Ja niet echt dus he. Helemaal gemist dat er nog een stuk kasseien in zat. Morgen maar even het hele parcours afgaan met google maps.quote:
Hij staat nu 35 punten voor. Verdeling is 25 - 20 - 16 etc.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:43 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Hoe zit het met de puntentrui? Is er een mogelijkheid dat Dynamite John die binnen gaat halen? Ik weet niet hoeveel kans er is dat hij overmorgen mee gaat sprinten en of er nog punten te verdienen zijn in de tijdrit?
Zou wel mooi zijn voor de beste man!
Gaat natuurlijk helemaal los als hij hem uitrijdt, dat is weer +15 kg.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:39 schreef DNP-Old het volgende:
Bananito binnen gekomen op twee minuten, nog voor de bus. Wereldtitel komt eraan.
Per ongeluk ingeslikt zeker?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hij is z'n rode lantaarn wel kwijt.
quote:The Belkin Pro Cycling TEAM is sad to announce that Robert Gesink will leave the Vuelta a España due to private circumstances. The Team Belkin leader chooses to rush to Holland to be with his family.
“My pregnant wife has undergone surgery twice this past week. Her situation has not improved and she is still in the hospital. I will immediately leave the Vuelta to be with my family, who needs me right now,” Robert Gesink said. Gesink is currently classed 7th in the general classification.
Team Belkin supports this decision and will support Robert and his wife wherever possible. The entire team wishes them all the best in this difficult time.
Die gaat nu achteruit fietsen om niet nog verder te stijgen, dat moeten we niet willen.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:43 schreef Kingstown het volgende:
Monfort stijgt weer een plaatsje.
het is wachten op de reacties die Gesink nu een slappeling vinden en dat hij niet voor zijn sport leeftquote:Op woensdag 10 september 2014 22:43 schreef OProg het volgende:
Tsjah. Zonde. Reacties zullen ook wel weer feest zijn.![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 september 2014 22:43 schreef Kingstown het volgende:
Monfort stijgt weer een plaatsje.
Misschien wel voor de kleine.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:43 schreef Evertjan het volgende:
2 operaties terwijl je zwanger bent dat moeten dan ook geen kleine operaties zijn lijkt mij
dat kan ook nog. Ik weet nog wel dat zijn vrouw nog vrolijk in zijn armen vloog met de kleine Gees achter op haar rug nadat hij won in Canada in 2013quote:
Dat was zijn commentaar na de rit waarin hij aanviel, speelt dus ook al een tijdje.quote:Zeker ook omdat Gesink vanwege familiaire privéomstandigheden nu enkele moeilijke dagen kent, was de bijna 4,5 kilometer lange aanval een opluchting voor hem. „Afgelopen dinsdag was het lastig om me op de tijdrit te focussen, maar in deze bergrit ging het gelukkig een stuk beter. Ik hoop van het thuisfront de komende dagen ook verlossend nieuws te hebben.”
Daar moest ik ook al aan denken inderdaad. Speelde dus al langer en nu zijn er blijkbaar ontwikkelingen waardoor hij het noodzakelijk acht om bij zijn vrouw te zijn...quote:Op woensdag 10 september 2014 23:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was zijn commentaar na de rit waarin hij aanviel, speelt dus ook al een tijdje.
quote:Op donderdag 11 september 2014 00:18 schreef Kazenbazen het volgende:
Gesink is echt een prachtrenner. Al jong goed, héél goed. Daarna het overlijden van zijn vader en weer een aantal jaar later zijn hartritmestoornissen.
Na de operatie trainen als een fucking beest, belachelijk lange dagen maken met 3500 hoogtemeters om vervolgens klaar te zijn voor de Vuelta. Zijn aanval was dan ook waarschijnlijk voor zijn vrouw om haar te ondersteunen en het uiterste uit zijn eigen lichaam te persen
Geesgod, onze held welke dit jaar sterker was als ooit. Volgend jaar staat deze man er hoor, ik weet het zeker.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |