"Hmm, die van m'n ex was toch dikker".quote:Op woensdag 10 september 2014 20:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja over werk, je moeder of je ex
'Zit hij er al in?'quote:Op woensdag 10 september 2014 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
"Hmm, die van m'n ex was toch dikker".
Gaat de tijd zo snel in Zwolle? Of lijkt een paar maanden snel jaren?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:51 schreef artelligence het volgende:
Het doen... Dat is alweer 2 jaar geleden
Ik ook.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg niet zozeer woorden over m'n lippen, het is meer gekreun.
en daarna "Altijd al eens willen zeggen"quote:Op woensdag 10 september 2014 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Opeens de verkeerde naam zeggenquote:Op woensdag 10 september 2014 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
'Zit hij er al in?'
'Weet ik niet'
"Haha, m'n moeder dacht al dat je besneden was".quote:Op woensdag 10 september 2014 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
'Zit hij er al in?'
'Weet ik niet'
Ik zeg dan: "Why am I not surprised?" en barst in tranen uit.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Of als reply: "Je bent zelf dik"quote:Op woensdag 10 september 2014 20:55 schreef STING het volgende:
[..]
en daarna "Altijd al eens willen zeggen"
Jij hebt het vaker gehoord?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zeg dan: "Why am I not surprised?" en barst in tranen uit.
Of als je bezig bent: "ik voel me toch niet zo lekker. Sorry" *awkward silence gevolgd door het bijelkaar zoeken van kledingstukken.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
"Haha, m'n moeder dacht al dat je besneden was".
Ik heb alles al gehoordquote:Op woensdag 10 september 2014 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt het vaker gehoord?
Als hij zich boven je gezicht staat af te trekken dat zeggen.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Of als je bezig bent: "ik voel me toch niet zo lekker. Sorry" *awkward silence gevolgd door het bijelkaar zoeken van kledingstukken.
Mijn naam vast nog nooitquote:
Hij geeft geen antwoord. Ik was zelf wel benieuwd namelijk.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En is Hep dan niet jaloers?
Klinkt serieus alsof je het meegemaakt.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Of als je bezig bent: "ik voel me toch niet zo lekker. Sorry" *awkward silence gevolgd door het bijelkaar zoeken van kledingstukken.
yasses kom je nu al weer over mijn gezichtquote:
Fixed.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
yatseflats kom je nu al weer over mijn gezicht
Agossiequote:Op woensdag 10 september 2014 20:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, maar nee. Gelukkig niet. Hij is wel goed voor een teen drama of romcom van Ben Stiller.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij geeft geen antwoord. Ik was zelf wel benieuwd namelijk.
[..]
Klinkt serieus alsof je het meegemaakt.
Dat laatste zie ik wel voor me.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, maar nee. Gelukkig niet. Hij is wel goed voor een teen drama of romcom van Ben Stiller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |