HBO anno 2014quote:Op donderdag 11 september 2014 15:58 schreef Vergo_Kaido het volgende:
een meid dat haar mond nooit wil open doen als ze benadeeld wordt.
Hij zat zelf achter zijn consolequote:Op donderdag 11 september 2014 16:01 schreef Scuidward het volgende:
Waarom was je niet bij de vergadering?
Ik moet een tentamen herkansen uit het tweede jaar en heb wat colleges nodig om de stof naar boven te halen, vandaar.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:01 schreef Scuidward het volgende:
Ja, ik weet het. Ik kan daar niet tegen. Mijn motto is eerlijk verdelen maar men loopt over je heen als je niet van je laat horen. Verdomme.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:02 schreef Rezania het volgende:
Hbo doen en dan klagen over projecten.Gozer, wat had je verwacht dan?
Ik spreid die handel liever over 6/7 weken in plaats van dat ik alles in de laatste 2 weken ga doen.quote:
Ahja, klinkt valide. Wel dom om de vergadering dan op een voor jou ongunstig tijdstip te plannen.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:02 schreef Vergo_Kaido het volgende:
[..]
Ik moet een tentamen herkansen uit het tweede jaar en heb wat colleges nodig om de stof naar boven te halen, vandaar.
Ja, dat zal wat worden als groentje.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:01 schreef Jeroen_Houben het volgende:
Wacht maar tot je echt gaat werken knul.
niet 6 weken wegzuipen en de laatste dag knallenquote:Op donderdag 11 september 2014 16:04 schreef Vergo_Kaido het volgende:
[..]
Ik spreid die handel liever over 6/7 weken in plaats van dat ik alles in de laatste 2 weken ga doen.
Moest je maar aanwezig zijn hè.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:03 schreef Vergo_Kaido het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Ik kan daar niet tegen. Mijn motto is eerlijk verdelen maar men loopt over je heen als je niet van je laat horen. Verdomme.
Inderdaad, maar verplicht. Hopelijk wordt het wat minder in de toekomst voor de mensen die hun opleiding aan een hbo-instituut gaan volgen.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:04 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ahja, klinkt valide. Wel dom om de vergadering dan op een voor jou ongunstig tijdstip te plannen.
Heb zelf ook een hekel aan groepswerk, maar dat kon ik verwachten.
Snap het ook niet, ik wil later gewoon een goede accountant die mijn bonnetjes van het bordeel declareert.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:06 schreef Vergo_Kaido het volgende:
[..]
Inderdaad, maar verplicht. Hopelijk wordt het ooit wat minder in de toekomst voor de komende mensen die hun opleiding aan een hbo-instituut gaan volgen.
Ja, wel een punt, maar een aantal dingen gaan voor.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moest je maar aanwezig zijn hè.
Dan moet je ook niet zeiken.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:07 schreef Vergo_Kaido het volgende:
Ja, wel een punt, maar een aantal dingen gaan voor.
Het lijk haast wel het echte leven.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:03 schreef Vergo_Kaido het volgende:
Ja, ik weet het. Ik kan daar niet tegen. Mijn motto is eerlijk verdelen maar men loopt over je heen als je niet van je laat horen. Verdomme.
Bij mij willen ze altijd hun mond open doenquote:Op donderdag 11 september 2014 15:58 schreef Vergo_Kaido het volgende:
een meid dat haar mond nooit wil open doen
Ik heb afgelopen zomer als losser gewerkt in een magazijn. Daardoor wel meer motivatie gekregen want tot je 67ste (waarschijnlijk 70 in mijn geval) loswerkzaamheden doen is mijn doodsvonnis.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:07 schreef 44rdbei het volgende:
gelukkig ben ik gewoon pallets gaan sorteren
Damn, scherp eend.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:08 schreef eend112 het volgende:
[..]
Bij mij willen ze altijd hun mond open doen
ik las loserquote:Op donderdag 11 september 2014 16:08 schreef Vergo_Kaido het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zomer als losser gewerkt in een magazijn. Daardoor wel meer motivatie gekregen want tot je 67ste (waarschijnlijk 70 in mijn geval) loswerkzaamheden doen is mijn doodsvonnis.
Ik heb weinig ervaring met het echte leven. Jeugd zullen we maar zeggen. Wel tal van bijbanen gehad, maar het echte werk, nee, dat niet.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:07 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Het lijk haast wel het echte leven.
Je moet het maar treffen met zo'n groepquote:
in het 'echte leven' heb ik dit soort problemen nooit gehad hoor.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:07 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Het lijk haast wel het echte leven.
Ja, maar men wil op hun luie gat gaan zitten terwijl anderen alles moet gaan maken. Morgen aanspreken die handel.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
Je moet het maar treffen met zo'n groep
Beter als iedereen gewoon zijn deel thuis maakt en verder zn bek houdt en doet alsof er een super samenwerking is geweest m
Met zo'n houding zou ik je dan ook gewoon naaien.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:07 schreef Vergo_Kaido het volgende:
[..]
Ja, wel een punt, maar een aantal dingen gaan voor.
Allochtoon, maar dat is geen excuses voor die fout. Je wilt niet weten hoe vaak ik kritiek heb gehad op dat soort 'foutjes'. Wel stevige vorderingen gemaakt in de Nederlandse taal de laatste 3/4 jaar, voornamelijk omdat ik veel romans ben gaan lezen op advies van een docent en ook nog een aantal uren bijles per week ben gaan volgen, maar het moet beter. Dat komt goed. Over 2 jaar zal mijn Nederlandse spreekvaardigheid/taal top zijn. Dat is een persoonlijke doelstelling, anders geraak ik nergens.quote:
Ja, het is makkelijk misbruik maken als iemand afwezig is, maar hier is het laatste woord niet over gesproken. Maar goed, volgende keren die afspraken zo plannen, dat het iedereen uitkomt. Projectonderwijs:quote:Op donderdag 11 september 2014 16:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Met zo'n houding zou ik je dan ook gewoon naaien.
Ik weet niet. Ik had net als mijn zusje net iets beter mijn best moeten doen, dan had ik misschien aan de uni kunnen starten, maar mijn taalvaardigheid zat nog niet heel lang geleden op een laag pitje net zoals meer vaardigheden, dus dat feestje ging niet door. Ik ben pas de laatste 2/3 jaar gaan groeien naar een acceptabel niveau voor iemand van mijn leeftijd. Maakt verder niet uit. Ik maak gewoon deze opleiding binnen 2/2,5 jaar af, en over een jaar zullen we eens gaan beginnen met het maken van keuzes voor de toekomst na deze opleiding.quote:
Heel soms wel (ik ben per periode wel eens 1 keer afwezig tijdens een geplande afspraak). Ik had verder een goed excuses voor mijn afwezigheid, maar daar misbruik van maken door gewoon even hopsakee 50% van het werk op mijn bordje te gooien, niet acceptabel.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:23 schreef Zapata het volgende:
jij bent zo'n lul die niet aanwezig is bij afspraken dus. En zeker ook niet eens even doorgegeven?
Een echte alpha male hadden ze dit niet geflikt bij afwezigheid.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:31 schreef Vergo_Kaido het volgende:
[..]
Heel soms wel (ik ben per periode wel eens 1 keer afwezig tijdens een geplande afspraak). Ik had verder een goed excuses voor mijn afwezigheid, maar daar misbruik van maken door gewoon even hopsakee 50% van het werk op mijn bordje te gooien, niet acceptabel.
Helaas. Ik heb wel gefaald op 11 september 2014, maar morgen gaan we het proberen om te draaien.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Een echte alpha male hadden ze dit niet geflikt bij afwezigheid.
Faal.
Nog altijd beter dan het gemiddelde niveau in KLB.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:15 schreef Vergo_Kaido het volgende:
[..]
Allochtoon, maar dat is geen excuses voor die fout. Je wilt niet weten hoe vaak ik kritiek heb gehad op dat soort 'foutjes'. Wel stevige vorderingen gemaakt in de Nederlandse taal de laatste 3/4 jaar, voornamelijk omdat ik veel romans ben gaan lezen op advies van een docent en ook nog een aantal uren bijles per week ben gaan volgen, maar het moet beter. Dat komt goed. Over 2 jaar zal mijn Nederlandse spreekvaardigheid/taal top zijn. Dat is een persoonlijke doelstelling, anders geraak ik nergens.
Mooi, dat geeft mij de benodigde motivatie om het naar een hoger niveau te tillen.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:33 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan het gemiddelde niveau in KLB.
En proost, opdat je vele Fok! leden op sleeptouw mag nemen.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:34 schreef Vergo_Kaido het volgende:
[..]
Mooi, dat geeft mij de benodigde motivatie om het naar een hoger niveau te tillen.
Proost kerel. Doe mij maar een bak koffie. Zwart aub.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:35 schreef hottentot het volgende:
[..]
En proost, opdat je vele Fok! leden op sleeptouw mag nemen.
Staat over 10 minuten voor je klaar, tot straks.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:36 schreef Vergo_Kaido het volgende:
[..]
Proost kerel. Doe mij maar een bak koffie. Zwart aub.
Bedankt.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:38 schreef hottentot het volgende:
[..]
Staat over 10 minuten voor je klaar, tot straks.
zat met mmij in de shop jonkoquote:Op donderdag 11 september 2014 16:01 schreef Scuidward het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |