He lamlul anders ga je janken dat je je 3 cm niet meer omhoog krijgt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
En dan niet meer kunnen komen in een kutje.
[..]
Jij praat die gozer een death grip aan...quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:27 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
He lamlul anders ga je janken dat je je 3 cm niet meer omhoog krijgt.
da ken niequote:Op zaterdag 13 september 2014 10:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je hebt al het mooie eraf geneukt in de eerste weken.
Echt hoor :squote:Op zaterdag 13 september 2014 10:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik hou niet van druggebruikers in mn buurt![]()
Srs, no joke
Heb hem 3 keer gelezen voordat ik het herinnerdequote:Op zaterdag 13 september 2014 00:12 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Heb je een BLAUWtje gelopen? Heb je em? Blauw.
Grapje vriend. Komt wel goed.
[ afbeelding ]
ik dacht dat we vrienden waren Klokovquote:Op zaterdag 13 september 2014 11:33 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb hem 3 keer gelezen voordat ik het herinnerde
Vriend, dat zijn we ook. Was alleen even vergeten dat ze blauw haar. Dacht dat ze het ondertussen wel roze of groen zou hebben geverfd.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:35 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik dacht dat we vrienden waren Klokov
Dat had ik ook wel verwacht maar nee, nog geen veranderingen in dat opzicht.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vriend, dat zijn we ook. Was alleen even vergeten dat ze blauw haar. Dacht dat ze het ondertussen wel roze of groen zou hebben geverfd.
Gwn no fap vriendquote:Op zaterdag 13 september 2014 11:38 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel verwacht maar nee, nog geen veranderingen in dat opzicht.
Dima kan je mij je pua skills leren? Moet nu wel weer ff pussy pullen.
Geen blauwe haren meer?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:37 schreef no1uknow het volgende:
hoi allemaal, ik ben van m'n oneitis af, awesome, troost me.
Maar wel beter dan geen seksquote:
Nu klinkt het alsof ik iedere vrijdag tm zondagavond compleet koekoek benquote:Op zaterdag 13 september 2014 10:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik hou niet van druggebruikers in mn buurt![]()
Srs, no joke
Ik snap hem nu pas na deze post.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:33 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb hem 3 keer gelezen voordat ik het herinnerde
ja maar zij werd verliefd, ik was het niet, kon niet de schijn ophouden, overactief geweten enzquote:
Je hebt goed gehandeld Sander, ik ben trots op je.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja maar zij werd verliefd, ik was het niet, kon niet de schijn ophouden, overactief geweten enz
Haha, die ChesterPrry lurkt hier ook nog gewoon. En maar afgeven op ons 'gymmertjes'.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:21 schreef Dimachaerus het volgende:
Die users in dit FoBo.![]()
![]()
Fotoboek van Elkabee
quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb die chick al gevonden; http://instagram.com/katyhearnfit Alleen jammer dat ze niet kan squatten; http://instagram.com/p/ssIpVLKUcv/?modal=true
Yatsquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:21 schreef Dimachaerus het volgende:
Die users in dit FoBo.![]()
![]()
Fotoboek van Elkabee
Netjes hoor. Toch niet het kutsmoesje 'het ligt niet aan jou maar aan mij ' gebruikt?quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja maar zij werd verliefd, ik was het niet, kon niet de schijn ophouden, overactief geweten enz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |