En tatoeages.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach, je hebt zwaarden ter compensatie toch.
Ik denk serieus dat Hep dat is.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent de meest vieze van ons drie.
Ja ik dus ook niet, keek het mee met mijn ex.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn vader keek het ook. Die vond het geweldig. Terwijl hij normaal gesproken geen type voor is. Maar die humor was echt leuk.
De mannen zijn het daar niet mee eens... Tenminste, in mijn ervaring dan.quote:
Misschien een beetje intiem.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voorbeelden, geef voorbeelden
Die moet ik ook nog zien!quote:Op woensdag 10 september 2014 21:16 schreef Fascination het volgende:
Wilde De Marathon kijken, maar zonder ondertiteling krijg ik de helft niet mee.
Dm.quote:
Ik wacht nog steeds op jouw anekdote.quote:
Ja. Er zijn ook dingen die tussen mij en Hep blijven.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bestaat die grens nog tussen ons, van te intiem?
Wat is heel nat?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
1 keer wel een heel natte meegemaakt. Ze had een leren bank gelukkig.
Nee hoor, ik heb liever ook niet te nat. Al is compleet droog ook geen aanraderquote:Op woensdag 10 september 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
De mannen zijn het daar niet mee eens... Tenminste, in mijn ervaring dan.
Oh, dat zal ik denk ik niet snel doen. Sorry Fasquote:Op woensdag 10 september 2014 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen 'Fascination' omdat het zo'n tof woord is om te zeggen.
quote:Op woensdag 10 september 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
De mannen zijn het daar niet mee eens... Tenminste, in mijn ervaring dan.
Mja, ik word over het algemeen wel heel nat. En dat is nog altijd heel goed ontvangenquote:Op woensdag 10 september 2014 21:18 schreef yats het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb liever ook niet te nat. Al is compleet droog ook geen aanrader
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |