Verschoon je inmiddels wel zelf je eigen ondergoed of heb je daar advies van de zeeman voor nodig?quote:Op donderdag 11 september 2014 15:23 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Had ik kunnen weten dat er daar gevolgen voor zijn? Als dat echt zo slecht was geweest had de dealer ons daar toch wel van te voren voor gewaarschuwd?
Iets met gezond verstand.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:23 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Had ik kunnen weten dat er daar gevolgen voor zijn? Als dat echt zo slecht was geweest had de dealer ons daar toch wel van te voren voor gewaarschuwd?
Je was erbij toen hij gekocht werd? Je papa heeft je eerst meegenomen naar de dealer voordat je de eerste keer ermee weg mocht? Wat heeft de dealer ermee te maken? Overigens staat het ongetwijfeld in het handleidingsboekje.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:23 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Het is toch van de zotte dat als ik graag vol gas wil optrekken dat ik dan kans heb dat m'n auto daarvan naar de klote gaatquote:Op donderdag 11 september 2014 15:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Logisch nadenken is inderdaad niet voor iedereen weggelegd.
Nee, dat is redelijk normaal.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:26 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Het is toch van de zotte dat als ik graag vol gas wil optrekken dat ik dan kans heb dat m'n auto daarvan naar de klote gaat
Vast. Maar dat geeft niet. Hebben wij ons lolletje ook weer gehadquote:Op donderdag 11 september 2014 15:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Iets zegt me dat dit een troltopic is.
Nou dan moet er voor mensen zoals ik een begrenzer op. Met m'n tomos doe ik het ook altijd zelfs als ie helemaal koud is en die trekt het wel gewoonquote:
Zelfs je Tomos doet niet lang aan die gein mee.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:28 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Nou dan moet er voor mensen zoals ik een begrenzer op. Met m'n tomos doe ik het ook altijd zelfs als ie helemaal koud is en die trekt het wel gewoon
Je kunt jezelf niet in de hand houden?quote:Op donderdag 11 september 2014 15:28 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Nou dan moet er voor mensen zoals ik een begrenzer op. Met m'n tomos doe ik het ook altijd zelfs als ie helemaal koud is en die trekt het wel gewoon
Nee maar je snapt mijn standpunt toch wel? Dit is ongeveer te vergelijken met speakers kopen die ontploffen als je het volume op 100 zet.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Je kunt jezelf niet in de hand houden?
Dan moet je gewoon geen auto rijden, of zorgen dat je spaarvarken goed vol zit.
in 9 van de 10 gevallen gebeurt dit ook bij speakers.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:29 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Nee maar je snapt mijn standpunt toch wel? Dit is ongeveer te vergelijken met speakers kopen die ontploffen als je het volume op 100 zet.
Jij bent echt simpel.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:23 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo? Dat niet doen is toch ook een kwestie van logisch nadenken. Dus je bevestigt alleen nog maar meer mijn standpunt, want die van jou snap ik inderdaad helemaal niet.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:29 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Nee maar je snapt mijn standpunt toch wel? Dit is ongeveer te vergelijken met speakers kopen die ontploffen als je het volume op 100 zet.
Nou nee. De wereld hoeft zich niet te wapenen tegen zoveel stupiditeit.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:28 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Nou dan moet er voor mensen zoals ik een begrenzer op.
Tijdens m'n rijlessen trok ik nooit zo hard op, vond m'n instructeur zonde van de benzine.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:35 schreef Etcetera het volgende:
Hoe de fuck heb jij een rijbewijs gehaald TS? Of beter nog, waarom ben je nog geen slachtoffer geworden van een Darwin-award?
Je betaalt zelf zeker geen benzine.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:36 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Tijdens m'n rijlessen trok ik nooit zo hard op, vond m'n instructeur zonde van de benzine.
Jawel. Begint het vooroordelen nu ook nog? Ik moet alles zelf betalen.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je betaalt zelf zeker geen benzine.
Ooooh geloof me, mijn vooroordelen zijn allang bevestigd door je vorige posts.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:38 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Jawel. Begint het vooroordelen nu ook nog? Ik moet alles zelf betalen.
quote:Op donderdag 11 september 2014 15:29 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |