Zo richting het najaar is het wel minder prettigquote:Op donderdag 11 september 2014 09:09 schreef Vladix het volgende:
Snap niet wat het probleem is, ik ben vaak al voor me wekker wakker.
Zo rond 6 uur en vind het heerlijk om er vroeg uit te gaan en geniet van de ochtend.
Dat is helemaal kutquote:Op donderdag 11 september 2014 09:17 schreef DeJori het volgende:
Gelukkig hanteren steeds meer bedrijven flexibele arbeidstijden. Gewoon om 10 beginnen en doorwerken tot 7
Hoezo dat dan? Dag blijft hetzelfde, alleen schuift alles 2 uur op.quote:
Omdat ik het gewend ben om rond 6 uur te etenquote:Op donderdag 11 september 2014 09:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Dag blijft hetzelfde, alleen schuift alles 2 uur op.
quote:Op donderdag 11 september 2014 08:56 schreef Thezappa het volgende:
goed idee..
of je groeit een paar ballen
kan ook
Als je alles shuift, dan heeft het weinig nut he? Dan ben je alsnog moe als je 2 uur later wakker wordt. Enige oplossing is 2 uur minder werken.quote:Op donderdag 11 september 2014 10:59 schreef Fanest het volgende:
Ik heb liever dat alles twee uur opschuift en werk/school in plaats van om 8/9 uur pas om 10/11 uur begint en dat we dan om 2 uur 's nachts ipv 12 uur naar bed kunnen gaan.
Van 9 tot 3, dat klinkt heerlijkquote:Op donderdag 11 september 2014 11:37 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Als je alles shuift, dan heeft het weinig nut he? Dan ben je alsnog moe als je 2 uur later wakker wordt. Enige oplossing is 2 uur minder werken.
quote:Op donderdag 11 september 2014 09:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Omdat ik het gewend ben om rond 6 uur te eten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |