proost, ik doe met je meequote:
Aww!quote:Op donderdag 11 september 2014 17:42 schreef kwakz0r het volgende:
Zo!
Ik wil naar de film of uit etenmaar als vriendje om kwart voor acht thuis is denk ik dat dat gevoel wel al over is.
Hij had gisteren wel heel lief "hoera je hebt verlof" bloemen meegenomen voor me!
morgen hebben we repetitie, en dan een druk weekend en een redelijk drukke week (laatste zingproject, ziekenhuis, bv curusuavond, bezoekjes en afspraken). dus ik weet gewoon dat ik me even in moet houdenquote:Op donderdag 11 september 2014 17:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Aww!
En anders lekker morgen gaan?
ik vraag me af of ik op tijd over kan stappen. If so, dan krijg ik hem van FBTO, if not, dan moet ik hem kopen. mjah, de spullen los kopen is goedkoper dan het kraampakket kopen, de helft heb ik toch niet nodig ((poli)klinische bevalling)quote:Op donderdag 11 september 2014 18:24 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben niet aanvullend verzekerd dus moet zelf mijn kraampakket kopen/bestellen. kan met korting bij natalis, maar vroeg me af of je de hema kadootjes er ook bij krijgt als je bij hun gewoon een kraampakket bestelt *gaat op onderzoek uit*
mja, ik beval ook in het ziekenhuis maar moet wel al die meuk in huis halen...quote:Op donderdag 11 september 2014 18:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik vraag me af of ik op tijd over kan stappen. If so, dan krijg ik hem van FBTO, if not, dan moet ik hem kopen. mjah, de spullen los kopen is goedkoper dan het kraampakket kopen, de helft heb ik toch niet nodig ((poli)klinische bevalling)
Krijg je chef Martin?quote:Op donderdag 11 september 2014 18:00 schreef Cholula het volgende:
SQ heeft verlof! En las ik het nou goed, vond je het snel gaan? Dan heb je het over je laatste werkdag of over je zwangerschap?
Voor de mensen met verstand van voeding: ik heb het vermoeden dat het eten wat ik hier voorgeschoteld krijg redelijk vitamineloos is (lees de groentes zijn zover door gekookt dat je ook zonder tanden ze met gemak door kan slikken).
Haal ik dan voldoende vitamines uit fruit of is het verstandig om, naast mijn dagelijkse multivitamine, er één extra te nemen?
*even een standaard checklist erbij gezocht* http://www.oudersvannu.nl(...)ecklist-kraampakket/quote:Op donderdag 11 september 2014 18:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mja, ik beval ook in het ziekenhuis maar moet wel al die meuk in huis halen...
ik heb inmiddels 4 pakken kraamverband van collega's gekregen (quote:Op donderdag 11 september 2014 18:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
*even een standaard checklist erbij gezocht* http://www.oudersvannu.nl(...)ecklist-kraampakket/
watten, gaasjes, thermometer en desinfecterende zeep: heb ik standaard in huis. een flesje alcohol kost nog geen twee euro, een navelklemmetje heb ik niet nodig. een gewone onderbroek voldoet prima na de eerste dag voor het kraamverband. Heb ik alleen een onderlegger nodig uit het pakket. Ze kunnen m'n rug op, daar ga ik geen pakket voor kopen
volgens mij voor wassen van mij evt. en voor vullen van het badje. de emmers hier zijn niet bepaald schoon, dus ik neem wel even wat mee...quote:Op donderdag 11 september 2014 18:55 schreef DJMO het volgende:
Waar heb je schone emmers voor nodigHet is niet alsof ik mijn huishoudemmers vuil wegzet. Of zijn ze nodig voor een thuisbevalling??
De bedbodem van mijn bed is in hoogte verstelbaar, die zet ik tegen die tijd op z'n hoogst > geen klossen nodigKan me de bevalling van Jan nog goed herinneren .. had toen een bed met een voor paneel en achterpaneel uit één stuk. dus klossen ging niet. Hebben we toen gewoon een paar tuintegels onder het bed gefrot..
![]()
Baby slaapt (het eerste jaar) op mijn kamer dus daar staat ook de commode en de luieremmer (kan ook kraamverband in).
ik heb geen tummytub, alleen een badjequote:Op donderdag 11 september 2014 19:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb geen emmer nodig gehad, vullen vh bad deed ze met de tummytub, en douchen kon ik zelf.
spoelkannetje, een litermaatje vd action is voldoende, en uiteindelijk heb ik telkens onder de douche. gespoeld want dat spoelen met fles/kan was niks voor mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |