Zolang we maar niet dubbeldippen, komt alles goedquote:Op woensdag 10 september 2014 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat doe ik niet voor iedereen Kaneel.
Voor jou wel natuurlijk
Daarvoor loopt hij gewoon even een kwartiertje naar de groenteboer hoorquote:Op woensdag 10 september 2014 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En mochten ze dat niet willen dan haalt ie ergens nog wat aardbeien tevoorschijn.
He bah, viespeuk.quote:
Nee...quote:Op woensdag 10 september 2014 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He bah, viespeuk.
Je 2de dag goed doorgekomen?
Nee dubbeldip is niet goed hequote:Op woensdag 10 september 2014 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang we maar niet dubbeldippen, komt alles goed
[..]
Daarvoor loopt hij gewoon even een kwartiertje naar de groenteboer hoor
[..]
He bah, viespeuk.
Je 2de dag goed doorgekomen?
Masturberen helptquote:Op woensdag 10 september 2014 23:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee...Ik ben me een partij chaggo
Stephen Fry?quote:Op woensdag 10 september 2014 23:20 schreef Fera het volgende:
And on this bombshell I wish you goodnight.
Trusten.
Jeremyquote:Op woensdag 10 september 2014 23:20 schreef Fera het volgende:
Trusten.
Ik moet dan altijd aan Operation Ivy denken.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:20 schreef Fera het volgende:
Trusten.
Haven't got a cluequote:Op woensdag 10 september 2014 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Masturberen helpt
Maar what up?
wejoooooquote:Op woensdag 10 september 2014 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar kom ik dus praktisch langs. Langs dat Winkelcentrum in ieder geval.
Nee, ik moet die echt eens kopenquote:Op woensdag 10 september 2014 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je die boeken met columns gelezen?
Zit ook echt pareltjes tussen.
Ben ik ook welkom?quote:Op woensdag 10 september 2014 23:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wejooooo
kom een keer chillen als je 's middags terugkomt en ik thuis ben.
Ja kan ik je aanraden.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik moet die echt eens kopen.
Jeremy is hilarisch. Hammond ook trouwens. En May. Echt een geweldig trio.quote:
Niet op Captain Slow?quote:Op woensdag 10 september 2014 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jeremy is hilarisch. Hammond ook trouwens. En May. Echt een geweldig trio.
Ik had vroeger een crush op Hammond.
Vooral de chemie tussen de 3 is gewoon geweldig.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jeremy is hilarisch. Hammond ook trouwens. En May. Echt een geweldig trio.
Ik had vroeger een crush op Hammond.
Nee, op Hammond zeg ik tochquote:
Ja, echt fantastisch. Die droge humor van May ookquote:Op woensdag 10 september 2014 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vooral de chemie tussen de 3 is gewoon geweldig.
Vergeet de Australische niet.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:31 schreef Samzz het volgende:
De US versie is wel echt klote, trouwens.
Ja, en nu hebben we hier in NL dat programma waarin Eddy Zoey hetzelfde probeert te doen, maar dat werkt gewoon niet.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:31 schreef Samzz het volgende:
De US versie is wel echt klote, trouwens.
Dat is ook de enige reden waarom ze hem nog niet ontslagen hebben na al de crap die hij gedaan/gezegd heeft, omdat ze gewoon de kijkcijfers niet kunnen missen.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, en nu hebben we hier in NL dat programma waarin Eddy Zoey hetzelfde probeert te doen, maar dat werkt gewoon niet.
Top Gear zonder sowieso Clarkson werkt gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |