is niet boswachter genoeg voor susterenquote:Op donderdag 11 september 2014 16:05 schreef Chai het volgende:
Ik zou Susteren even dmen om je te laten informeren
9/10 zou dragen.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:06 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom reageren jullie niet op het pak
quote:Op donderdag 11 september 2014 16:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wooowwww zo grappig deze XD hahaahaaahh fucking originele grappen altijd
quote:
Zo pakkend was het niet..quote:Op donderdag 11 september 2014 16:06 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom reageren jullie niet op het pak
Zou donkerblauw of grijs doen. Wel egaal ja.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan toch beter voor iets 'simpelers' gaan. Streep ruitje enzo niet doen
sowieso, mensen met zo'n clownspakquote:Op donderdag 11 september 2014 16:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zou donkerblauw of grijs doen. Wel egaal ja.
zou die faggot uit US dragen.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:09 schreef Chai het volgende:
En voor de casual friday
[ afbeelding ]
Jij mag niet mee shoppenquote:Op donderdag 11 september 2014 16:09 schreef Chai het volgende:
En voor de casual friday
[ afbeelding ]
Zwart u wot m8quote:Op donderdag 11 september 2014 16:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
sowieso, mensen met zo'n clownspak![]()
Effe en zwarhhht
Clown 2.0quote:Op donderdag 11 september 2014 16:09 schreef Chai het volgende:
En voor de casual friday
[ afbeelding ]
Ja met zwart hemd en das zeker ook nog.quote:
Kan opzich nog best mooi zijn als je daar een figuur voor hebt.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja met zwart hemd en das zeker ook nog.
Ben er niet van gecharmeerd. Zwarte pakken vind ik meer iets voor 's avonds ook.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan opzich nog best mooi zijn als je daar een figuur voor hebt.
Voor vampieren.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ben er niet van gecharmeerd. Zwarte pakken vind ik meer iets voor 's avonds ook.
Meer iets als je begrafenisondernemer bentquote:Op donderdag 11 september 2014 16:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ben er niet van gecharmeerd. Zwarte pakken vind ik meer iets voor 's avonds ook.
Ik ben niet gebonden aan tijd, ik ben omega.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Koop lekker een carnavals pak dan joh.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Meer iets als je begrafenisondernemer bent
Moest ook aan Genee en Gijp denken.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Meer iets als je begrafenisondernemer bent
Hier zal de kledingsponsor blij mee zijnquote:Op donderdag 11 september 2014 16:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Moest ook aan Genee en Gijp denken.
Neen nog niet... Heeft geen drastische haast, haar ''oude'' doet het nog.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:28 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Al een laptop besteld?
Nee, best nietquote:Op donderdag 11 september 2014 16:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neen nog niet... Heeft geen drastische haast, haar ''oude'' doet het nog.
Kwam alleen laatst rook uit, dus vandaar dat ze op zoek is naar een nieuwe. Lijkt daardoor niet lang nog te zullen duren denk ik
Niet? Watdan??quote:Op donderdag 11 september 2014 16:38 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Nee, best niet
Kzou hem niet meer aanzetten ook trouwens.
Stuur haar een dmquote:Op donderdag 11 september 2014 16:43 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Mijn broer werkt bij CoolBleu, zou wel een deal kunnen maken mocht je interesse hebben.
Wat voor deal?quote:Op donderdag 11 september 2014 16:43 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Mijn broer werkt bij CoolBlue, zou wel een deal kunnen maken mocht je interesse hebben.
En wanneer heb je haar voor het laatst gesproken?quote:Op donderdag 11 september 2014 16:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat voor deal?
Maar ze heeft dat ding na dat roken gewoon nog aangehad hoor, dit is al een week geleden ofzo.
Zal wel meevallen dan.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat voor deal?
Maar ze heeft dat ding na dat roken gewoon nog aangehad hoor, dit is al een week geleden ofzo.
Anticlimax.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:48 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Zal wel meevallen dan.
Nouja korting, waarschijnlijk aan inkoopprijs ofzo.
Zo netquote:Op donderdag 11 september 2014 16:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En wanneer heb je haar voor het laatst gesproken?
Oke nice. Maar die korting is toch vaak maar 10% ofzo?quote:Op donderdag 11 september 2014 16:48 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Zal wel meevallen dan.
Nouja korting, waarschijnlijk aan inkoopprijs ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |