abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 11 september 2014 @ 10:37:29 #1
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_144414543


It is the era of an Old Horde, forged with steel rather than fel blood. A union of great orc clans, the Iron Horde, tramples the planet Draenor beneath terrifying war machines. Azeroth falls next. Worlds uncounted will follow.

You must mount a desperate charge on Draenor – savage home of orcs and adopted bastion of stoic draenei – at this pivotal moment. Your allies are legends from across time; your fortress a foothold in an alien land. Lead the armies of one world against another…before the future itself is unmade.


Cinematic trailer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
New map
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
New Features
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 49% gewijzigd door Isabeau op 13-09-2014 10:57:17 ]
pi_144414695
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 10:35 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Het wordt dan gewoon opgevuld tot tien. Dus je verliest er dan 1, maar kan de quest gewoon completen.
Ahh thanks,, dat word dus tokens gebruiken deze week :')
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  donderdag 11 september 2014 @ 22:22:32 #3
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_144438677
Thokk heroic is best lastig baasje :P
pi_144445769
Zit erover te denken mijn oud EU account weer te activeren.. Hoe actief is Hellfire tegenwoordig nog?
pi_144446593
Speel al sinds TBC paladin en sinds WotLK met name als ret en soms prot, zit nu toch echter te denken aan een switch naar warrior voor WoD. Keuzes, keuzes...
Comfortably numb
pi_144446874
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 08:13 schreef Ainnir het volgende:
Zit erover te denken mijn oud EU account weer te activeren.. Hoe actief is Hellfire tegenwoordig nog?
Vast niet minder bevolkt dan Skullcrusher D:
pi_144446955
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 08:13 schreef Ainnir het volgende:
Zit erover te denken mijn oud EU account weer te activeren.. Hoe actief is Hellfire tegenwoordig nog?
http://www.wowprogress.com/realms/rank/eu/lang.en

http://wow.realmpop.com/eu-hellfire.html
pi_144448679
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  vrijdag 12 september 2014 @ 11:08:21 #9
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_144448879
Wat vinden jullie van een nieuw topic openingspost?

Heb een beetje geknutseld en een opzetje gemaakt. Ik denk dat de plaatjes die ik gevonden heb nog wat te groot zijn?

En ik weet niet hoe ik de lijst met characters en Fokkers! kan kopiėren, maar volgens mij is die ook al een paar jaar niet ge-update :P (Weet niet in hoeverre die nog relevant is)

Maar ja, wat vinden jullie ervan? 8-)



It is the era of an Old Horde, forged with steel rather than fel blood. A union of great orc clans, the Iron Horde, tramples the planet Draenor beneath terrifying war machines. Azeroth falls next. Worlds uncounted will follow.

You must mount a desperate charge on Draenor – savage home of orcs and adopted bastion of stoic draenei – at this pivotal moment. Your allies are legends from across time; your fortress a foothold in an alien land. Lead the armies of one world against another…before the future itself is unmade.


Cinematic trailer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
New map
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
New Features
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Bienelientjee op 13-09-2014 10:52:44 ]
pi_144450645
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 11:08 schreef Bienelientjee het volgende:
Wat vinden jullie van een nieuw topic openingspost?

Heb een beetje geknutseld en een opzetje gemaakt. Ik denk dat de plaatjes die ik gevonden heb nog wat te groot zijn?

En ik weet niet hoe ik de lijst met characters en Fokkers! kan kopiėren, maar volgens mij is die ook al een paar jaar niet ge-update :P (Weet niet in hoeverre die nog relevant is)

Maar ja, wat vinden jullie ervan? 8-)

[ afbeelding ]

It is the era of an Old Horde, forged with steel rather than fel blood. A union of great orc clans, the Iron Horde, tramples the planet Draenor beneath terrifying war machines. Azeroth falls next. Worlds uncounted will follow.

You must mount a desperate charge on Draenor – savage home of orcs and adopted bastion of stoic draenei – at this pivotal moment. Your allies are legends from across time; your fortress a foothold in an alien land. Lead the armies of one world against another…before the future itself is unmade.


Cinematic trailer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
New map
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
New Features
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit vind ik. Persoonlijk vind ik een lijst met characters niet zoveel toevoegen, omdat iedereen hier toch al wel min of meer z'n eigen plekkie gevonden heeft op de eigen server.
Comfortably numb
pi_144452718
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 12:11 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Ziet er goed uit vind ik. Persoonlijk vind ik een lijst met characters niet zoveel toevoegen, omdat iedereen hier toch al wel min of meer z'n eigen plekkie gevonden heeft op de eigen server.
Lijst is waarschijnlijk ook al allang niet meer compleet.
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:59:12 #12
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_144454090
@denni5

Warrior wordt generfed zoals elke expansion in t begin.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_144454836
Ik ben ook aan het twijfelen welke class ik als eerste level naar 100, voor molten core. Ik twijfel tussen frost mage, destro lock en hunter
pi_144456465
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:22 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik ben ook aan het twijfelen welke class ik als eerste level naar 100, voor molten core. Ik twijfel tussen frost mage, destro lock en hunter
Ik twijfel vooral tussen destro lock en ele shaman. Shaman omdat ik dan, als ik snel een heroic dungeon wil doen ook evt. de resto spec kan aannemen.

Weet wel dat ik niet meer een melee class/spec ga spelen.
pi_144456656
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:27 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Ik twijfel vooral tussen destro lock en ele shaman. Shaman omdat ik dan, als ik snel een heroic dungeon wil doen ook evt. de resto spec kan aannemen.

Weet wel dat ik niet meer een melee class/spec ga spelen.
Waarom geen melee. Niets mis met melee, mijn main blijft gewoon pally :)

En ik speel geen beta dus weet niet hoe het uitpakt maar de casters worden gedegradeerd to shadow priests heb ik gelezen dus niet meer casten en bewegen tegelijkertijd. Kan een behoorlijke impact hebben op hun dps, dus we wachten af :)
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_144456742
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:32 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Waarom geen melee. Niets mis met melee, mijn main blijft gewoon pally :)

En ik speel geen beta dus weet niet hoe het uitpakt maar de casters worden gedegradeerd to shadow priests heb ik gelezen dus niet meer casten en bewegen tegelijkertijd. Kan een behoorlijke impact hebben op hun dps, dus we wachten af :)
Ik doe geen melee uit eigen kunde :P Als ik teveel actief speel dan merk ik dat in de polsen een beetje, dus om te voorkomen dat ik door WoW RSI krijg, speel ik een class dat wat minder hoeft te bewegen.

Maar verder niks met melee hoor, ik heb ook vrijwel heel WotLK lang pally tank gespeeld. Toen was het ook nog echt leuk met de 96969 rotatie.
pi_144458887
Druid en Hunter voor mij in het begin. En wellicht nog iets met een tank class gaan doen.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_144458959
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:43 schreef Junglebeast het volgende:
Druid en Hunter voor mij in het begin. En wellicht nog iets met een tank class gaan doen.
Een druid? :P
pi_144460047
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:59 schreef Smoofie het volgende:
@denni5

Warrior wordt generfed zoals elke expansion in t begin.
Ik dacht juist ergens een sim van melee classes en specs gezien te hebben waarin warriors het helemaal niet zo slecht deden met glad stance en 2h fury.
Comfortably numb
pi_144460634
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 16:45 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Een druid? :P
Die is al Resto/Balance hehe. Denk aan pala of monk dan.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_144465236
Zo, we gaan weer beginnen. Toch maar een maandje 'recurring subscription' gekocht (AKA direct weer gecanceled, wat onhandig dat het niet meer maand per maand kan).

Heb besloten weer bij mijn oude liefde terug te keren: healen :)
EN dat ga ik dan weer doen met de tofste healingclass die er is: druid! Terug in patch drie was een healing druid mijn main, heb daar toch de meeste herinneringen aan.

Of het moet blijken dat druids tegenwoordig zwaar ruk zijn....
Doel zal voornamelijk PVP zijn, met afentoe LFR maar geen vaste raids want daar hou ik niet van.
pi_144465466
Via ideal kan je toch gewoon 1 maandje kopen (via de wow store)?
  vrijdag 12 september 2014 @ 20:35:39 #23
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_144465698
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 september 2014 20:21 schreef GlenSpey het volgende:
Zo, we gaan weer beginnen. Toch maar een maandje 'recurring subscription' gekocht (AKA direct weer gecanceled, wat onhandig dat het niet meer maand per maand kan).

Kan gewoon, ze hebben het alleen verplaatst. Wat Ratsnest zegt, ze staan nu in de WoW store. (Ideal en zo)

Naar de website, naar shop, naar world of warcraft, onderaan de pagina, game time, rest spreekt vanzelf!
  vrijdag 12 september 2014 @ 21:43:11 #25
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_144468433
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 september 2014 20:21 schreef GlenSpey het volgende:
Zo, we gaan weer beginnen. Toch maar een maandje 'recurring subscription' gekocht (AKA direct weer gecanceled, wat onhandig dat het niet meer maand per maand kan).

Heb besloten weer bij mijn oude liefde terug te keren: healen :)
EN dat ga ik dan weer doen met de tofste healingclass die er is: druid! Terug in patch drie was een healing druid mijn main, heb daar toch de meeste herinneringen aan.

Of het moet blijken dat druids tegenwoordig zwaar ruk zijn....
Doel zal voornamelijk PVP zijn, met afentoe LFR maar geen vaste raids want daar hou ik niet van.
In raids kan iedere healingclass prima mee.
Lfr is wel kut. Kun je beter flex groepje zoeken.
In pvp is druid best wel OP.
pi_144469716
snel nog ff een legendary cloak scoren voor m'n altje.. moet nog die 40 trillium bars maken ( np ) en full rep halen.. benieuwd hoever het nog is erna want durf niet te kijken naar quest line op het net :')
  vrijdag 12 september 2014 @ 22:22:56 #27
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_144470231
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 22:11 schreef Syphixx het volgende:
snel nog ff een legendary cloak scoren voor m'n altje.. moet nog die 40 trillium bars maken ( np ) en full rep halen.. benieuwd hoever het nog is erna want durf niet te kijken naar quest line op het net :')
Heheheeeee! _O- Nog aardig wat! :D Schiet maar op! :P
pi_144470277
Je kan het al niet meer halen voor 6.0
pi_144471720
hmm ok, deel 15 & 16 van de 31 en die 12 runestones komen er nog ... FFUUUUUUUUUUUUUUUU
pi_144471759
Hmm en dan nog die 12 runestones. Denk dat het inderdaad krap gaat worden voor 6.0.2 er is.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_144471840
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 22:56 schreef Junglebeast het volgende:
Hmm en dan nog die 12 runestones. Denk dat het inderdaad krap gaat worden voor 6.0.2 er is.
was het net aan het bekijken ( part 20 ) :P

misschien voorlopig een andere hobby zoeken dan, pets levelen ofzo :D
  vrijdag 12 september 2014 @ 23:31:14 #32
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_144473151
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 22:58 schreef Syphixx het volgende:

[..]

was het net aan het bekijken ( part 20 ) :P

misschien voorlopig een andere hobby zoeken dan, pets levelen ofzo :D
Of wat gold grinden, sparen voor nieuwe dingen in WoD. :P
pi_144474948
Ik ben een nieuwe hunter aan het levelen en op lvl 2 zocht ik serieus naar de trainer om steady shot te leren. :') Maar ja, steady shot krijg je pas op 3.
pi_144476063
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 00:18 schreef Skillstorm het volgende:
Ik ben een nieuwe hunter aan het levelen en op lvl 2 zocht ik serieus naar de trainer om steady shot te leren. :') Maar ja, steady shot krijg je pas op 3.
je hoeft niet meer naar een trainer te gaan tegenwoordig je leert de spells automatisch als je levelt
pi_144476148
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 september 2014 00:48 schreef Evertjan het volgende:

[..]

je hoeft niet meer naar een trainer te gaan tegenwoordig je leert de spells automatisch als je levelt
Weet ik, Maar was zo gewend aan vroeger. :P Dat is de grap.
pi_144477508
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 00:52 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Weet ik, Maar was zo gewend aan vroeger. :P Dat is de grap.
Dat heeft mij echt nog geen seconde gekost om aan te wennen. Soms 10 levels zonder een spell die je al lang had kunnen hebben omdat er geen trainer in de buurt was _O-
pi_144477569
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 02:41 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Dat heeft mij echt nog geen seconde gekost om aan te wennen. Soms 10 levels zonder een spell die je al lang had kunnen hebben omdat er geen trainer in de buurt was _O-
Echt? Het enige waar ik voor naar max levelde voor een class was om de last lvl ability te hebben, omdat die er altijd zo mooi uitzien of leuk zijn. (Halo voor priest etc.)

Het was echt de primaire reden ook. _O_
pi_144477744
Ja de max-level ability was altijd wel cool om te leren, vooral als je nog redelijk noob was en je nog niet wist wat elke spell van elke class was enzo :P
pi_144478038
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 september 2014 03:13 schreef TwyLight het volgende:
Ja de max-level ability was altijd wel cool om te leren, vooral als je nog redelijk noob was en je nog niet wist wat elke spell van elke class was enzo :P
Weet nog wel dat het deed om lopend te casten als Shaman. Ook baas.
  zaterdag 13 september 2014 @ 10:51:54 #41
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_144479863
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Bienelientjee op 13-09-2014 10:52:07 ]
pi_144479880
Ik heb de OP aangepast. Hulde voor Bienelientjee _O_ _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_144479975
hulde aan de nieuwe OP
pi_144479991
als ik al die nieuwe dingen lees op verschillende sites over WoD begint het toch weer te kriebelen. Ga denk ik toch maar weer beginnen met WoW zodra WoD uitkomt
pi_144481048
Word echt tijd voor iets nieuws nu, het begint allemaal een beetje TE repetatief te worden. Ik heb inmiddels 3 chars met de legendary cloak en ben doodleuk alweer met een 4e bezig, puur en alleenomdat ik niet meer weet wat te gaan doen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_144485308
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 12:03 schreef Hathor het volgende:
Word echt tijd voor iets nieuws nu, het begint allemaal een beetje TE repetatief te worden. Ik heb inmiddels 3 chars met de legendary cloak en ben doodleuk alweer met een 4e bezig, puur en alleenomdat ik niet meer weet wat te gaan doen.
ik ook :')
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  zaterdag 13 september 2014 @ 15:55:03 #47
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_144486702
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 12:03 schreef Hathor het volgende:
Word echt tijd voor iets nieuws nu, het begint allemaal een beetje TE repetatief te worden. Ik heb inmiddels 3 chars met de legendary cloak en ben doodleuk alweer met een 4e bezig, puur en alleenomdat ik niet meer weet wat te gaan doen.
Fifa?
pi_144487604
pets levelen ( m'n hoogste is maar 15 of zo :') )
pi_144488126
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 16:27 schreef Syphixx het volgende:
pets levelen ( m'n hoogste is maar 15 of zo :') )
Ik heb m'n 5000 PVE battle achiev, ben nu bezig met de 5000 PVP battle achiev (2443).
Je raekt an de dinge geweun.
pi_144488316
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 16:48 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik heb m'n 5000 PVE battle achiev, ben nu bezig met de 5000 PVP battle achiev (2443).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')