SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als play(station)boys;
6. Gij zult de verloren broeders Ozz, POTS en Lindgren steunen;
7. Gij zult uw medemens converteren tot het Xbox One fanboyisme;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult DS2 trollen.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Bij de NOS samenvatting zeiden ze nog Muller in de spits volgens mij.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kutze was false 9, Reus erachter, Shirley links en Muller rechts
Maarja, NOS..
IF Mora, ik had de NIF nog in mijn eerste team (naast FUT 12 held Vicente Sanchez, Mora vond ik beter..)![]()
mmmmquote:Op woensdag 10 september 2014 16:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bij de NOS samenvatting zeiden ze nog Muller in de spits volgens mij.
Maarja, NOS..
IF Mora, ik had de NIF nog in mijn eerste team (naast FUT 12 held Vicente Sanchez, Mora vond ik beter..)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hoeveel topics hebben wij in totaal al uitgepoept (vorige fifa's erbij)?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb nu Fifa 14 op de 360, dus mijn webapp zit nu op de Xbox market. Ik heb nu een pre-order voor Fifa 15 op een PS4.
Als binnenkort de Fifa 15 webapp beschikbaar is, heeft het voor mij dan uberhaubt wel zin om te beginnen met handelen? Zit ik dan niet op de Xbox market i.p.v. de PS market? Of is dat in te stellen als de Fifa 15 webApp open gaat?Ja lekker!![]()
ik ben daarom nog steeds boos op jequote:Op woensdag 10 september 2014 16:28 schreef DutchSL het volgende:
In het begin waren jullie nog boos op mij dat ik weer de counter op 1 zette![]()
Ik zette de counter op 6 zelfsomdat er al 5 topics sinds de release doorheen waren gejaagd met de oude counter. Anders hadden we nu op 994 gezeten.
/autist
GAM / [FIFA 14: FUT] #6 Nummertje zes alweer![]()
We hebben nog twee weken. Wel pech dat Fey Ajax volgens mij komt als Fifa 15 al uit is. Die wedstrijd is ook wel goed voor 5 topics alleen maar om alle ajacieden uit te kunnen lachenquote:![]()
Had je maar geen PS4 moeten kopenquote:Op woensdag 10 september 2014 16:27 schreef Pronk het volgende:
Ik heb nu Fifa 14 op de 360, dus mijn webapp zit nu op de Xbox market. Ik heb nu een pre-order voor Fifa 15 op een PS4.
Als binnenkort de Fifa 15 webapp beschikbaar is, heeft het voor mij dan uberhaubt wel zin om te beginnen met handelen? Zit ik dan niet op de Xbox market i.p.v. de PS market? Of is dat in te stellen als de Fifa 15 webApp open gaat?
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Als Vermeer dit weekend 10 belangrijke saves maakt dan gaan de topics ook hard.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
We hebben nog twee weken. Wel pech dat Fey Ajax volgens mij komt als Fifa 15 al uit is. Die wedstrijd is ook wel goed voor 5 topics alleen maar om alle ajacieden uit te kunnen lachenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 10 september 2014 16:34 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Had je maar geen PS4 360 moeten kopen![]()
Ronaldo een miljoen gezakt in prijs, en TOTS Modric een half miljoen. Goede tactiek dus om alles te verkopen en wachten op de prijsdaling![]()
![]()
Hoeveel kost 'ie nog dan? Maar de mijne ga ik toch niet verkopen. Hij is te goed en hij is de eerste speler die zulke statistieken kan weerleggen.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:36 schreef Toefjes het volgende:
Ronaldo een miljoen gezakt in prijs, en TOTS Modric een half miljoen. Goede tactiek dus om alles te verkopen en wachten op de prijsdaling![]()
![]()
Staat Vermeer op doel dan had je gister gewoon gewonnenquote:Op woensdag 10 september 2014 16:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als Vermeer dit weekend 10 belangrijke saves maakt dan gaan de topics ook hard.![]()
Maar kan ik het nu wel of niet instellen als ik start?quote:Op woensdag 10 september 2014 16:34 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Had je maar geen PS4 moeten kopen
Kan namelijk dan eventueel ook gewoon ff Xbox One versie pre-orderen en PS4 versie annuleren.
Bijna iedereen koopt PS4 dus had hem daar maar voor besteld, maakt mij verder geen bal uit.Ja lekker!![]()
Nee kun je niet instellen.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:38 schreef Pronk het volgende:
[..]
Maar kan ik het nu wel of niet instellen als ik start?
Kan namelijk dan eventueel ook gewoon ff Xbox One versie pre-orderen en PS4 versie annuleren.
Bijna iedereen koopt PS4 dus had hem daar maar voor besteld, maakt mij verder geen bal uit.![]()
5.8 miljoen. en Modric 1.7. Was respectievelijk 6.8 en 2.2 miljoenquote:Op woensdag 10 september 2014 16:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoeveel kost 'ie nog dan? Maar de mijne ga ik toch niet verkopen. Hij is te goed en hij is de eerste speler die zulke statistieken kan weerleggen.![]()
Ik had hem voor 6.5 en dat was toen al 500k minderquote:Op woensdag 10 september 2014 16:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
5.8 miljoen. en Modric 1.7. Was respectievelijk 6.8 en 2.2 miljoen![]()
![]()
Op futbin is te zien dat het iets van de laatste12 uur is. Kan een golfbeweging zijn, maar kan ook zijn dat deze daling paniek gedrag in de markt gaat veroorzaken en de daling nog verder zal gaan. Ik verwacht het laatste eigenlijk.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had hem voor 6.5 en dat was toen al 500k minder![]()
geen idee wat ik nog op mijn account heb en wat het nog waard isquote:Op woensdag 10 september 2014 16:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had hem voor 6.5 en dat was toen al 500k minderzie t wel als ik er ooit weer in kom
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Demo is uit, minder aandacht voor FUT14, minder vraag, lagere prijzen.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op futbin is te zien dat het iets van de laatste12 uur is. Kan een golfbeweging zijn, maar kan ook zijn dat deze daling paniek gedrag in de markt gaat veroorzaken en de daling nog verder zal gaan. Ik verwacht het laatste eigenlijk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ach, met nog twee weken Fifa 14 te gaan kan ik me er niet meer druk om maken. Gooi er vanavond nog 750k tegenaan en daar ga ik het bijhouden. Mijn team + generation team hou ik![]()
of veel mensen die hun laatste centen aan het opmaken waren en "Mooie aankopen" voor generations hebben gedaan en daar nooit meer naar om kijken.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op futbin is te zien dat het iets van de laatste12 uur is. Kan een golfbeweging zijn, maar kan ook zijn dat deze daling paniek gedrag in de markt gaat veroorzaken en de daling nog verder zal gaan. Ik verwacht het laatste eigenlijk.
zoveel cash dat over een paar dagen uit FUT 14 weg vloeidPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
valt me op dat je ook alleen dit post de afgelopen dagen. wij zijn natuurlijk geen helpdesk hequote:Op woensdag 10 september 2014 16:50 schreef esox83 het volgende:
ik krijg geen matchcoins meer sinds een paar dagen, hebben meer mensen hier last van?
#FreeTrapz![]()
trek je fapbroekje maar aan rijstjequote:
#FreeTrapz![]()
Hier ook!quote:Op woensdag 10 september 2014 16:50 schreef esox83 het volgende:
ik krijg geen matchcoins meer sinds een paar dagen, hebben meer mensen hier last van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 10 september 2014 16:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kut
![]()
Dus als ik het goed begrijp moet ik eerst op een console naar de juiste market verbinden. Dus ik zou eventueel even een Fifa 14 schijfje voor mn PS4 kunnen regelen en vervolgens daar een nieuwe FUT club op kunnen maken. Dan zit ik waarschijnlijk bij de webapp launch voor Fifa 15 meteen op de PS market, toch?quote:Ja lekker!![]()
Too little too latequote:Op woensdag 10 september 2014 16:55 schreef Pronk het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp moet ik eerst op een console naar de juiste market verbinden. Dus ik zou eventueel even een Fifa 14 schijfje voor mn PS4 kunnen regelen en vervolgens daar een nieuwe FUT club op kunnen maken. Dan zit ik waarschijnlijk bij de webapp launch voor Fifa 15 meteen op de PS market, toch?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wil je koffie?quote:Op woensdag 10 september 2014 16:55 schreef Pronk het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp moet ik eerst op een console naar de juiste market verbinden. Dus ik zou eventueel even een Fifa 14 schijfje voor mn PS4 kunnen regelen en vervolgens daar een nieuwe FUT club op kunnen maken. Dan zit ik waarschijnlijk bij de webapp launch voor Fifa 15 meteen op de PS market, toch?![]()
Lijkt logisch idd, maar meestal is er een datum waarvoor je een potje gespeeld moet hebben..quote:Op woensdag 10 september 2014 16:55 schreef Pronk het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp moet ik eerst op een console naar de juiste market verbinden. Dus ik zou eventueel even een Fifa 14 schijfje voor mn PS4 kunnen regelen en vervolgens daar een nieuwe FUT club op kunnen maken. Dan zit ik waarschijnlijk bij de webapp launch voor Fifa 15 meteen op de PS market, toch?![]()
je vergeet nog een tijdmachine te maken om 3 maanden terug in de tijd te kunnen vriendquote:Op woensdag 10 september 2014 16:55 schreef Pronk het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp moet ik eerst op een console naar de juiste market verbinden. Dus ik zou eventueel even een Fifa 14 schijfje voor mn PS4 kunnen regelen en vervolgens daar een nieuwe FUT club op kunnen maken. Dan zit ik waarschijnlijk bij de webapp launch voor Fifa 15 meteen op de PS market, toch?
#FreeTrapz![]()
Dat wisselen naar ontvanger is wel heel fijn bij inworpen
Maar bij corners is het wel heel makkelijk zo
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
he ga eens nieuwe wefut dingen bouwen johquote:Op woensdag 10 september 2014 17:06 schreef Reemi het volgende:
Dat wisselen naar ontvanger is wel heel fijn bij inworpen![]()
ik wil ingame stats van verschillende spelers kunnen vergelijken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
goejen ga....quote:Op woensdag 10 september 2014 16:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
valt me op dat je ook alleen dit post de afgelopen dagen. wij zijn natuurlijk geen helpdesk he![]()
![]()
Dat zou ik ook wel willen jaquote:Op woensdag 10 september 2014 17:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
he ga eens nieuwe wefut dingen bouwen joh![]()
ik wil ingame stats van verschillende spelers kunnen vergelijken.Maar dan moeten die er wel zijn.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ok, thx voor de info. Dan ga ik het er niet op gokken. Om nou voor 2 weekjes web-appen de xbox one versie te kopen gaat me te ver nu het er op lijkt dat de hele wereld een PS4 koopt.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lijkt logisch idd, maar meestal is er een datum waarvoor je een potje gespeeld moet hebben..
Ja lekker!![]()
ja maar dat kon nog niet. als ik de ingame stats van balo bekijk kan ik die niet vergelijken met benzema alleen met zijn eigen IFquote:Op woensdag 10 september 2014 17:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen jaMaar dan moeten die er wel zijn.
#FreeTrapz![]()
als je veel coins hebt willen er nog wel eens mensen ruilen tussen PS en XBOX coins op EA forumquote:Op woensdag 10 september 2014 17:12 schreef Pronk het volgende:
[..]
Ok, thx voor de info. Dan ga ik het er niet op gokken. Om nou voor 2 weekjes web-appen de xbox one versie te kopen gaat me te ver nu het er op lijkt dat de hele wereld een PS4 koopt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 10 september 2014 17:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja maar dat kon nog niet. als ik de ingame stats van balo bekijk kan ik die niet vergelijken met benzema alleen met zijn eigen IF![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: