's avonds eet ik dan ook chips.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:12 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
als je om 6 uur eet heb je de hele avond weer honger man
Klinkt goed, maar in de praktijk zal het toch lastig worden om hierin een vast patroon te vinden.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:12 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Het eten van de snackbar kun je weer op je neukertje eraf trainen. En als je nog moet eten, gewoon eroverheen gaan en als je klaar bent schop je haar gewoon het bed uit en ga jij effe lekker ontspannen liggen terwijl zij je wat lekkers maakt!
Nou mooi voor jou. Echt, zonder deze informatie had ik niet verder kunnen leven. Bedankt!quote:Op woensdag 10 september 2014 18:26 schreef summer2bird het volgende:
Ik eet elke dag om half zes stipt.
is ongezond, kan je beter later eten zodat je 's avonds niet meer snackt.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:15 schreef john-hert het volgende:
[..]
's avonds eet ik dan ook chips.
Dan heb rond half 7 honger.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:31 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
is ongezond, kan je beter later eten zodat je 's avonds niet meer snackt.
4 uur cup a soup? hangt er ook vanaf, als je om 12 uur smiddags al luncht, ja dan heb je snel honger om half 7. ik lunch vaak pas om half 2 of 2 uurquote:
Hoe laat ontbijt je dan? anders zit je weer met dat Dillema.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:38 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
4 uur cup a soup? hangt er ook vanaf, als je om 12 uur smiddags al luncht, ja dan heb je snel honger om half 7. ik lunch vaak pas om half 2 of 2 uur
Volgende ochtend gewoon koffie en een peukie, schijtspetterkakstront je er alles zo weer uit. Wel op werk doen uiteraard, want worden betaald om te schijtenquote:Op woensdag 10 september 2014 19:33 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Gadver, krijg je dat weer makkelijk uit je onderbroek zo een sleepje?
Alsjeblieft jongen.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:17 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Nou mooi voor jou. Echt, zonder deze informatie had ik niet verder kunnen leven. Bedankt!
hangt ervan af, ik begin op wisselende tijden. soms ontbijt ik op 7 uur, soms pas om 9 uurquote:Op woensdag 10 september 2014 19:40 schreef john-hert het volgende:
[..]
Hoe laat ontbijt je dan? anders zit je weer met dat Dillema.
Nope. Helaasquote:Op woensdag 10 september 2014 19:50 schreef john-hert het volgende:
[..]
Jammer, heb je zussen die nog vrij zijn?
Mijn moeder is bang dat ik me aan het fornuis verbrand.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:07 schreef Ezio het volgende:
Maak je eigen vreten dan, ondankbaar stuk vuil.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |