Er zit een stijgende lijn in, vond het gister een prima show, vandaag is het ook wel te doen.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:33 schreef luxerobots het volgende:
Het is dat ik het nu via fok volg, anders had ik de tv uitgezet.
quote:Op donderdag 11 september 2014 23:34 schreef waxmask het volgende:
Altijd weer die derde rangs negerinnen die over anderen vertellen die wel kunnen zingen. Ga afwassen of roti maken...trut...
Na regen komt zonneschijn, zeiden ze ooit wel eens.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Er zit een stijgende lijn in, vond het gister een prima show, vandaag is het ook wel te doen.
viesdikkep&wnegerin.gifquote:Op donderdag 11 september 2014 23:34 schreef waxmask het volgende:
Altijd weer die derde rangs negerinnen die over anderen vertellen die wel kunnen zingen. Ga afwassen of roti maken...trut...
Ik zag het een keer in de show van Jinek op zondag.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:38 schreef Mani89 het volgende:
Giovanca heeft dit item toch al en paar keer in DWDD gedaan? Waar ze geilt op jaren 70 drek.
Jeetje, het houd niet op.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zag het een keer in de show van Jinek op zondag.
Maar Giovanca is lekker.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:34 schreef waxmask het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |