Inderdaad, ik ben bang dat ik ook gewoon ga toegeven. Heb weer 2 broeken bijna "af"quote:Op donderdag 11 september 2014 17:11 schreef Atta-boy het volgende:
Last post:
Bob I don't need a new pair of jeans but you make this too tempting
done, die van degrote er ook maar uit gehaald want die deed het ook nietquote:Op donderdag 11 september 2014 17:51 schreef Nezhi het volgende:
Denimasa ziet er goed uitWeet alleen niet of ik het pas, ook maar even opmeten.
Misschien een tip om trouwens de kapotte foto's van RinkeNL uit de OP te halen?
Ik heb m'n PS en pns beide snel wat opgemeten en volgens mij moet die eerste masa wel passen in 32. 31 zou misschien iets te lastig worden in de waist. Alleen weet ik niet hoeveel die zal stretchen.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:17 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
done, die van degrote er ook maar uit gehaald want die deed het ook niet
ik ga vandaag measurements vergelijken voor die nieuwe masa denk ik
Jij had een japan blue toch? Weet niet meer welk model thoughquote:Op donderdag 11 september 2014 19:19 schreef TN-FR het volgende:
boros doe die van mij er ook ff in, tevens ben ik maar eens begonnen met het dragen van mijn apc ps een jaar na aankoop.
Ow hij staat er al in, maar moet dus nog een apc ps in. Maar had het meer over pics die ik vast een keer heb gedumpt.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:45 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Jij had een japan blue toch? Weet niet meer welk model though
quote:Op donderdag 11 september 2014 20:31 schreef don-diablo het volgende:
Die apc hierboven is tof geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Geen fan. Liever een slimfit.quote:
Nice, welkom!quote:Op donderdag 11 september 2014 19:48 schreef rickstarr het volgende:
Ik lurk altijd mee in dit topic nu ook maar eens wat posten.
Draag nu een apc ns waar ongeveer één jaar aan wear in zit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb de MASA 1001 besteld bij Bob in een 28. Had hem eigenlijk niet nodig omdat ik eind september ook de pbj x denimio xx-012 binnenkrijg, maar kon hem niet laten liggen voor ¤99.
Ik heb laatst een doos met 6 gefade broeken opgeborgen, dus winnen doe ik altijdquote:Op donderdag 11 september 2014 21:45 schreef Atta-boy het volgende:
Nu zit ik al niet meer in de top 5
Hoop echt dat ik de size goed heb van die xx-012 mede omdat er verschillende size charts op internet te vinden zijn. Als de size chart van denimo klopt moet het wel passen. Heb iig met denimo afgesproken dat ze me de 'grootste' geven in de maat die ik heb gekozen.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:53 schreef Analoog het volgende:
[..]
Nice, welkom!
Heb zelf ook verschoven combs bij m'n momo, kwam geloof ik omdat ik ze aan de pijpen had opgehangen. Met m'n Dru Bones heb ik er nu geen laat meer van
Ik ga ook meedoen met de PBJ x Denimio contest, daarom deze maar even overslaan. Dacht ook dat de Masa die broken twill non selvage zou krijgen, dan had ik het wellicht nog gedaan.
Ik bedoelde eerste 5quote:Op donderdag 11 september 2014 21:54 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik heb laatst een doos met 6 gefade broeken opgeborgen, dus winnen doe ik altijd
Welkom, goeie shitquote:Op donderdag 11 september 2014 19:48 schreef rickstarr het volgende:
Ik lurk altijd mee in dit topic nu ook maar eens wat posten.
Draag nu een apc ns waar ongeveer één jaar aan wear in zit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb de MASA 1001 besteld bij Bob in een 28. Had hem eigenlijk niet nodig omdat ik eind september ook de pbj x denimio xx-012 binnenkrijg, maar kon hem niet laten liggen voor ¤99.
quote:Op donderdag 11 september 2014 21:22 schreef bokkepoot het volgende:
Net even de maten van een 2001 Denimasa met een Average Joe van nudie vergeleken.
En dat is bijna een perfecte match
Had niet anders van je verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We fear that which we cannot see
quote:Op donderdag 11 september 2014 22:18 schreef Atta-boy het volgende:
Ik bedoelde eerste 5van die denimasa
quote:Op donderdag 11 september 2014 22:19 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Had niet anders van je verwacht![]()
![]()
Moet nog maten vergelijken enzoquote:Op donderdag 11 september 2014 22:20 schreef bokkepoot het volgende:
[..]Ik moet nog antwoord krijgen via Facebook, dus sla je slag zou ik zeggen
[..]
Welke maat heb je? Wil hem best overnemen als hij mij past (en jou niet) :p :p :pquote:Op donderdag 11 september 2014 22:02 schreef rickstarr het volgende:
[..]
Hoop echt dat ik de size goed heb van die xx-012 mede omdat er verschillende size charts op internet te vinden zijn. Als de size chart van denimo klopt moet het wel passen. Heb iig met denimo afgesproken dat ze me de 'grootste' geven in de maat die ik heb gekozen.
Ben vrij skinny dus ben voor de one wash 27 gegaan. Als hij niet past en jou wel mag je hem hebben.quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:21 schreef apenkont het volgende:
[..]
Welke maat heb je? Wil hem best overnemen als hij mij past (en jou niet) :p :p :p
Hèhè weer één naar de vernietiging geholpen dus.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:42 schreef bokkepoot het volgende:
Prewash
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Compleet naar zijn grootje
[ link | afbeelding ]
Meer hier, http://s225.photobucket.c(...)brary/?sort=3&page=1
Zeker! Iets korter dan m'n armor lux shirt, maar past wel. Heb de zwarte ook besteld (in een maatje groter omdat medium er niet meer was). Maatje groter zal niet heel veel uitmaken. Wel makkelijker met wassen dan.quote:
de stof van die shirts is ook zo lekkerquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:00 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zeker! Iets korter dan m'n armor lux shirt, maar past wel. Heb de zwarte ook besteld (in een maatje groter omdat medium er niet meer was). Maatje groter zal niet heel veel uitmaken. Wel makkelijker met wassen dan.shirt steekt goed in elkaar iig.
Tofquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:17 schreef Allrounder het volgende:
Gaaf topic dit![]()
Mijn Grim Tim, inmiddels alweer bijna 2 jaar oud.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow die is echt heel mooi geworden!quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:17 schreef Allrounder het volgende:
Gaaf topic dit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cool ideaquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:30 schreef Bob_lorr het volgende:
4 different special fabrics used for tabs,
never know which is yours until you get the jeans.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Bokstyle afgeragtquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:42 schreef bokkepoot het volgende:
Prewash
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Compleet naar zijn grootje
[ link | afbeelding ]
Meer hier, http://s225.photobucket.c(...)brary/?sort=3&page=1
quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hèhè weer één naar de vernietiging geholpen dus.
Apc pns fitpic:
[ link | afbeelding ]
Combs en kneesquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:17 schreef Allrounder het volgende:
Gaaf topic dit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En weer leven in het topicquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:27 schreef xSanjay het volgende:
Pfoe
Zit flink wat leven in dit topic! Goed om al die nieuwe leden met zulke broeken te zien.
Best wel, van de achterkant is vrij weinig meer over..quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hèhè weer één naar de vernietiging geholpen dus.
Apc pns fitpic:
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:17 schreef Allrounder het volgende:
Gaaf topic dit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee ik heb een PS en een PNS. Die tweede zit tussen de PS en de NS in. De PS is aan de bovenkant teveel uitgerekt waardoor die niet meer zo fijn zit. Had achteraf (nog) een maatje kleiner kunnen nemen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:30 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Best wel, van de achterkant is vrij weinig meer over..
Je had trouwens toch al een NS?
[..]Nudie blijft
Dan zit ik in Amerikaquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:30 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Cool idea
[..]
Bokstyle afgeragt
[..]
[..]
Combs en knees+ welkom
[..]
En weer leven in het topicff meet plannen begin oktober? datumprikker eruit?
Lijkt mij een prima plan! Vond het al jammer dat de vorige meet niet doorging.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:30 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Die is dope geworden zegquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:17 schreef Allrounder het volgende:
Gaaf topic dit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben wel down voor een herkansing.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:30 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Nice lekkah shoppen daarquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:47 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Dan zit ik in Amerika![]()
Hoewel dat ook zo slecht nog niet is
En de RRL store checken lijkt me.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:19 schreef Atta-boy het volgende:
Ben in November weer terug.
Ja wil zeker bij BiG kijken, niet van plan iets nieuws te kopen qua denim. Dan zou ik liever die nieuwe masa kopen denk ik.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
En de RRL store checken lijkt me.
Die komt op het lijstjequote:Op zaterdag 13 september 2014 11:48 schreef kipknots het volgende:
[..]![]()
Zit ook vlakbij BiG.
Vergeet ook niet cheesecake te eten bij Junior's in Brooklyn.
Klopt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:24 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Tofhet is een finne fit alleen de zakken zijn rete klein imo.
Same here.quote:Op zondag 14 september 2014 21:13 schreef Pedroo het volgende:
Bob, I've sent you a message via Facebook.
Check die size chart. Bob zei dat ze 1 maat stretchen. (model 1001)quote:Op zondag 14 september 2014 22:56 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Same here.
Ik twijfel nog over de maat, denk dat tagged 28 momo 0702 me het beste fit al zou die wel 1 size ruimer in de waist mogen zijn. Dan moet ik denk ik voor de slim straight gaan voor een vergelijkbaar model. Alleen twijfel ik over de maat.
quote:Op maandag 15 september 2014 21:44 schreef Atta-boy het volgende:
Nice idd.
En weer Indo al helemaal![]()
Ga je daar nog iets kopen qua denim?
Heb de denimasa besteld trouwens
Welke maat?quote:Op maandag 15 september 2014 16:26 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Iemand interesse in: http://oldblueco.net/index.php?act=detail&id=125 mag weg voor 75 excl
Hehe, ja heel de maand novemberquote:Op maandag 15 september 2014 21:44 schreef Atta-boy het volgende:
Nice idd.
En weer Indo al helemaal![]()
Ga je daar nog iets kopen qua denim?
Heb de denimasa besteld trouwens
Size 32quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |