Alhoewel ik zelf niet zo van G-Star ben, hebben ze wel fijne basics. Volgens mij word een gros van die V-hals (of ronde hals, als je dat zou willen) per twee verkocht. Hoop verschillende kleuren, en niet echt heel duur.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:06 schreef T_Fuff het volgende:
@M1stral (en de rest indirect): ik ben op zoek naar goede effen basic t-shirts (liefst met kleine V-shape, absoluut niet diep): Gewoon goede kwaliteit en niet H&M en consorten uiteraard. Regular fit, ik heb nu van hema, die vind ik lekker dik qua stof en qua pasvorm niet eens slecht, maar wordt zo snel vaal en is wat te lang.
Heb jij suggesties? Anderen ook ideeën? Ik heb zo goed als al mijn shirts/pullovers met opdrukken weggedaan en het is tijd voor een consistente look: red wings; dry denim; effen shirt/pullovers en daarop leren jas/denim jack; voor de beeldvorming.
Ik ben zelf ook niet van g-star. Zal eens kijken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:23 schreef M1stral het volgende:
[..]
Alhoewel ik zelf niet zo van G-Star ben, hebben ze wel fijne basics. Volgens mij word een gros van die V-hals (of ronde hals, als je dat zou willen) per twee verkocht. Hoop verschillende kleuren, en niet echt heel duur.
Enige merkje dat je erop vind, althans, bij de mijne... Is een klein logootje op de borst, in de kleur van het shirt.
Zal verder wel even neuzen in mijn kast, weet niet alle "merken" uit mijn hoofd.
Ja zij gaat hardquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:06 schreef T_Fuff het volgende:
@Ali: Jouw Sage is inmiddels die van mij voorbij gestreefd denk ik, binnenkort weer even meeten ?
In begin is zwaar lastig maar daarna als gegotenquote:
Wow wel strak is dat, hopen dat die goedkomt anders sell it.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:34 schreef rickstarr het volgende:
Hier is de pbj x denimio ook binnen, heb de one wash genomen dus soak is niet nodig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fit pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Top block zit best wel strak hopelijk stretched dit nog genoeg.
American apparel heeft ook minder diepe v-hals shirts, maar die zijn misschien alsnog iets te diep voor je.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:25 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook niet van g-star. Zal eens kijken.
Vind die van American Apparel ook wel goed, maar alleen geen v-hals helaas (ja wel hele diepe), en vind zo'n ronde hoge niet zo mooi
Dagje in die broek lijkt me een hel, loop je praktisch met houten plankenquote:
In de OP staat van jou een Momotaro, welk model is dat en hoe is die nu?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 05:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
American apparel heeft ook minder diepe v-hals shirts, maar die zijn misschien alsnog iets te diep voor je.
Sorry Bob won't fit me so i'll pass.
Dat is de 0201. Die is op zich niet zo heel veel veranderd vergeleken met de foto. Heb em daarna niet zo heel vaak meer aangehad. Broek is unsanforized. Ik heb de mijne niet gesoakt en helemaal raw gedragen ter info.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:08 schreef CklokC het volgende:
[..]
In de OP staat van jou een Momotaro, welk model is dat en hoe is die nu?
Ben vast aan het struinen voor mijn volgende dry.
Got your message apenkont ! lucky man !quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:55 schreef apenkont het volgende:
Bob! I want them for 90! Ill shoot you a message on fb
very niceeeeequote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:44 schreef rickstarr het volgende:
Tegen beter weten in wist ik dat die 28 OW niet gaat werken. Besloten om hem te ruilen voor een 29 OW. Nog maar even de Masa 1001 aan dan...
Nu 3 weken:
[ afbeelding ]
O die is wel nice geworden zo. Maar beviel die niet dat je hem niet meer aanhad?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:31 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat is de 0201. Die is op zich niet zo heel veel veranderd vergeleken met de foto. Heb em daarna niet zo heel vaak meer aangehad. Broek is unsanforized. Ik heb de mijne niet gesoakt en helemaal raw gedragen ter info.
[ link | afbeelding ]
Check paar threads terug over Denimasa of check Bob zijn facebookquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:40 schreef Sinji het volgende:
What kind of pants is that? Sorry I've been living under a rock regarding raw denim..
Iemand trouwens een idee hoe zwaar de Samurai S0500XX is die Denimio gaat restocken?
[..]
Dagje in die broek lijkt me een hel, loop je praktisch met houten planken
Met houten planken bedoel ik de 32oz natuurlijkquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:04 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Check paar threads terug over Denimasa of check Bob zijn facebook
------------------
In begin leek het een kartonnen doosNu niet meer
Wat is je hoogste oz qua wear?
Bevalt prima, het is een mooie broek van erg lekker denim, alleen draag ik al enige tijd weer bijna alleen maar smalle fits.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:54 schreef CklokC het volgende:
[..]
O die is wel nice geworden zo. Maar beviel die niet dat je hem niet meer aanhad?
Aha ok, ja deze is wel duidelijk minder small.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:49 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Bevalt prima, het is een mooie broek van erg lekker denim, alleen draag ik al enige tijd weer bijna alleen maar smalle fits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |