in de demo heb je 5 karakters en 1 stage
Als je nog een code hebt,quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:26 schreef Vlaggenroof het volgende:
Maar ook een select groepje krijgt de pokemon or/as code... Zou de andere helft die code krijgen of moet je instellingen gewoon goed staan?
Ik heb nog 2 codes over, een betoog in minimaal 100 woorden waarom jij die wilt hebben... Dan kies ik de leukste uit.
Hier een account sinds januari 2004 met meer dan 40.000 sterren en ook geen code gekregen hoor.quote:Op zondag 14 september 2014 13:41 schreef Maddoka het volgende:
Het is gwn geluk. Wij hebben twee Nintendo accounts, en beide geen code gehad. Op een hebben we ook al dat nieuws enzo. Een van die accounts is echt al super oud en zijn voor rond 10000 sterren aan games op geregistreerd en toch geen codes. En verder heeft niemand van mijn vrienden zo'n code. Dus voor mij is het nog best lastig. ;p
Ik heb er gewoon eentje van twitter gepakt.quote:Op zondag 14 september 2014 13:41 schreef Maddoka het volgende:
Het is gwn geluk. Wij hebben twee Nintendo accounts, en beide geen code gehad. Op een hebben we ook al dat nieuws enzo. Een van die accounts is echt al super oud en zijn voor rond 10000 sterren aan games op geregistreerd en toch geen codes. En verder heeft niemand van mijn vrienden zo'n code. Dus voor mij is het nog best lastig. ;p
Daar was ik al bang voor. Dat was ook 1 van de redenen waarom ik hem niet wilde gaan halen voor de 3ds. Haal em al voor de wii u met GC controller extensie.quote:Op zondag 14 september 2014 15:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Intensieve game. Laat er nou net een nieuw model aangekondigd zijn
quote:Op zondag 14 september 2014 15:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De 3DS-versie is wel een andere versie he, met eigen stages, content en speelmodes. Ik weet wel zeker dat ik de Wii U-versie veel meer ga spelen dan de 3DS, maar omdat de 3DS een eigen unieke versie is wil ik die wel zeker hebben.quote:Op zondag 14 september 2014 15:41 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor. Dat was ook 1 van de redenen waarom ik hem niet wilde gaan halen voor de 3ds. Haal em al voor de wii u met GC controller extensie.
hoe?quote:Op zondag 14 september 2014 14:12 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon eentje van twitter gepakt.
Ze moeten er een arcadestick voor makenquote:Op zondag 14 september 2014 15:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 september 2014 18:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze moeten er een arcadestick voor maken
Lol!quote:Op zondag 14 september 2014 15:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mij totaal niet dus. Ik skip deze en de Wii U versie.quote:Op zondag 14 september 2014 16:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit is de eerste keer dat een demo me overtuigd heeft om de volledige game te willen gaan halen
Je moet de anderen uit beeld slaan. That's it.quote:Op maandag 15 september 2014 07:57 schreef CoExist het volgende:
[..]
Mij totaal niet dus. Ik skip deze en de Wii U versie.
Snap gewoon geen fuck van deze game.
Mag ik er eentje ?quote:Op maandag 15 september 2014 12:37 schreef VRIDZ het volgende:
Ik heb ook codes gekregen, misschien toch maar eens gebruik van maken danDacht idd dat het normale nieuwsbrief was die iedereen zou krijgen.. Yay, nu voel ik me 'bijzonder', bedankt Nintendo!
Was eigenlijk geneigd gamende chicks de voorkeur te geven, aangezien ik die veel te weinig ken / nooit tegenkomquote:
Bij deze een selfie:quote:Op maandag 15 september 2014 12:51 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Was eigenlijk geneigd gamende chicks de voorkeur te geven, aangezien ik die veel te weinig ken / nooit tegenkom![]()
En als ik ze al tegenkom, zijn ze al voorzien van mannelijke aanhangsels.
![]()
En ja, dit komt best wel cheap over, ik weet
Ik wil ook wel een code als je er nog over hebtquote:Op maandag 15 september 2014 12:37 schreef VRIDZ het volgende:
Ik heb ook codes gekregen, misschien toch maar eens gebruik van maken danDacht idd dat het normale nieuwsbrief was die iedereen zou krijgen.. Yay, nu voel ik me 'bijzonder', bedankt Nintendo!
Sorry, teveel plamuur. Kom maar terug als je dit gebruikt hebtquote:Op maandag 15 september 2014 13:05 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Bij deze een selfie:
[ afbeelding ]
wat?quote:Op maandag 15 september 2014 14:56 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Sorry, teveel plamuur. Kom maar terug als je dit gebruikt hebt
[ afbeelding ]
Faalquote:Op maandag 15 september 2014 14:56 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Sorry, teveel plamuur. Kom maar terug als je dit gebruikt hebt
[ afbeelding ]
Ik vond deze hele post eigenljk een grotere faal, komt nogal desperate overquote:
quote:Op maandag 15 september 2014 12:51 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Was eigenlijk geneigd gamende chicks de voorkeur te geven, aangezien ik die veel te weinig ken / nooit tegenkom![]()
En als ik ze al tegenkom, zijn ze al voorzien van mannelijke aanhangsels.
![]()
En ja, dit komt best wel cheap over, ik weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |