SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door DutchSL op 12-09-2013 14:52:15 ]
Over een paar maanden weken wel weer een epische run naar topic #1000.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:44 schreef Zhano het volgende:
Gast, neeeeeeeeeeDaar gaat ons record
Lijkt me welquote:Op donderdag 12 september 2013 14:44 schreef Djeetje het volgende:
Weet iemand of er nog een losse kaarten verkoop voor Ajax - Barca komt ?
Ik heb het al 3x gezegd en telkens zei men dat ik dan maar de lapo moest pakken, bij deze.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:44 schreef Zhano het volgende:
Fijn ook dat je dat even in je eentje beslist voor ons allemaal
Hoop hetquote:
Ben ooit naar Barca Sociedad geweest maar het valt echt ontzettend tegen stadion zit voor 85% vol met toeristenquote:Op donderdag 12 september 2013 14:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoop het
Er is wel al een losse kaarten verkoop voor Barca - Ajax, maar dan ga ik liever naar een andere wedstrijd van Barca waar ik dan wel een goed plekje kan krijgen
Wat een prutsers.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:46 schreef DutchSL het volgende:
Eventjes die link naar wefut er uit halen, die hebben niks over FUT 14 op hun site...![]()
Rond welke tijd was je der ?quote:Op donderdag 12 september 2013 14:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben ooit naar Barca Sociedad geweest maar het valt echt ontzettend tegen stadion zit voor 85% vol met toeristen
Wil je echt wat met de site gaan doen of is het meer voor de lol ?quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:50 schreef DutchSL het volgende:
Als Catalunya onafhankelijk wordt dan speelt Barca in een flutcompetitie en is het in no-time topclub afsoort Celtic wordt het dan.
1 | Random r = new Random(); |
2012 toen scoorde Telloquote:Op donderdag 12 september 2013 14:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Rond welke tijd was je der ?
Heel veel toeristen zitten er ja dat is wel zonde
Ik denk dat Barca gewoon bij de La Liga dan blijft hoor.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:50 schreef DutchSL het volgende:
Als Catalunya onafhankelijk wordt dan speelt Barca in een flutcompetitie en is het in no-time topclub afsoort Celtic wordt het dan.
Het ging over Barca fanboys/toeristen.quote:
Nee, als ze niet Spaans willen zijn rotten ze maar op. Kunnen ze op Espanyol haten ipv Real.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik denk dat Barca gewoon bij de La Liga dan blijft hoor.
Het voordeel is wel dat ze heel rijk worden met toerisme, maar hoe ze dat dan gaan doen met het voetbal etc vraag ik me ook af.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het ging over Barca fanboys/toeristen.
En vandaag in het nieuws dat ze daar met 1.5 miljoen mensen voor onafhankelijkheid aan het demonstreren waren.
Maarja, nieuws
[..]
Nee, als ze niet Spaans willen zijn rotten ze maar op. Kunnen ze op Espanyol haten ipv Real.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |