Ja maar geen gezeik over urenquote:Op woensdag 10 september 2014 21:04 schreef TwentyFourr het volgende:
Boer zijn is minstens een 40 uur in de week baan
Ik heb ze het zelden zien geven.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:04 schreef hood90 het volgende:
Ze geven ons melk, fruit, vlees en groente en vlees
Ik heb nog nooit een boer mij melk, fruit, vlees en groente zien geven.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:07 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee want je werkt de hele dag
Echt niet. Dat haal ik bij de supermarkt.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:04 schreef hood90 het volgende:
Waarom haten zoveel mensen op boeren? Ze geven ons melk, fruit, vlees en groente en vlees.
Nee.. Nee.. Doe maar niet.. Neequote:Op woensdag 10 september 2014 21:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
SUPERBOEREN
DRENTHE
BOEREEEEEEE
Deze man weetquote:Op woensdag 10 september 2014 21:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
SUPERBOEREN
DRENTHE
BOEREEEEEEE
Ik kan er nooit over uit hoe mensen in plaats van reageren een TR plaatsen. Je komt in een heel ander venster terecht.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:11 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Nee.. Nee.. Doe maar niet.. Nee
Ik heb nog nooit melk, fruit, vlees, groente enzo van een boer gekregen.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:04 schreef hood90 het volgende:
Waarom haten zoveel mensen op boeren? Ze geven ons melk, fruit, vlees en groente en vlees.
Nou ik klikte perongelijk mis... en ja ik keek niet echtquote:Op woensdag 10 september 2014 21:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kan er nooit over uit hoe mensen in plaats van reageren een TR plaatsen. Je komt in een heel ander venster terecht.
quote:Op woensdag 10 september 2014 21:06 schreef erik013 het volgende:
Haat niet op boeren (hoewel ik het zelf nooit zou worden) maar wel op dat zwakzinnige plattelandsvolk dat niet eens normaal ABN kan praten.
Ik mij ook niet?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:08 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een boer mij melk, fruit, vlees en groente zien geven.
Ja heerlijk man al die financiële stress. Draaien er tegenwoordig nog wel boerenbedrijven met winst hier in Nederland?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:04 schreef hood90 het volgende:
Boer zijn is trouwens beter dan een 40 uur in de week
Jahoor maar de belasting en financiele rompenslomp is enorm hoog.... Maar gelukkig helpt het ook dat europa mooi met rusland gaat ruzie makenquote:Op woensdag 10 september 2014 21:26 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja heerlijk man al die financiële stress. Draaien er tegenwoordig nog wel boerenbedrijven met winst hier in Nederland?
Drenthequote:Op woensdag 10 september 2014 21:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
SUPERBOEREN
DRENTHE
BOEREEEEEEE
Als je niet verder komt dan wat oerkreten kom je nogal zwakzinnig over ja.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:22 schreef slangpie het volgende:
[..]
Want met een accent praten is per defenitie zwakzinnig?
En andere mensen praten ook niet met accent?
Die zul je dan ook eerder in dr sociale werkplaats vinden dan op een boerenbedrijf.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:33 schreef erik013 het volgende:
[..]
Als je niet verder komt dan wat oerkreten kom je nogal zwakzinnig over ja.
Astronaut, vms, mione?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:37 schreef john-hert het volgende:
[..]
Hoeft niet, heb een melkrobot
Nicequote:Op woensdag 10 september 2014 22:00 schreef john-hert het volgende:
[..]
Astronaut A3. Nederlandse kwaliteit uiteraard.
Maat, wanneer gaan wij eens meeten?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:57 schreef -niemand- het volgende:
Mensen die denken zonder boeren te kunnen
Zonder boeren zat je nog op een houtje te bijten, ofja. zelfs dat niet
Boeren
Boerenfeesten
Lomp doen op tentfeesten
Ditquote:Op woensdag 10 september 2014 21:57 schreef -niemand- het volgende:
Boeren
Boerenfeesten
Lomp doen op tentfeesten
Wanneer ben je in de buurt?quote:Op woensdag 10 september 2014 22:10 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Maat, wanneer gaan wij eens meeten?![]()
Omgeving venlo, maar volgend jaar sta ik ook op de demodagen in asten, en uiteraard in panningen!quote:Op woensdag 10 september 2014 22:22 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Ligt eraan, waar woonde je ook alweer?
Aiiii dat duurt nog even. Ben niet te beroerd om eens die kant op te knappen uiteraardquote:Op woensdag 10 september 2014 22:23 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Omgeving venlo, maar volgend jaar sta ik ook op de demodagen in asten, en uiteraard in panningen!
quote:Op woensdag 10 september 2014 22:24 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Aiiii dat duurt nog even. Ben niet te beroerd om eens die kant op te knappen uiteraard
quote:Op woensdag 10 september 2014 22:26 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Zover rijden om met een Zolderkamerhobbyboer te meeten![]()
![]()
Maar als je een keer in de buurt bent kunnen we vast wel wat regelen
Jup, met zaken als de minas, melkquota en om de zoveel jaren een veevoercrisis of uitbraak van een veeziekte/phytophtera/enz is het inderdaad niet al te fijn boeren.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:29 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Jahoor maar de belasting en financiele rompenslomp is enorm hoog.... Maar gelukkig helpt het ook dat europa mooi met rusland gaat ruzie maken
Gelukkig ben ik geen boer maar een agrarisch ondernemerquote:Op woensdag 10 september 2014 22:29 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Jup, met zaken als de minas, melkquota en om de zoveel jaren een veevoercrisis of uitbraak van een veeziekte/phytophtera/enz is het inderdaad niet al te fijn boeren.
Ben iig dat ik niet in de agrarische sector werk.
Hier sluit ik me volledig bij aan (y)quote:Op woensdag 10 september 2014 21:57 schreef -niemand- het volgende:
Boeren
Boerenfeesten
Lomp doen op tentfeesten
Neuken?quote:Op woensdag 10 september 2014 23:10 schreef TanteJulia het volgende:
[..]
Hier sluit ik me volledig bij aan (y)
te weinig verstand is de redenquote:Op woensdag 10 september 2014 21:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kan er nooit over uit hoe mensen in plaats van reageren een TR plaatsen. Je komt in een heel ander venster terecht.
Melken gebeurt al door robots op 15% van de melkveehouderijen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 03:39 schreef o.us2.0 het volgende:
Over 20 jaar zullen robots gewoon automatisch oogsten, melken en slachten.
Mensen uit de randstad wel eens bekeken?quote:Op vrijdag 12 september 2014 03:54 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Ze hebben een opvallend stomme uitstraling
Ik hoor liever dat dan iemand van boven de rivieren. Dat ben ik al na 2 seconden beu.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:06 schreef erik013 het volgende:
Haat niet op boeren (hoewel ik het zelf nooit zou worden) maar wel op dat zwakzinnige plattelandsvolk dat niet eens normaal ABN kan praten.
Ik heb nog nooit van PSV-fans een lekkere appel gekregenquote:Op woensdag 10 september 2014 21:04 schreef hood90 het volgende:
Waarom haten zoveel mensen op boeren? Ze geven ons melk, fruit, vlees en groente en vlees. Boer zijn is trouwens beter dan een 40 uur in de week baan.
oh, daar istie weer...quote:Op woensdag 10 september 2014 21:40 schreef HCFeestbeest het volgende:
K KOM UIT ALMELOOOOOOOOOOOOOOOOO
wat is er met mij?quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:19 schreef killerkip69 het volgende:
[..]
oh, daar istie weer...![]()
en dan heb ik het nog niet over meneer Kapitein_Scheurbuik >>![]()
![]()
Terechte klacht heur....
boertjequote:Op vrijdag 12 september 2014 10:19 schreef killerkip69 het volgende:
[..]
oh, daar istie weer...![]()
en dan heb ik het nog niet over meneer Kapitein_Scheurbuik >>![]()
![]()
Terechte klacht heur....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |