weet het wel zeker na zijn studie: https://www.werk.nl/werk_nl/werknemer/uitkering-aanvragenquote:Op donderdag 11 september 2014 16:40 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Is misschien nog nuttiger dan groepswerk op het HBO.
Ja, waarom niet. Het wordt tijd dat we als jonge generatie allochtonen de fabriekshallen beetje bij beetje gaan ontgroeien en wat tredes hoger komen op die ladder. Deze opleiding is een beginnetje in die richting. Ik moet alleen nog wel wat meer curriculaire activiteiten gaan ontplooien naast het goedkope arbeid en school waar mijn leven nu uit bestaat, anders blijft mijn netwerk beperkt tot wat schoolmaten en familie. Dat moeten we niet hebben voor de lange termijn, dus dat staat ook op de agenda.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:01 schreef roodborst het volgende:
[..]Mensen die dit leuk vinden om te doen.
Lekker op tijd als je al in je 3 jaar zit.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:41 schreef Vergo_Kaido het volgende:
[..]
Ja, waarom niet. Het wordt tijd dat we als jonge generatie allochtonen de fabriekshallen beetje bij beetje gaan ontgroeien en wat tredes hoger komen op die ladder. Deze opleiding is een beginnetje in die richting. Ik moet alleen nog wel wat meer curriculaire activiteiten gaan ontplooien naast mijn wat goedkope arbeid en school, anders blijft mijn netwerk beperkt tot wat schoolmaten en familie. Dat moeten we niet hebben voor de lange termijn, dus dat staat ook op de agenda.
De toekomst zal dat uitwijzen maar zonder slag of stoot beland ik niet in de sociale zekerheid. Mijn trots en werklust is daar momenteel te groot voor, dus men zal die muur eerst moeten afbreken, voordat ik daartoe over ga.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:41 schreef r0dawa het volgende:
[..]
weet het wel zeker na zijn studie: https://www.werk.nl/werk_nl/werknemer/uitkering-aanvragen
alsjeblieft ts
Ja, heb je zeker gelijk in, maar beter laat dan nooit.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekker op tijd als je al in je 3 jaar zit.
quote:Op donderdag 11 september 2014 16:43 schreef Vergo_Kaido het volgende:
[..]
De toekomst zal dat uitwijzen maar zonder slag of stoot beland ik niet in de sociale zekerheid. Mijn trots en werklust is daar momenteel te groot voor, dus men zal die muur eerst moeten afbreken, voordat ik daartoe over ga.
Nee, we doen het gewoon op een nette manier bespreken.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:03 schreef 44rdbei het volgende:
Ik zou het inderdaad op dezelfde toon tegen hem vertellen als in de OP.![]()
Jij was er niet, ze hebben dus beslissingen zonder je moeten maken.
Misschien hebben ze zich niet bedacht dat het werk misschien niet eerlijk is verdeeld.
Gelijk hoog van de toren blazen dit dat.
Ik weet niet hoeveel werk het is maar zoiets heb ik ook wel eens gedaan in een project groep. Als iemand niet komt opdagen mag die ook mooi extra werk verrichten.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:31 schreef Vergo_Kaido het volgende:
[..]
Heel soms wel (ik ben per periode wel eens 1 keer afwezig tijdens een geplande afspraak). Ik had verder een goed excuses voor mijn afwezigheid, maar daar misbruik van maken door gewoon even hopsakee 50% van het werk op mijn bordje te gooien, niet acceptabel.
Het is al opgelost. We hebben het vandaag wat evenwichtiger verdeeld.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:30 schreef Zapata het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel werk het is maar zoiets heb ik ook wel eens gedaan in een project groep. Als iemand niet komt opdagen mag die ook mooi extra werk verrichten.
Ik ben ook een paar uur kwijt met overleg en reistijd etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |