Dat een volume op 100 kan betekend niet dat het technisch verantwoord is om te doen. Stukje zelfinzicht mag je toch ook nog wel verwachten.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:29 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Nee maar je snapt mijn standpunt toch wel? Dit is ongeveer te vergelijken met speakers kopen die ontploffen als je het volume op 100 zet.
TS is Amerikaans staatburger?quote:Op donderdag 11 september 2014 15:30 schreef Etcetera het volgende:
TS is iemand die een kat in de afwasmachine stopt 'want er staat niet in de gebruiksaanwijzing van de afwasmachine dat dat niet kan'.
Nou, dan mag je gaan sparen nu.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:38 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Jawel. Begint het vooroordelen nu ook nog? Ik moet alles zelf betalen.
Ook de revisie van de automaat?quote:Op donderdag 11 september 2014 15:38 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Jawel. Begint het vooroordelen nu ook nog? Ik moet alles zelf betalen.
Jawel hoor... Als je het gaspedaal in de vloer trapt. Iets dat je niet moet doen met een koud blok.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:51 schreef kovenant het volgende:
een automaat schakelt ook niet pas na 7000 toeren
Ja, klopt. Wanneer je speakers koopt kan je verwachten dat je volume 100 kan zetten zonder dat ze ontploffen. Echter, wanneer je ergens in een antiekwinkel speakers van een B-merk die bijna uit elkaar vallen koopt moet je je erop voorbereiden dat ze al bij volume 30 ontploffen.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:29 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Nee maar je snapt mijn standpunt toch wel? Dit is ongeveer te vergelijken met speakers kopen die ontploffen als je het volume op 100 zet.
quote:Op donderdag 11 september 2014 14:19 schreef slacKard.x het volgende:
Als ik vol gas optrek hoort hij normaal pas te schakelen bij 7000rpm, nu lijkt het wel alsof hij in zijn 3 op trekt en niet verder komt dan 2500rpm, zelfs niet als ik 120+kmpu rijdt vol gas.. Ook staat er in de dashboard display "Automatisch schakelen bevestigen". Wat kan ik hieraan doen? De sportstand werkt ook niet meer.. Ik denk dat ik gewoon iets verkeerds heb ingedrukt ofzo maar ik zou niet weten wat. Ik zie verder ook alle lampjes branden van de automaat (P, R, N, D, 1, 2, 3) terwijl alleen de D zou moeten branden volgens mij.
quote:Op donderdag 11 september 2014 15:09 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Automaat niveau controleren, daarna uitlezen op fouten.
Ja, want hij gaat in noodloop als alles in orde isquote:Op donderdag 11 september 2014 18:33 schreef slacKard.x het volgende:
Hij staat in noodloop ben ik achtergekomen, zal wel meevallen dus.
Jij bent echt een debiel.quote:Op donderdag 11 september 2014 18:33 schreef slacKard.x het volgende:
Als jullie zo dom pessimistisch lopen te zeiken post ik lekker helemaal niks, alleen de mensen die me hebben geholpen.quote:Op donderdag 11 september 2014 18:56 schreef Sounddragon het volgende:
Als TS een vent is, post hij hier ook wat hij gesloopt heeft achteraf..
En noodloop op een bakstoring is meestal niet best. En bakrevisies voor een automatenbak beginnen bij een kleine 2K¤.
Het zal je kind maar wezen. Papa en mama waren beter af geweest als ze Klaas Vollegaas gewoon een rag polootje hadden gegeven van 1500¤.
Aan wie probeer je nou iets te bewijzen? Of denk je dat dit stoer over komt of zo?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:04 schreef slacKard.x het volgende:
Ik ga er zometeen gewoon weer mee rijden, uiteraard vol gas
weet je wel wat noodloop betekent?quote:Op donderdag 11 september 2014 18:33 schreef slacKard.x het volgende:
Gewoon op 'Bevestigen' klikken en weer gaanquote:Op donderdag 11 september 2014 16:47 schreef slacKard.x het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als de motor en bak goed warm zijn is dat niet zo'n probleem hoor, dus eerst zo'n 20 kilometer beetje rustig.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:04 schreef slacKard.x het volgende:
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:04 schreef slacKard.x het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |