abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 september 2014 @ 23:51:36 #1
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144409197

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
pi_144409793
Daar zijn we weer
  donderdag 11 september 2014 @ 13:08:18 #3
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144418340
FML, waarom heb ik altijd matches 200km verderop :')

Jammer als het daardoor stukloopt, maargoed ze was in iedergeval realistisch.
  donderdag 11 september 2014 @ 16:37:58 #4
416020 K44S
The bearded man
pi_144424735
Nou, misschien volgende week een afspraakje met een dame via Tinder :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_144470864
Nou reactie via OKCupid op mijn smsje gehad van date: ze heeft het drukker dan ze dacht met nieuwe jaar college, overwerkt en stop met online daten want ze heeft er niet de tijd en energie voor. Wel leuke date en gesprekken met me gehad

Verteld dat ik fijn vind dat ze me even op de hoogte stelt en hoop dat ze op termijn leuk iemand tegen het lijf loopt. Soms valt alles op verkeerd moment, niet genoeg interesse van beide kanten

Ik zet het zelf maar op een laag pitje nu, die paar meiden hebben me al behoorlijk gaar gekookt (Ik investeer misschien zelf ook teveel emotioneel) , weer even energie happen :) . Wel 2 vriendinnen erbij, das fijn
pi_144471491
Date met kroegmeisje van afgelopen zaterdag in de loop van volgende week. In dezelfde kroeg afspreken lijkt me wat banaal dus ik flikker er nog wel een alternatief in.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_144472145
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:08 schreef S95Sedan het volgende:
FML, waarom heb ik altijd matches 200km verderop :')

Jammer als het daardoor stukloopt, maargoed ze was in iedergeval realistisch.
Zoek bereik aanpassen?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_144472157
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 22:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Date met kroegmeisje van afgelopen zaterdag in de loop van volgende week. In dezelfde kroeg afspreken lijkt me wat banaal dus ik flikker er nog wel een alternatief in.
Jij bent weer snel op de goede weg terug zeg maar, leuk :)
pi_144472263
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 22:35 schreef Vivie het volgende:
Nou reactie via OKCupid op mijn smsje gehad van date: ze heeft het drukker dan ze dacht met nieuwe jaar college, overwerkt en stop met online daten want ze heeft er niet de tijd en energie voor. Wel leuke date en gesprekken met me gehad

Verteld dat ik fijn vind dat ze me even op de hoogte stelt en hoop dat ze op termijn leuk iemand tegen het lijf loopt. Soms valt alles op verkeerd moment, niet genoeg interesse van beide kanten

Ik zet het zelf maar op een laag pitje nu, die paar meiden hebben me al behoorlijk gaar gekookt (Ik investeer misschien zelf ook teveel emotioneel) , weer even energie happen :) . Wel 2 vriendinnen erbij, das fijn
Met mannen had je zulk gezeik nooit gehad :)
  vrijdag 12 september 2014 @ 23:09:29 #10
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144472290
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 september 2014 23:05 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zoek bereik aanpassen?
Kan dat bij paiq dan zonder te betalen?
pi_144472331
quote:
4s.gif Op vrijdag 12 september 2014 23:08 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee?
pi_144472403
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 23:09 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Kan dat bij paiq dan zonder te betalen?
Alleen bij de gewone matches, niet bij de speeddates
pi_144472423
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 23:10 schreef Vivie het volgende:

[..]

Nee?
Nee, was je al 3x zwanger geweest :')
  vrijdag 12 september 2014 @ 23:13:00 #14
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144472454
quote:
4s.gif Op vrijdag 12 september 2014 23:12 schreef Godshand het volgende:

[..]

Alleen bij de gewone matches, niet bij de speeddates
Waar staat dat dan want als ik die balk sleep zegt die dat ik select moet hebben :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 23:10 schreef Vivie het volgende:

[..]

Nee?
Nee dan had je weer ander gezeik gehad :P
pi_144472554
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 september 2014 23:13 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Waar staat dat dan want als ik die balk sleep zegt die dat ik select moet hebben :)

[..]

Gewoon bij de vragen toch? Anders nieuw profiel aanmaken en opletten bij de vragen, als het nu niet meer kan worden aangepast.
pi_144472691
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 september 2014 23:13 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

[..]

Inderdaad....denk dat ik 'vrouwengezeik' beter aankan, heb er zelf ook een handje van af en toe. Vaak is het ook niet zo erg hoor, dynamiek bevalt me...meer het online daten an sich waar ik vraagtekens bij heb of dat zo past bij me.
pi_144472712
quote:
4s.gif Op vrijdag 12 september 2014 23:08 schreef Godshand het volgende:

[..]

Bullshit :').
pi_144472785
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 23:18 schreef Vivie het volgende:

[..]

Inderdaad....denk dat ik 'vrouwengezeik' beter aankan, heb er zelf ook een handje van af en toe. Vaak is het ook niet zo erg hoor, dynamiek bevalt me...meer het online daten an sich waar ik vraagtekens bij heb of dat zo past bij me.
ligt het niet meer aan wat jij toekent aan 1 date qua waarde en wat veel mensen vinden van 1 date (als in: niet meer dan iemand nieuws ontdekken terwijl je een een wijntje drinkt of zo)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 12 september 2014 @ 23:22:23 #19
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144472842
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 23:18 schreef Vivie het volgende:

[..]

Je bent een vrouw dus je bent gewend geraakt aan die bullshit :P
pi_144472909
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 23:20 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ligt het niet meer aan wat jij toekent aan 1 date qua waarde en wat veel mensen vinden van 1 date (als in: niet meer dan iemand nieuws ontdekken terwijl je een een wijntje drinkt of zo)
Je bedoelt mijn indruk van online daten ? Misschien oordeel ik te snel daarin. Wel 2 vriendinnen nu overgehouden tot nu toe waar ik lekker mee kan kletsen/praten. 1 daarvan vindt mij al vanaf het begin leuk trouwens alleen voel ik niet hetzelfde ondanks alle diepe gesprekken/intieme details delen. Gewoon fysiek mn type niet helaas
pi_144472916
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 23:06 schreef Vivie het volgende:

[..]

Jij bent weer snel op de goede weg terug zeg maar, leuk :)
Na het bikerdochter debacle bedoel je? Mwah, ik neem dat ter kennisgeving aan en word er amper boos of verdrietig om. Het is meer in de week daarvoor als ik aanvoel dat het fout zit dat ik me nogal shitty kan voelen. Als het dan tenminste duidelijk is heb ik er meer een soort van gelatenheid bij, was bij krullenbol ook al.

Misschien is dat nog wel zorgwekkender :')
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_144472957
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 september 2014 23:19 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Bullshit :').
Jij bent de spreekwoordelijke uitzondering O+
pi_144472959
quote:
12s.gif Op vrijdag 12 september 2014 23:22 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je bent een vrouw dus je bent gewend geraakt aan die bullshit :P
Er is een verschil tussen het 'meer snappen' en immuun zijn voor....ik ben zeker niet het laatste, kan soms behoorlijk vermoeiend zijn

Maar ja je bent ook eerst mens en pas daarna whatever else qua gender en ervaringen
pi_144473031
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 september 2014 23:24 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Na het bikerdochter debacle bedoel je? Mwah, ik neem dat ter kennisgeving aan en word er amper boos of verdrietig om. Het is meer in de week daarvoor als ik aanvoel dat het fout zit dat ik me nogal shitty kan voelen. Als het dan tenminste duidelijk is heb ik er meer een soort van gelatenheid bij, was bij krullenbol ook al.

Misschien is dat nog wel zorgwekkender :')
Vind die gelatenheid na duidelijkheid wel goed iets denk ik....als je blijft plakken aan onhaalbaar iets, niet gezond

Merk nu zelf dat ik nu ik de duidelijkheid ook opgelucht ben. Ik zag de bui natuurlijk al beetje hangen maar ik voel me niet in een pestbui nu ofzo. Ja, beetje jammer, meer niet
pi_144473407
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 23:24 schreef Vivie het volgende:

[..]

Je bedoelt mijn indruk van online daten ? Misschien oordeel ik te snel daarin. Wel 2 vriendinnen nu overgehouden tot nu toe waar ik lekker mee kan kletsen/praten. 1 daarvan vindt mij al vanaf het begin leuk trouwens alleen voel ik niet hetzelfde ondanks alle diepe gesprekken/intieme details delen. Gewoon fysiek mn type niet helaas
nee ik bedoel dat jij andere verwachtingen hebt van een date/iemand ontmoeten dan de gemiddelde persoon
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')