HBO anno 2014quote:Op donderdag 11 september 2014 15:58 schreef Vergo_Kaido het volgende:
een meid dat haar mond nooit wil open doen als ze benadeeld wordt.
Hij zat zelf achter zijn consolequote:Op donderdag 11 september 2014 16:01 schreef Scuidward het volgende:
Waarom was je niet bij de vergadering?
Ik moet een tentamen herkansen uit het tweede jaar en heb wat colleges nodig om de stof naar boven te halen, vandaar.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:01 schreef Scuidward het volgende:
Waarom was je niet bij de vergadering?
Ja, ik weet het. Ik kan daar niet tegen. Mijn motto is eerlijk verdelen maar men loopt over je heen als je niet van je laat horen. Verdomme.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:02 schreef Rezania het volgende:
Hbo doen en dan klagen over projecten.Gozer, wat had je verwacht dan?
Ik spreid die handel liever over 6/7 weken in plaats van dat ik alles in de laatste 2 weken ga doen.quote:
Ahja, klinkt valide. Wel dom om de vergadering dan op een voor jou ongunstig tijdstip te plannen.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:02 schreef Vergo_Kaido het volgende:
[..]
Ik moet een tentamen herkansen uit het tweede jaar en heb wat colleges nodig om de stof naar boven te halen, vandaar.
Ja, dat zal wat worden als groentje.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:01 schreef Jeroen_Houben het volgende:
Wacht maar tot je echt gaat werken knul.
niet 6 weken wegzuipen en de laatste dag knallenquote:Op donderdag 11 september 2014 16:04 schreef Vergo_Kaido het volgende:
[..]
Ik spreid die handel liever over 6/7 weken in plaats van dat ik alles in de laatste 2 weken ga doen.
Moest je maar aanwezig zijn hè.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:03 schreef Vergo_Kaido het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Ik kan daar niet tegen. Mijn motto is eerlijk verdelen maar men loopt over je heen als je niet van je laat horen. Verdomme.
Inderdaad, maar verplicht. Hopelijk wordt het wat minder in de toekomst voor de mensen die hun opleiding aan een hbo-instituut gaan volgen.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:04 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ahja, klinkt valide. Wel dom om de vergadering dan op een voor jou ongunstig tijdstip te plannen.
Heb zelf ook een hekel aan groepswerk, maar dat kon ik verwachten.
Snap het ook niet, ik wil later gewoon een goede accountant die mijn bonnetjes van het bordeel declareert.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:06 schreef Vergo_Kaido het volgende:
[..]
Inderdaad, maar verplicht. Hopelijk wordt het ooit wat minder in de toekomst voor de komende mensen die hun opleiding aan een hbo-instituut gaan volgen.
Ja, wel een punt, maar een aantal dingen gaan voor.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moest je maar aanwezig zijn hè.
Dan moet je ook niet zeiken.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:07 schreef Vergo_Kaido het volgende:
Ja, wel een punt, maar een aantal dingen gaan voor.
Het lijk haast wel het echte leven.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:03 schreef Vergo_Kaido het volgende:
Ja, ik weet het. Ik kan daar niet tegen. Mijn motto is eerlijk verdelen maar men loopt over je heen als je niet van je laat horen. Verdomme.
Bij mij willen ze altijd hun mond open doenquote:Op donderdag 11 september 2014 15:58 schreef Vergo_Kaido het volgende:
een meid dat haar mond nooit wil open doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |