Ja maar geen gezeik over urenquote:Op woensdag 10 september 2014 21:04 schreef TwentyFourr het volgende:
Boer zijn is minstens een 40 uur in de week baan
Ik heb ze het zelden zien geven.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:04 schreef hood90 het volgende:
Ze geven ons melk, fruit, vlees en groente en vlees
Ik heb nog nooit een boer mij melk, fruit, vlees en groente zien geven.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:07 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee want je werkt de hele dag
Echt niet. Dat haal ik bij de supermarkt.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:04 schreef hood90 het volgende:
Waarom haten zoveel mensen op boeren? Ze geven ons melk, fruit, vlees en groente en vlees.
Nee.. Nee.. Doe maar niet.. Neequote:Op woensdag 10 september 2014 21:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
SUPERBOEREN
DRENTHE
BOEREEEEEEE
Deze man weetquote:Op woensdag 10 september 2014 21:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
SUPERBOEREN
DRENTHE
BOEREEEEEEE
Ik kan er nooit over uit hoe mensen in plaats van reageren een TR plaatsen. Je komt in een heel ander venster terecht.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:11 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Nee.. Nee.. Doe maar niet.. Nee
Ik heb nog nooit melk, fruit, vlees, groente enzo van een boer gekregen.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:04 schreef hood90 het volgende:
Waarom haten zoveel mensen op boeren? Ze geven ons melk, fruit, vlees en groente en vlees.
Nou ik klikte perongelijk mis... en ja ik keek niet echtquote:Op woensdag 10 september 2014 21:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kan er nooit over uit hoe mensen in plaats van reageren een TR plaatsen. Je komt in een heel ander venster terecht.
quote:Op woensdag 10 september 2014 21:06 schreef erik013 het volgende:
Haat niet op boeren (hoewel ik het zelf nooit zou worden) maar wel op dat zwakzinnige plattelandsvolk dat niet eens normaal ABN kan praten.
Ik mij ook niet?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:08 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een boer mij melk, fruit, vlees en groente zien geven.
Ja heerlijk man al die financiėle stress. Draaien er tegenwoordig nog wel boerenbedrijven met winst hier in Nederland?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:04 schreef hood90 het volgende:
Boer zijn is trouwens beter dan een 40 uur in de week
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |