Wel een beetje racistisch trouwens.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Donkere vrouwen vind ik niet snel knap, maar Giovanca...
Eens. Het gaat nu eindelijk over boeiende onderwerpen en niet een overdosis cultuurtroepquote:Op donderdag 11 september 2014 23:28 schreef Webschip het volgende:
Ik vind dit wel een leuk programma.
Pearl vind ik niet zo.quote:
Ik mag dat. Ik heb ook zwart haar.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel een beetje racistisch trouwens.
Ik zie het écht niet!quote:Op donderdag 11 september 2014 23:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Donkere vrouwen vind ik niet snel knap, maar Giovanca...
In Kattuk doen ze liever maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:30 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Giovanca altijd nét iets te overdreven.
Renske vindt van wel.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Pearl vind ik niet zo.
[..]
Ik mag dat. Ik heb ook zwart haar.
Inderdaad. Geen gezeik. Door de weeks hard werken, in het weekend aan de coke.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
In Kattuk doen ze liever maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
Jij ook?quote:Op donderdag 11 september 2014 23:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad. Geen gezeik. Door de weeks hard werken, in het weekend aan de coke.
Ik zit aan de pizza met melk.quote:
Dan delen we een passiequote:Op donderdag 11 september 2014 23:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zit aan de pizza met melk.
Ik gaf hem een duwquote:Op donderdag 11 september 2014 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als jullie vervelen zie ik graag jullie kijk op dit opvallende moment tijdens haxball dat nog net door de camera's is geregistreerd.
VBL / [GAM] HaxBall #17 Waar Team 2 richting de top gaat
Niemand luistert meer joh.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:33 schreef luxerobots het volgende:
Het is dat ik het nu via fok volg, anders had ik de tv uitgezet.
Precies. Hopelijk houden ze de cultuurtroep minimaal. De kijkcijfers gaan dan vast omhoog.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens. Het gaat nu eindelijk over boeiende onderwerpen en niet een overdosis cultuurtroep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |